Gawa Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 ja się nie zamartwiam tak tylko podałem taki przykład ale to nie jest wykluczone, awarie rozrządu występują rzadko ale występują i nie jest to przyjemna awaria ,chciałem tylko poruszyć problem i żeby każdy sobie to przemyślał i chyba nikt nie lubi być oszukiwany i okradany bo różnica w cenie części jak wszyscy wiemy jest i np. 100zł na drodze nie leży a niektórzy muszą ciężko pracować żeby tą stówe zarobić i po co kombinatorzy mają na nas zarabiać ,jak nie mają takich części to niech powiedzą to kupie inne ale będe przynajmniej wiedział za co płace, vengosh myśle że i ty byś nie był zadowolony jak byś wiedział że zostałeś oszukany... dobrą opinie sobie można łatwo popsuć gorzej jest odzyskać, złe wieści się szybko rozchodzą, myśle że jak by sklep stracił część klientów to by miał w tym interes żeby im dostarczali to co potrzeba. vengosh Ty zamontowałeś dokładnie taki sam zestaw rozrządu co był na tej aukcji? bo jeśli tak to rolka zwrotna troche inaczej wygląda do 2.0TD zakupiłem zestaw do wymiany i jutro biore się za robote, paski kupiłem "conti" tam co zamawiałem za 141zł obydwa a za rolki im podziękowałem bo mi zaczeli opowiadać historie że NSK czy np. SKF produkują dla INA a INA pakuje w swoje pudełka, w drugim sklepie znów wymyślili że wszyscy producenci się wymieniają między sobą częściami i pakują w swoje opakowania a mi się wydaje że poprostu po drodze z fabryki jest kupe kombinatorów , którzy chcą zarobić a się nie narobić bo to żaden problem wyprodukować pudełko , wydrukować etykietke z numerem i przykleićna pudełko a na koniec wsadzić rolke np. NSK która jest połowe tańsza. Dałem sobie na luz i w trzecim sklepie kupiłem zestaw rolek 2były NSK Japan 1NTN Japan za 430 zł i wszystkie były zapakowane w pudełka o nazwie takiej jak część, zaoszczędziłem ok 200 zł ta tych ich pudełkach i niby kooperacji międzyproducenckiej. Następnym razem jak będe zmieniał rozrząd a teraz to nie prędko to paski sobie kupie w sklepie a rolki od jakiegoś sprzedawcy z allegro bo też mają NSK i NTN a prawie połowe taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vengosh Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Ja zawiozłem swój rozrząd do Wolińskiego do Skrobowa, jeżeli ten zestaw nie pasowałby do Primery to by go nie zamontowali. Mają za duże doświadczenie w dieslach, żeby się tak chaniebnie pierdo..... w robocie. Wierzę że kupiłem dobry zestaw i wierzę w ich dobry montaż. A że wiara czyni cuda, to wierzę też ze przejeżdżę na nim 60 kkm:) Na razie mam nowe gumy i olej i jest miło Pierwsze 100 kilometrów po wymianie jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 nie no chodzi mi tylko o to że ta rolka zwrotna powinna mieć takie ranty boczne a na zdjęciu chyba nie widziałem chyba że się myle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damianio Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Ja kupilem na allegro komplet rolek za 195zl (2xNSK i NTN) a do tego oddzielnie paski Gatesa za 100zl i mysle ze taka opcja jest najlepsza. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 no chyba najlepsza następnym razem też tak zrobie jak jeszcze będe miał swoją nyse... a raczej nie planuje długo zmiany bo sie za bardzo zagłębiłem w temat i szkoda by zmarnować tą wiedze a poza tym auto jest warte trzymania. Witam . Dziś się uporałem z wymianą rozrządu, troche mi się z tym zeszło... cały dzień , no ale chciałem zrobić dokładnie bo dla siebie i czas w tym wypadku nie grał roli dwa razy musiałem jeździć po paski klinowe bo według katalogu były inne niż powinnybyć. Miałem zamontowany zestaw paski Mitsuboshi, rolki NSK i NTN no i musze przyznać że te graty są nawet niezłej jakości bo po 50tys.km były w niezłej kondycji, no ale cóż jak już postanowiłem wymienić to wymieniłem, i wcale nie żałuje bo jak zdjąłem osłone to na moje oko pasek był o wiele zaluźny... podejrzewałem poprzedniego majstra że mugł coś sknocić, przy okazji wymiany rozrządu wymieniłem uszczelniacz wału i obydwa uszczelniacze wałka i wszystkie paski klinowe, w końcu to prawie jedna robota a na jakiś czas będzie spokój. Co do pasków klinowych to żeby nie latać dwa razy do sklepu to są potrzebne dwie sztuki o wym.(dł.875mm , szer.13mm) i jeden (dł.825mm , szer.13mm). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 jakas dziwna sprawa bo paski kazdej firmy ktore przegladalem mialy 19 mm szerokosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 ja mówie o paskach klinowych do napędu alternatora,klimatyzacji,pompy wody i wspomagania. Przy okazji wymiany rozrządu wymieniłem bo do tej pory miałem jeszcze jakieś oryginalne made in nissan ale klima już piszczała i ze starości zrobiły się twardsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 (edytowane) Z tymi paskami klinowymi to stary numer. Zawsze trzeba mierzyć stare bo ten katologowy wymiar to z kosmosu wzięty. Jakiej firmy dałeś paski klinowe i jakiej uszczwelniacze Tu dla TD http://forum.nissank...__fromsearch__1 a tu ogólnie obszernie dla 144 http://forum.nissank...__fromsearch__1 i P11 http://forum.nissank...__fromsearch__1 Edytowane 11 Listopada 2009 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Gawa no tak nie przeczytalem ze zrozumieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 2 paski były boscha a jeden to nie pamiętam bo nazwa dziwna. na wał to THC czy coś w tym rodzaju bo tylko taki mieli od ręki, a na wałki to przedni NOK a tylny to ciężko powiedzieć bo nie było wybite a pudełkiem się nie sugeruje, może dobre może nie napewno lepsze bo nowe niż stare stwardniałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 W tym angielskim silniku który brałem na przekładkę było Pasek Made in Singapore MONSSOO ?????? Jak dobrze odczytałem bo silnie starty był Na 100% Singapur zęby w dobrym stanie Rolka prowadząca pompy (zatarte łożysko) SKF Napinacz paska rozrządu GMB -stan OK Rolka prowadząca pasek rozrządu NTN Japan-stan dobry Co do wykazu części z ASO to nie wiem co sprzedają. Miałem jedynie podane ceny kształtujące się na poziomie 330-350 zeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomoziomo Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 no a ja wymieniłem właśnie rozrząd, moj mechanik powiedział mi że moje rolki są w idealnym stanie, zero luzu, więc wymieniłem tylko dwa paski (rozrządu i pompy) koszta ok. 60 za pasek (GATES) po znizkach w motoryzacyjnym. powiedział mi ze rolki przy nastepnym razie czyli za 60 tyś km, jak narazie zrobiłem 200km. i jest wporządku wszystko ! Pozdrawiam !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 powodzenia życze... a ten Twój mechanik to może kowal??? wszędzie jest napisane że przy wymianie rozrządu wymienia się komplet!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 (edytowane) dzwonilem do 2 duzych hurtowni 1 inter cars powiedzieli mi takie ceny za czesci pasek pompy mitsuboshi 47 zl rolka pompy nsk 59 zl pasek rozrzadu mitsuboshi 84,60 napinacz paska ntn 98 rolka prowadzaca nsk 194 2 hurtownia gordon pasek pompy mitsuboshi 73 zl rolka pompy nsk 42 zl pasek rozrzadu mitsuboshi 74 napinacz paska 42 zl rolka prowadzaca 174 zl nasuwa mi sie mysl dlaczego ktos na allegro sprzedaje te czesci tak tanio i jaki on ma z tego pozytek i przede wszystkim skad je bierze ze moze tak tanio sprzedac wiem ze hurtownia tez chce zarobic ale az takie wysokie ma maze ?? Edytowane 16 Grudnia 2009 przez klonek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość balbinka Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 kurcze kopiłam Primerke 2,0 TD 1998 w komisie i nic nie wiem na temat rozrządu, nie wiem jaki stosował płyn hamulcowy. Czy sprzedawca powinien mnie poinformować na temat stosowanych płynów w sensie olej, hamulcowy, chłodniczy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Titi Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 kurcze kopiłam Primerke 2,0 TD 1998 w komisie i nic nie wiem na temat rozrządu, nie wiem jaki stosował płyn hamulcowy. Czy sprzedawca powinien mnie poinformować na temat stosowanych płynów w sensie olej, hamulcowy, chłodniczy??? a pytałaś o te dane sprzedawcę? jeżeli to był komis lub handlarz to na 99% nic on nie wie i w takim przypadku od razu musisz wymienić rozrząd nie ma co ryzykować (o płynach nie wspominam bo to oczywiste) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert1 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 witam wymieniłem pasek rozrządu p11 td,ale nie wiem jak dostać się do paska pompy wtryskowej jak ściągnąć osłonę itd.może ktoś wie z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość balbinka Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Tyle to i ja wiem , ale dziękuję . Chodziło mi raczej o to dot-3 czy dot-4 jeżeli o hamulcowy chodzi, olej był wymieniany we wrześniu bo wisi kartka z serwisu z data wymiany, przebiegiem oraz parametrami ale nie wiem też jaki chłodniczy lał ponieważ wiem, że tez nie warto lać różny, a może nie mam racji ? Rozrząd już wymieniam po Nowym Roku jestem umówiona. Gorzej, że mi obroty czasami wariują i czas od czasu świeci się kontrolka chack. Ale pali bez problemu nawet na tym mrozie co był niedawno -15C. Przed tym miałam Mazdę 626 2,0 DGX 1990r, elektroniki w niej nie ma, pali i jeździ bez zarzutu tylko mam mało miejsca w bagażniku i korozja ja wpieprza he he. Szkoda ja oddać za bezcen, ale i daleko nią boje się wybierać, na miasto akurat. Nie wiem jak sobie poradzić ponieważ ta elektronika mnie przeraża, a szczególnie ceny na części i serwis Jakoś nie mogę we Wrocku trafić na dobrego i w miarę taniego mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 trzeba odkręcić przewody podciśnienia i olejowe od pompy vacuum a potem śruby po obwodzie osłony i pasek na wierzchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Titi Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Tyle to i ja wiem , ale dziękuję . Chodziło mi raczej o to dot-3 czy dot-4 jeżeli o hamulcowy chodzi, olej był wymieniany we wrześniu bo wisi kartka z serwisu z data wymiany, przebiegiem oraz parametrami ale nie wiem też jaki chłodniczy lał ponieważ wiem, że tez nie warto lać różny, a może nie mam racji ? Rozrząd już wymieniam po Nowym Roku jestem umówiona. Gorzej, że mi obroty czasami wariują i czas od czasu świeci się kontrolka chack. Ale pali bez problemu nawet na tym mrozie co był niedawno -15C. Przed tym miałam Mazdę 626 2,0 DGX 1990r, elektroniki w niej nie ma, pali i jeździ bez zarzutu tylko mam mało miejsca w bagażniku i korozja ja wpieprza he he. Szkoda ja oddać za bezcen, ale i daleko nią boje się wybierać, na miasto akurat. Nie wiem jak sobie poradzić ponieważ ta elektronika mnie przeraża, a szczególnie ceny na części i serwis Jakoś nie mogę we Wrocku trafić na dobrego i w miarę taniego mechanika DOT-4 a do chłodnicy na bazie glikolu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość balbinka Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 A najgorsze to, że myślą że kobitkę mogą walić w rogi bo na niczym się nie zna. Tak jak kiedyś na uczelni jeden mądry profesorek z uśmieszkiem zjadliwym na ustach pytał mnie gdzie w odbiorniku TV jest łożysko, szowinista jeden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asaf Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 nie no chodzi mi tylko o to że ta rolka zwrotna powinna mieć takie ranty boczne a na zdjęciu chyba nie widziałem chyba że się myle... Masz racje do P11 jedna rolka ma takie ranty prowadzące ale uwaga P10 diesel jest identyczna ale bez tych rantów w moim przypadku nie mogłem jej założyć bo tarła tymi rantami o obudowe i bardzo się grzała (orginalne fabryczne są bez tych rantów ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomoziomo Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 powodzenia życze... a ten Twój mechanik to może kowal??? wszędzie jest napisane że przy wymianie rozrządu wymienia się komplet!!! dzięki Gawa:) ten mechanik ma pojęcie bo siedzi dlugo w tym;) a jak cos sie stanie to go odwiedzę z reklamacją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gacek78 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Witam Panowie,mam wielki problem z moja primerką,niecały rok temu dałem do roboty rozrząd podrzędnemu mechanikowi,niestety spapral sprawe,nie dokręcił dobrze koła pasowego i zebatki rozrządu przy wale,efekt taki ze wyrobilo klina,koło pasowe(te potrójne) i własnie tą dolną zębatke rozrządu przy wale,moje pytanie:gdzie to kupić? na internecie klapa,a w okolicy nowego sącza serwisu nissana nie ma i czy ktoś sie orieuje ile to bedzie kosztowalo,może ktoś ma do sprzedania taką część.Jeszcze jedno teraz mechanik ma problem z demontażem tej zebatki,czy tam jest moze jakis patent na ściągniecie tego czy ma się to wysunąć z walu.Z góry dzięki za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Ja mam to koło i inne graty też bym znalazł Pisz na PW co ci trzeba. Za koło z wału chcą 100 a nowe 350 Koło zębate też w tych granicach. Nowe może taniej niż 350 jak pasowe Posiadam obydwa w idealnym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.