RAAAD Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Mam pytanie do Was. Co sądzicie o tanich kompletach z allegro itp?Mam p11 2.0TD i pewnie mnie też dosiegnie nie długo wymiana kompletu rozrzadu.Widze na allegro jest komplet za 245 zeta i w tych granicach cenowych,a w sklepach jest okolo 500 zeta Rozrząd KPL. Nissan Primera P11 / Almera / 2.0TD (numer 1047192177)(allegro) Pasek rozrządu firmy MITSUBOSHI Pasek pompy wtryskowej firmy MITSUBOSHI Rolka napinająca pasek rozrządu firmy NSK Japan Rolka prowadząca pasek rozrządu firmy NTN Japan Rolka napinająca pasek pompy wtryskowej firmy NSK Japan I czy zakladac ten np z netu tanszy jesli sie spokojnie jezdzi czy lepiej kupic normalnie ze sklepu blisko domu?Wiadomo ze zawsze jest gwarancja na rozrzad ale jak ze wszystkim sprzedajacy szuka przyczyn zeby tylko nie płacić jeśli cos sie stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Było już pisane że sklep musi zapłacić pracownikom, za powierzchnię itd itp Na necie są niższe koszty utrzymania sklepu i ceny też automatycznie niższe Ja kupiłem w Motorsystem Białystok właśnie taki zestaw i jest wszystko dobrze, a przejechałem już z 30kkm na nim. Za 30 wymieniam bo nie jestem hazardzistą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał LU Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Allegro w tej chwili przypomina wyścig szczurów i dlatego są tam takie ceny. Mam warsztat i do swojej Primerki graty wyszły mi 328 zł po rabatach (dosyć wysokich w Carsie), czyli w stosunku do allegro przepłaciłem ok. 80 zł za te same elementy - paski Mitsuboshi rolki i napinacze NSK. Wszystkie części teoretycznie produkowane w Japonii i są dobrej jakości śmiało polecam. I jeszcze jedno kupując rozrząd warto sprawdzić czy nie pojawia się w okolicach głowicy olej- uszczelniacze wałków koszt ok. 18 zł góra za 2 szt dół ok.30 zł, uszczelka pokrywy zaworów ok. 30 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Trzeba być kretynem żeby nie wymienić uszczelniaczy wałów razem z kompletnym rozrządem. Jedynie trzeba pamiętać że są one lewo i prawo skrętne. Tak jak kolega pisze wyżej Koszt nie jest powalający a ryzykować wyciek oleju na paski to wywalenie kasy na następne i robota od nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 I jeszcze jedno moje pytanie do rozrzadu. Czy jesli jest wymiana komplety rozrzadu to jest wskazane wymiana pompy wody i jaki koszt pompy wody jest? Kolega który sprzedaje cześci powedział ze lepiej wymienic tez ja.Jak działa to działa,a jesli jest wymiana to moze cos sie poluzowac i inny naciag jest na pasku i moze za jakies 10tys km zaczac przeciekać.Czy to tylko jego teoria na wymiane pompy i sa trwałe te pompy w nismo?Nie wiem kiedy była pompa ani rozrzad wymieniany. A jesli chodzi o pytanie uszczelniaczy lewo prawoskretnych .To chodzi od strony wałka i od strony pompy paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 pompa jest poza rozrządem na pasku klinowym i nie trzeba wymieniać razem z rozrządem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Tak jak kolega Gawa napisal .Jesli nie cieknie to nie musisz. Kolega mechanik wymienial pompe wodna do Fiata (koszt 170zl pompy z SKF chyba ) Pytalem ile moze kosztowac do mojego to powiedzial ze tez w tych granicach. Jesli chodzi o te uszczelniacze to trzeba uwazac zeby nie zamienic. Kolega And-pec pisal gdzies na forum ze jak sie zamieni to bedzie ciekl olej.W rosyjskim katalogu znalazlem takie oto oznaczenia dla tych pierscieni uszczelniajacych. Pierscien od strony rozrzadu na rysunku jest oznaczony sybolem 13042N .Numer katalogowy bedzie niepelny bo nie jestem tam zalogowany ale jest tak 13042----16A06 szt1 od 12 1999do---. Natomiast od strony pompy wtryskowej na rysunku 13042R .Numer tez niepelny ale jest tak 13042----16A11 szt1 od 12 1999do ---.Jak bedziesz zamawial to niech Ci zaznacza ktory do czego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Co tu znaczyć jeden jest większy a drugi mniejszy Uszczelniacz wału korbowego od strony skrzyni jest duży i lewoskrętny 84/104 x 11 a od czoła mały i prawoskrętny 40/52 x 6 Jedynie w sklepie nie mogą sie pomylić i dać lewoskrętny zamiast prawoskrętny, a ty sam przy zakładaniu nie włożyć go odwrotnie. Na uszczelniaczu są strzałki w którą stronę pracuje i trzeba zwrócić na to uwagę Uszczelniacze trzeba koniecznie wymienić z rozrządem Ich koszt to około 10 do 20 mały i 30 -40 duży Pompy wody się nie rusza jeśli nie ma luzów zacięć i nie cieknie. Zawsze masz do niej dostęp bez ingerowania w rozrząd. Napęd jest brany z koła pasowego umieszczonego na wale. Pasek napędza razem pompę wodną i wspomagania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 (edytowane) Dzisiaj kolega ktory wozi czesci prosiłem go żeby sprawdził cene rozrządu do mojej nyski p11 2.0 TD Wycenił mi tak -paski conttech 1=76 zł 2 pasek=57zł -napinacz Ruville 72 zl lub droższy 229zł -napinacz Luk 69zł lub droższy 190zł - i rolka Ruville 232zł lub luk 162 zł I jesli bym wziął ten tanszy zestaw to suma jest 436 zeta a przy droższym 784 zeta. sa również zestawy na allegro np. -2 paski Mitsuboshi -rolka napinajaca paska rozrzadu NSK Japan -rolka prowadza paska rozrzadu NTN Japan -rolka napinajaca pasek pompy wtryskowej NSK Japan i ten zestaw jest za 220zł sa inne zestawy np.paski Gates i rolki napinacze Ina za zestaw 530 zŁ. PAMIETAM RÓWNIEZ O TYCH LEWO PRAWOSKRETNYCH USZCZELNIACZACH ZEBY TEŻ WYMIENC A moje pytanko jest co myslicie o tych zestawach.Tzn tym moim i czesciach tej firmy za 436 złi o zestawac np z allegro. Czy to sa dobre zestawy a nie np maja w reklamie Japan a bedzie produkcja made in china. I czy ktos jezdził na tych z allegro.Fakt ze nie jeżdże szalono czy bardzo duzo km robie rocznie moze 15tys rocznie. Prosiłbym o odpowiedz. Z GORY DZIEKUJE. MINĘŁO DWA TYGODNIE I ZERO ODZEWU:mellow:.Prosiłbym bardzo jaki zestaw wybrać macie wieksze doswiadczenie w nismo i rozrzadach w nich i jakie czesci. Dziekuje i czekam na odp. Edytowane 23 Września 2010 przez RAAAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 MINĘŁO DWA TYGODNIE I ZERO ODZEWU:mellow:.Prosiłbym bardzo jaki zestaw wybrać macie wieksze doswiadczenie w nismo i rozrzadach w nich i jakie czesci. Dziekuje i czekam na odp. Przecież w tym wątku już chyba wszystko jest opisane. Już w maju 2010 na poprzedniej stronie o to pytałeś i chłopaki rzeczowo odpowiedzieli. Od siebie dodam, że też mam ten z allegro, a link do gościa u którego kupowałem podawał chyba and_pec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo-70 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Ja miesiąc temu wymieniałem na ten z allegro za chyba 258 zeta i na razie odpukać jest wszystko o'k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 (edytowane) DZIEKUJE. Miałem na myśli porównanie cen z allegro i te co podałem i jakosci produktu. Skoro kupowaliscie z allegro i jest git to pewnie tez sie zdecyduje na ten z allegro np ten komlet http://allegro.pl/rozrzad-kpl-nissan-primera-p11-almera-2-0td-i1226393386.html A wczesniej sie pytałem o tanie z netu a nie pisałem o konkretnych cenach ze sklepu. Ale dzieki za powtórna pomoc. Edytowane 24 Września 2010 przez RAAAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 (edytowane) Ja tam bym od tego DJ parts nie kupił bo on nie wie co sprzedaje N 15 ma silnik CD20 a P11 CD20T i są to dwa zupełnie inne rozrządy (ilość zębów) Kup w Motorsystem Białystok i nie zwlekaj bo jak ci pierdnie w końcu, to będziesz szukał silnika a nie zastanawiał się nad paskami Edytowane 24 Września 2010 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 DZIEKI and-pec. Dzwoniłem do nich i maja ceny takie jak na allegro co jest ten zestaw co podałem w linku.Tzn zestaw kosztuje 230 zeta w Białymstoku . A pytałem sie o filtry paliwa 25 zeta powietrza 19 zeta oluje 32 zeta i sa firmy S parts jak dobrze zrozumiałem.Mówiłem ze nie chce jc premium filtra oleju bo mi cieknie to mówił ze nie maja tego producenta.Takze bede zamawiał u nich cały rozrzad i te filtry a olej mam mobil super 2000 półsyntetyk i chyba tez go kupie kosztuje 120 zł 5 litrów.I te uszczelniacze lewo i prawo skretne to u siebie tez zamówie. Mysle kupic to za około trzy tygodnie jak wróce z urlopu. I mam nadzieje ze bedzie git jak sie spokojnie jezdzi. jeszcze jedno kabinowy wymieniałem nie dawno Ashika firma i 45 zeta to tak na marginesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Rozrząd nie urywa się od ostrej jazdy. Może Ci strzelić przy normalnym ranny odpalaniu. Nie zwlekaj z tym. Te 60 kkm to jest próg. Oczywiście może wytrzymać i 90 a nawet 120 ale to już hazard, a po tych 90 to extreme hazard Co do filtrów to ja polecam i stosuję od lat krajowe Filtrony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jery66 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 (edytowane) na rozrządzie z allegro -2 paski Mitsuboshi -rolka napinajaca paska rozrzadu NSK Japan -rolka prowadza paska rozrzadu NTN Japan -rolka napinajaca pasek pompy wtryskowej NSK Japan przejechałem już 42tys.km jest ok.Ale przy 60tys. nam zamiar zmienić go znowu Edytowane 27 Stycznia 2011 przez jery66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiKi Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Witam Wymieniał ktoś rozrząd w 2.0 TD w Warszawie lub najbliższej okolicy i czy może polecić warsztat, w którym odbyło się to bez problemów ? Czy ten warsztat ma doświadczenie w tych silnikach ? No i cena jaką zapłaciliście ? Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq5lf Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) Ja robiłem na Targówku. Masz telefon do warsztatu: Antek 504 182 967. Polecam bo szybko i sprawnie naprawia tylko zadzwoń i się umów na termin bo czasem kolejka jest. Doswiadczenie tez bo to dobry mechanik i zna dobrze cd20t Edytowane 11 Kwietnia 2011 przez sq5lf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiKi Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Ile zapłaciłeś i czy z częściami ? Ile trwała wymiana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq5lf Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 (edytowane) Ile zapłaciłeś i czy z częściami ? Ile trwała wymiana ? ...ja robiłem przy okazji cale zawieszenie z przodu i tylu + hamulce ogólnie wszystko po zakupie auta wiec zapłaciłem spora sumę, a ile za sam rozrząd to nie wiem. Podalem Ci numer to się zapytaj. Rozrzad - paski Mitsub.+ jakieś dobre rolki a kupione w Nipponie. Myślę, ze kilka godzin i odjazd. Edytowane 12 Kwietnia 2011 przez sq5lf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiKi Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 OK, dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Co do czesci to kolega And pec polecał z BIałegostoku sklep motorsystem. Posłuchałem go i kupiłem u nich. I kolega zalecał wymiane zemeringów na wałkach jak juz rozrząd zdemontowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ckezar Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 (edytowane) Zakupiłem rozrząd do Primery 2.0TD '00 silnik CD20T, ale pojawił się dziwny problem rolka prowadząca pasek rozrządu, a właściwie ta mniejsza tuleja ma średnicę wewnętrzną 12mm i jest za duża by ją zamontować, powinna mieć 10mm. W primerach dieslach(bez turbo)z silnikiem CD20 ta tuleja rolki faktycznie ma średnicę wewnętrzną 10mm. Problem w tym, że tuleja w CD20T ma rant a ta z CD20 go nie ma. Jutro będę miał tą drugą rolkę (CD20), ale zastanawiam się czy w ogóle jest sens montować czy będzie trzymać pasek? Spotkaliście się z czymś takim? Szukać innej rolki czy montować tą z CD20? Pomóżcie, auto stoi rozgrzebane:( /załączam zdjęcia rolek ze stronki http://moto.money.pl/ Założyłem rolkę od CD20, na razie chodzi bez zarzutu. Dla informacji podam, że istnieją dwa typy tych rolek z pierścieniem wewnętrznym o średnicy 10 i 12 mm (po drugiej stronie tam gdzie jest sama tuleja jest rozmiar 12mm). Zamawiałem również przez allegro z motrosystemu i do mojej 2.0TD nie pasowała ta rolka, także może to trochę loteria. Mechanik pokazał mi odpowiednią rolkę koszt 231zł czyli tak jak cały rozrząd w motorsystemie.Pzdr Edytowane 26 Lipca 2011 przez ckezar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Odkopuję temat. W serwicówce jest mowa o wymianie rozrządu co 80kkm. Wymieniałem rozrząd w 2008 r. i prejechałem 60 kkm. Nissan nic nie pisze o czasie między wymianami a słyszałem że co 4 lata powinno się wymienić. Zamawiał ktoś wogóle rozrząd ostanio? Jak jest obecnie z jakością elementó i gdzie najplepiej kupować? Co do uszczelniaczy mi już parę razy robili uszczelkę pod pokrywą i te nieszczęsne uszczelniacze i zawsze coś szło nie tak. Jak nie cieknie z lewej to z prawej albo spod pokrywy. Ogłupieć z tym można. Instrukcja Nissana o minimalnej ilości silikonu przy półksiężycach to jakaś utopia raczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylvester007 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Kupowałem od gościa z allegro ( firma w Białymstoku ) Sklep jest znany przez posiadaczy primer.Tu masz link : http://allegro.pl/rozrzad-kpl-nissan-2-0td-primera-almera-vanette-i3017680066.html Ni robie żadnej agitacji czy reklamy, poprostu jest kompletny za 235 zł. Dla spokoju ja wymieniam po 60 tys. km. Pozdrawiam - Sylvester. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.