Krzysiek Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 Witam :!: Czy wymnieniał ktoś rozrząd w p11 144 2.0TD?? Jeśli tak to jakiej firmy i ile to kosztowało?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 ja sie przymierzam i z tego co pytalem, to pasek kosztuje ok 95zl, napinacz japoński 140, rolka 264, do tego na pompe napinacz chyba 90, pasek 40-50 do tego robocizna, ktora u mnie akurat wykona kuzynek czyli w sumie nie tak zle pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 4 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Kurcze spodziewałem się troche większej liczby odpowiedzi. Czy naprawde niema na forum nikogo kto by już wymieniał rozrząd :?: Acha i czy nie wiecie czy mozna kupić cały zestaw jednej firmy bo w moim mieście nie posiadają wszystkiego jednej firmy. :twisted: I jeszcze ile kilometrów można bezpiecznie jeździć na nieoryginalnym rozrządzie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 ja wymieniałem, ale to już było tak dawno że nie pamiętam już szczegółów. Rolki i napinacze od strony rozrządu i pompy kupowałem u dystrybutora JC (były to japońskie części bodajże NGK). Paski mam Gatesa Wszystko się trzyma kupy już przez 85kkm przebiegu (niedługo następna zmiana). Jeśli mechanik wszystko złoży i ustawi jak należy, to na zamiennikach też dobrze i długo będzie chodziło. pozdr Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Rozrzad w P10 2.0D i w P11 2.0TD jest chyba identyczny, wiec ja zalecam pasek oryginalny,niekoniecznie kupowany w ASO.Ja kupilem w sklepie w Lublinie za 120 zlotych bodajze i mam gwarancje na 100 tys km.Do tego dochodzi rolka napinajaca pasek rozrzadu, rolka prowadzaca pasek rozrzadu+pasek pompy paliwa+rolka paska pompy paliwa.Paska Gatesa nie polecam (tutaj kazdy ma swoje zdanie).Co do wymiany, to zalecam co 90 tys km.Jesli mechanik wszystko dobrze zlozy i nie przekreci zadnego kola nawet o jeden zabek, to bedzie okey.Te silniki sa uczulone na zle ustawiony rozrzad i jak sie zle go ustawi, to pozniej moga byc powazne problemy.Ja wymienialem sam, wiec kosztu robocizny dokladnego Ci nie podam, ale tak srednio, to okolo 200-250 zlotych biora za to. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 4 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Dziękuje bardzo serdecznie za wszystkie odpowiedzi. Myślałem że na nieoryginalnym to maksymalnie z 50 tysięcy można ciachnąć, a tu prosze 85 hehe. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Ja wiem, ze mam dobry pasek (tylko nie pamietam juz firmy) i wiem ze spokojnie na nim zrobie 90-100 tys km, ale np. na pasku firmy Gates, to przy 60 tys km juz bym wymienial. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Dżodżo - moze podasz szczegoly nastawy - znaki na kolach - jak ustawic rozrzad i z tego co pamietam jak odkrecalem przykrywke paska to jest tam bardzo ciasno - jak sobie z tym poradzic??? pzdr!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Ja liczylem na zebach na pasku wedlug ksiazki pozyczonej od znajomych z dobrego serwisu.Dawno to juz bylo i nie pamietam.Najlepiej to zrob swoje znaki.Jak wszystko rozbierzesz, to przed poluzowaniem i zdjeciem paska zrob swoje znaki na kolah i na obudowach i pozniej tak samo ustaw. Ze znakow z tego co pamietam, to jesli chodzi o gorne kolo rozrzadu, to tam nie ma znakow.Znaki, zeby ustawic gorne kolo rozrzadu sa na gornym kole od strony pompy. Co do rozebrania, to musisz wyciagnac poduszke silnika ta przy rozrzadzie takie cos metalowe, co oslania rozrzad i do tego jest przykrecona wlasnie poduszka silnika. trzeba zdjac takze kolo pasowe z czym jest najwiekszy problem (a mianownicie to z odkreceniem jego), ja musialem sie poro otluc mlotkiem w klucz zeby to odkrecic. Pamietaj, aby idealnie ustwic pozniej rozrzad, bo te silniki sa uczulone na przestawienie rozrzadu. Jak zle ustawisz nawet o jeden zabek (chyba w lewa strone), to sie nic nie powinno stac, natomiast przestawienie rorzadu w prawo o jeden zabek moze doprowadzic do uszkodzenia silnika. Nie pamietam tylko wlasnie w ktora strone dokladnie to ustawienie moze byc zle w skutkach. Ja to robilem 1 raz w zyciu i czuwal nademna znajomy mechanik i w razie czego wiedzialem ze jak cos zle zrobie, to on mi o tym powie, jednak bez jego pomocy udalo mi sie ustawic rozrzad idealnie. Zalecam po zlozeniu wszystkiego juz do kupy pokrecenie silnikiem obracajackluczem kolo pasowe i sprawdzajac, czy nie ma za duzego oporu i czy nic sie nie dzieje. W razie jeszcze jakis pytan pisz smialo, a postaram sie pomoc. Ja dzieki temu, ze sam to robilem pod okiem znajomego mechanika nauczylem sie wymieniac rozrzad, bo nigdy wczesniej tego nie robilem, a z innymi rzeczami to nie ma problemu.Wszystko sam sobie naprawiam. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Ja jestem na świeżo z tematem. W zeszłym tygodniu wymieniłem rozrząd cenowo przedstawia się tak: 1. Napinacz paska pompy 74.70pln 2. Napinacz paska rozrządu 92.96 pln 3. Rolka prowadząca paska rozrządu 185.09 pln Te części kupiłem w Japan Cars ze zniżką jakieś 15% nie wiem dokładnie. Napinacze firmy NGK - tak jak pisał adamm, a rolka prowadząca jakieś innej firmy, ale też japońska. 4. Pasek rozrządu 50 pln 5. Pasek pompy 50 pln Oba paski Gatesa - za poradą adamma. Kupił mi je mechanik, który zmieniał rozrząd. Za robociznę wziął 250 pln razem z wymianą uszczelniacza przedniego silnika. Mechanik też polecony na forum Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość otton Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Jakiego producenta wybrać: - Paski: Nipparts , Gates, Mitsuboshi, - Napinacze: Hipol, NTN, Optimal, Gates i chyba jak dobrze usłuszałem to SKS a może SKF, - Rolka: Luka, JC, Nippart, Optimal. Wiem że najlepsze są oryginalne paski ale w ASO w Olsztynie chcą: - pasek rozrządu 230 - pasek do pompy 165 to dobra cena czy można kupić taniej nie chce oszczędzać na tych częściach ale nie lubie przepłacać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 otton, Napiszę tak - nissan nie produkuje pasków tylko kupuje u podwykonawców stawiając swoje logo na nich. Z tego co wiem jakiś czas paski dla nissana produkował Gates. Kup paski Gatesa w dobrym szanującym się sklepie motoryzacyjnym. Dlaczego w ASO są takie drogie części (choć nie wszystkie):?: bo serwis dolicza sobie po cichu część kosztów za robociznę. I jak kupisz oc nich części a robotę wykonasz gdzie indziej to nie udzielą Ci gwarancji. A paski i oryginalne mogą się zerwać po przekręceniu kluczyka w stacyjce. [ Dodano: Czw 31 Sty, 2008 10:20 ] poza tym ten sam temat prowadzisz w kilku wątkach - zdecyduj się w którym chcesz dyskutować i bądź cierpliwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Chłopaki propo tych czesci temat jest bardzo czesto wałkowany. A takie firmy jak JC Optimal to cinizna.Kupujac lepsze firmy takie jak np Mitsuboshi rzuccie okiem na taki napis MADE IN JAPAN/SINGAPORE w jedym sklepie motoryzacyjnym moze byc sporo paskow jednej firmy ale wykonane w innych krajach a to nie to samo tak samo bosch made in taiwan/united kingdom/germany. a propo tycha paskow gates górna polka,contitech bardzo dobry,mitsuboshi to zalezy,dayco napinacze bardzo ciekawa oferta firmy inter team Sakura pakowacz ma w srodku koyo i nsk czyli dobre japonce.z innycj INA ruville i skf. OTTON jak juz jezdzisz do olsztyna to jest tam taka dobra firma Auto-Team bardzo dobre ceny i najszersza ofeta:D :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość otton Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Sorki że prowadzę w paru ale mam już 89900 i zależy mi na czasie. jak to zrobię to poprawie się obiecuje. A w Olsztynie gdzie znajduje się ten sklep jak można wiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyr Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 a wiecie że nissan zaleca wymiane pasków co 80k/km ja swój pasek wymienilem i nie wiem jakiej firmy części ale powiedziałem że mają być dobrej, bo jak mi się zepsują to do jego zawitam i nie będzie tak miło bo za wymiane pasków i oleju skasował mnie 1000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Nissan zaleca wymianę kompletnego rozrządu co 90 kkm - pod warunkiem że stosujesz oryginalne częśći. W innym wypadku najlepiej wymieniać co 60 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barti122 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Krzysiek, Słuchaj ja za ten zestaw który jest podany w linku http://www.allegro.pl/item309974121_rozrza..._2_0_96_99.html płaciłem w sklepuie ponad 500 złotych a potem okazało sie ze mam nowy rozrzad w nissanie orginalny. Teraz czesci lezą u mnie i sie kurza jak chcesz to moge ci odsprzedac za 350 zeta jesli jesteszainteresowany to daj znac barti@tcz.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość otton Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Ja już mam tylko mechanik poleciał w konia i poszedł na L4 i tak od tygodnia przenosimy terminy z jednego dnia na drugi, ale słyszałem, że dobry jest, więc czekam. Ja kupiłem zestaw z paskami Gates napinacze Nipparts a rolka też Nippartsa ale to NTN ale też Made in Japan. Mam nadzieje, że nie będę narzekał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 A mogłem mieć takie fajne INA jeszcze lepsze jak te wszystkie japonskie szkoda ze nie poczekale bo cena tez byla dobra tak samo paski gates po 35 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość otton Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Ja już po zmianie rozrządu długo to trwało bo i mechanik przychorował ale już zmieniłem wziął 350 zł bo płyn z chłodnicy wymienił, bo musiał. No i śmigam troszkę cześci tak jak mówiłem Gates, Nipparts, NTN(ale też w opakowaniu Niparrtsu)=401zł. To tyle teraz jeżdżę i czekam czy się sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Titi Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Witam, mam pytanie do znawców tematu czy ten komplet warto kupic?oferta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Za tą kasę to warto Sam się przymierzam po mału i za ten sam zestaw w sklepie chcą 410 Nie wiem jak z jakością. Czekam także na opinie Ten sklep masz na miejscu to zobacz co to jest i napisz czy aby nie jakaś CHINA w pudełku JAPAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 panowie co powiecie o tym?? http://moto.allegro.pl/item470184919_rozrzad_kpl_nissan_primera_almera_vanette_2_0_td.html http://moto.allegro.pl/item464813346_rozrzad_kpl_nissan_almera_primera_sunny_diesel.html niby to samo a roznica w cenie oplaca sie kupowac takie zestawy czy kazda czesc odzielnie?? i jak sie ma jeszcze wymiana pompy wody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Ja kupiłem w motorsystem Białystok http://www.allegro.pl/item472286220_rozrza...ra_vanette.html dostawa w 18 godzin za pobraniem. Możesz kupić i oddzielnie u nich. Z faktury to tak 1 Napinacz paska roz 55 NSK 2 rolka prowadząca roz 85 KOYO 3 napinacz pompy 30 Niparts NSK 4pasek pompy Mitsuboshi 30 5 pasek rozrządu Mitsuboshi 40 6 Przesyłka 25 RAZEM 265 Teraz podnieśli o 10 zeta tak że wyjdzie 275 z pobraniem Taki sam komplet w sklepie wycenili mi na 430 a na paskach Geates ( czy jakoś tak ) 390 Brać i nie dyskutować za 60kkm i tak trzeba wymieniać znowu, jeślim nie jesteś hazardzistą Musi to zrobić mechanik znający się na rzeczy, żeby nie przestawił zębów i nie obrucił kołnierzy w kołąch, bo będzie pasek tarł o obudowę, albo w końcu spadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 a ja wczesniej wystawilem promocje i 2 paseczki gatesa za 70zł proponowalem a do zestawiku rolki i napinacze INA tez w super cenie lub Sakure(wrzucaja NSK KOYO NTN zalezy jak trafisz) jescze taniej. O wlasnie a na tych paskach MITSUBOSHI to trzeba sprawdzic MADE IN unikac tajwanu bo klinowe to same tajwany i tak srednio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.