Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] Rozrząd w 2.0 TD - jakiej firmy części ?


Krzysiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :!:

 

Czy wymnieniał ktoś rozrząd w p11 144 2.0TD?? Jeśli tak to jakiej firmy i ile to kosztowało??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie przymierzam i z tego co pytalem, to pasek kosztuje ok 95zl, napinacz japoński 140, rolka 264, do tego na pompe napinacz chyba 90, pasek 40-50 do tego robocizna, ktora u mnie akurat wykona kuzynek :lol:

czyli w sumie nie tak zle

pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze spodziewałem się troche większej liczby odpowiedzi. Czy naprawde niema na forum nikogo kto by już wymieniał rozrząd :?: Acha i czy nie wiecie czy mozna kupić cały zestaw jednej firmy bo w moim mieście nie posiadają wszystkiego jednej firmy. :twisted: I jeszcze ile kilometrów można bezpiecznie jeździć na nieoryginalnym rozrządzie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wymieniałem, ale to już było tak dawno że nie pamiętam już szczegółów. Rolki i napinacze od strony rozrządu i pompy kupowałem u dystrybutora JC (były to japońskie części bodajże NGK). Paski mam Gatesa

Wszystko się trzyma kupy już przez 85kkm przebiegu (niedługo następna zmiana). Jeśli mechanik wszystko złoży i ustawi jak należy, to na zamiennikach też dobrze i długo będzie chodziło.

 

pozdr

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dżodżo

Rozrzad w P10 2.0D i w P11 2.0TD jest chyba identyczny, wiec ja zalecam pasek oryginalny,niekoniecznie kupowany w ASO.Ja kupilem w sklepie w Lublinie za 120 zlotych bodajze i mam gwarancje na 100 tys km.Do tego dochodzi rolka napinajaca pasek rozrzadu, rolka prowadzaca pasek rozrzadu+pasek pompy paliwa+rolka paska pompy paliwa.Paska Gatesa nie polecam (tutaj kazdy ma swoje zdanie).Co do wymiany, to zalecam co 90 tys km.Jesli mechanik wszystko dobrze zlozy i nie przekreci zadnego kola nawet o jeden zabek, to bedzie okey.Te silniki sa uczulone na zle ustawiony rozrzad i jak sie zle go ustawi, to pozniej moga byc powazne problemy.Ja wymienialem sam, wiec kosztu robocizny dokladnego Ci nie podam, ale tak srednio, to okolo 200-250 zlotych biora za to.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje bardzo serdecznie za wszystkie odpowiedzi. Myślałem że na nieoryginalnym to maksymalnie z 50 tysięcy można ciachnąć, a tu prosze 85 hehe. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dżodżo

Ja wiem, ze mam dobry pasek (tylko nie pamietam juz firmy) i wiem ze spokojnie na nim zrobie 90-100 tys km, ale np. na pasku firmy Gates, to przy 60 tys km juz bym wymienial.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dżodżo - moze podasz szczegoly nastawy - znaki na kolach - jak ustawic rozrzad i z tego co pamietam jak odkrecalem przykrywke paska to jest tam bardzo ciasno - jak sobie z tym poradzic???

pzdr!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dżodżo

Ja liczylem na zebach na pasku wedlug ksiazki pozyczonej od znajomych z dobrego serwisu.Dawno to juz bylo i nie pamietam.Najlepiej to zrob swoje znaki.Jak wszystko rozbierzesz, to przed poluzowaniem i zdjeciem paska zrob swoje znaki na kolah i na obudowach i pozniej tak samo ustaw.

Ze znakow z tego co pamietam, to jesli chodzi o gorne kolo rozrzadu, to tam nie ma znakow.Znaki, zeby ustawic gorne kolo rozrzadu sa na gornym kole od strony pompy.

Co do rozebrania, to musisz wyciagnac poduszke silnika ta przy rozrzadzie takie cos metalowe, co oslania rozrzad i do tego jest przykrecona wlasnie poduszka silnika.

trzeba zdjac takze kolo pasowe z czym jest najwiekszy problem (a mianownicie to z odkreceniem jego), ja musialem sie poro otluc mlotkiem w klucz zeby to odkrecic.

Pamietaj, aby idealnie ustwic pozniej rozrzad, bo te silniki sa uczulone na przestawienie rozrzadu.

Jak zle ustawisz nawet o jeden zabek (chyba w lewa strone), to sie nic nie powinno stac, natomiast przestawienie rorzadu w prawo o jeden zabek moze doprowadzic do uszkodzenia silnika.

Nie pamietam tylko wlasnie w ktora strone dokladnie to ustawienie moze byc zle w skutkach.

Ja to robilem 1 raz w zyciu i czuwal nademna znajomy mechanik i w razie czego wiedzialem ze jak cos zle zrobie, to on mi o tym powie, jednak bez jego pomocy udalo mi sie ustawic rozrzad idealnie.

Zalecam po zlozeniu wszystkiego juz do kupy pokrecenie silnikiem obracajackluczem kolo pasowe i sprawdzajac, czy nie ma za duzego oporu i czy nic sie nie dzieje.

W razie jeszcze jakis pytan pisz smialo, a postaram sie pomoc.

Ja dzieki temu, ze sam to robilem pod okiem znajomego mechanika nauczylem sie wymieniac rozrzad, bo nigdy wczesniej tego nie robilem, a z innymi rzeczami to nie ma problemu.Wszystko sam sobie naprawiam.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawel_s

Ja jestem na świeżo z tematem. W zeszłym tygodniu wymieniłem rozrząd cenowo przedstawia się tak:

 

1. Napinacz paska pompy 74.70pln

2. Napinacz paska rozrządu 92.96 pln

3. Rolka prowadząca paska rozrządu 185.09 pln

 

Te części kupiłem w Japan Cars ze zniżką jakieś 15% nie wiem dokładnie. Napinacze firmy NGK - tak jak pisał adamm, a rolka prowadząca jakieś innej firmy, ale też japońska.

 

4. Pasek rozrządu 50 pln

5. Pasek pompy 50 pln

 

Oba paski Gatesa - za poradą adamma. Kupił mi je mechanik, który zmieniał rozrząd. Za robociznę wziął 250 pln razem z wymianą uszczelniacza przedniego silnika. Mechanik też polecony na forum :)

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jakiego producenta wybrać:

- Paski: Nipparts , Gates, Mitsuboshi,

- Napinacze: Hipol, NTN, Optimal, Gates i chyba jak dobrze usłuszałem to SKS a może SKF,

- Rolka: Luka, JC, Nippart, Optimal.

Wiem że najlepsze są oryginalne paski ale w ASO w Olsztynie chcą:

- pasek rozrządu 230

- pasek do pompy 165

to dobra cena czy można kupić taniej nie chce oszczędzać na tych częściach ale nie lubie przepłacać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otton, Napiszę tak - nissan nie produkuje pasków tylko kupuje u podwykonawców stawiając swoje logo na nich. Z tego co wiem jakiś czas paski dla nissana produkował Gates.

Kup paski Gatesa w dobrym szanującym się sklepie motoryzacyjnym.

Dlaczego w ASO są takie drogie części (choć nie wszystkie):?: bo serwis dolicza sobie po cichu część kosztów za robociznę. I jak kupisz oc nich części a robotę wykonasz gdzie indziej to nie udzielą Ci gwarancji. A paski i oryginalne mogą się zerwać po przekręceniu kluczyka w stacyjce.

 

[ Dodano: Czw 31 Sty, 2008 10:20 ]

poza tym ten sam temat prowadzisz w kilku wątkach - zdecyduj się w którym chcesz dyskutować i bądź cierpliwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki propo tych czesci temat jest bardzo czesto wałkowany.

A takie firmy jak JC Optimal to cinizna.Kupujac lepsze firmy takie jak np Mitsuboshi rzuccie okiem na taki napis MADE IN JAPAN/SINGAPORE w jedym sklepie motoryzacyjnym moze byc sporo paskow jednej firmy ale wykonane w innych krajach a to nie to samo tak samo bosch made in taiwan/united kingdom/germany.

a propo tycha paskow

gates górna polka,contitech bardzo dobry,mitsuboshi to zalezy,dayco

 

napinacze bardzo ciekawa oferta firmy inter team Sakura pakowacz ma w srodku koyo i nsk czyli dobre japonce.z innycj INA ruville i skf.

 

OTTON jak juz jezdzisz do olsztyna to jest tam taka dobra firma Auto-Team bardzo dobre ceny i najszersza ofeta:D :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki że prowadzę w paru ale mam już 89900 i zależy mi na czasie. jak to zrobię to poprawie się obiecuje.

 

A w Olsztynie gdzie znajduje się ten sklep jak można wiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiecie że nissan zaleca wymiane pasków co 80k/km

ja swój pasek wymienilem i nie wiem jakiej firmy części ale powiedziałem że mają być dobrej, bo jak mi się zepsują to do jego zawitam i nie będzie tak miło bo za wymiane pasków i oleju skasował mnie 1000zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan zaleca wymianę kompletnego rozrządu co 90 kkm - pod warunkiem że stosujesz oryginalne częśći. W innym wypadku najlepiej wymieniać co 60 kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość barti122

Krzysiek,

Słuchaj ja za ten zestaw który jest podany w linku http://www.allegro.pl/item309974121_rozrza..._2_0_96_99.html płaciłem w sklepuie ponad 500 złotych a potem okazało sie ze mam nowy rozrzad w nissanie orginalny. Teraz czesci lezą u mnie i sie kurza jak chcesz to moge ci odsprzedac za 350 zeta jesli jesteszainteresowany to daj znac barti@tcz.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już mam tylko mechanik poleciał w konia i poszedł na L4 i tak od tygodnia przenosimy terminy z jednego dnia na drugi, ale słyszałem, że dobry jest, więc czekam. Ja kupiłem zestaw z paskami Gates napinacze Nipparts a rolka też Nippartsa ale to NTN ale też Made in Japan. Mam nadzieje, że nie będę narzekał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mogłem mieć takie fajne INA jeszcze lepsze jak te wszystkie japonskie szkoda ze nie poczekale bo cena tez byla dobra tak samo paski gates po 35 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja już po zmianie rozrządu długo to trwało bo i mechanik przychorował ale już zmieniłem wziął 350 zł bo płyn z chłodnicy wymienił, bo musiał. No i śmigam troszkę cześci tak jak mówiłem Gates, Nipparts, NTN(ale też w opakowaniu Niparrtsu)=401zł. To tyle teraz jeżdżę i czekam czy się sprawdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Za tą kasę to warto Sam się przymierzam po mału i za ten sam zestaw w sklepie chcą 410 Nie wiem jak z jakością. Czekam także na opinie

Ten sklep masz na miejscu to zobacz co to jest i napisz czy aby nie jakaś CHINA w pudełku JAPAN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

panowie co powiecie o tym??

 

http://moto.allegro.pl/item470184919_rozrzad_kpl_nissan_primera_almera_vanette_2_0_td.html

 

http://moto.allegro.pl/item464813346_rozrzad_kpl_nissan_almera_primera_sunny_diesel.html

 

niby to samo a roznica w cenie oplaca sie kupowac takie zestawy czy kazda czesc odzielnie??

 

i jak sie ma jeszcze wymiana pompy wody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem w motorsystem Białystok http://www.allegro.pl/item472286220_rozrza...ra_vanette.html

dostawa w 18 godzin za pobraniem. Możesz kupić i oddzielnie u nich. Z faktury to tak

1 Napinacz paska roz 55 NSK

2 rolka prowadząca roz 85 KOYO

3 napinacz pompy 30 Niparts NSK

4pasek pompy Mitsuboshi 30

5 pasek rozrządu Mitsuboshi 40

6 Przesyłka 25

RAZEM 265

 

Teraz podnieśli o 10 zeta tak że wyjdzie 275 z pobraniem

Taki sam komplet w sklepie wycenili mi na 430 a na paskach Geates ( czy jakoś tak ) 390

Brać i nie dyskutować za 60kkm i tak trzeba wymieniać znowu, jeślim nie jesteś hazardzistą

 

Musi to zrobić mechanik znający się na rzeczy, żeby nie przestawił zębów i nie obrucił kołnierzy w kołąch, bo będzie pasek tarł o obudowę, albo w końcu spadnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wczesniej wystawilem promocje i 2 paseczki gatesa za 70zł proponowalem a do zestawiku rolki i napinacze INA tez w super cenie lub Sakure(wrzucaja NSK KOYO NTN zalezy jak trafisz) jescze taniej. O wlasnie a na tych paskach MITSUBOSHI to trzeba sprawdzic MADE IN unikac tajwanu bo klinowe to same tajwany i tak srednio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...