Bart-qlka2 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 A jak wygląda sprawa z paskami? Jakiej formy i cz są Made in Japan czy Singapore? Jakiej firmy rolki? Sprzedawca podaje różnych producentów. Wysyła losowo czy to co ma na stanie a może jest wybór przy kupnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Ja też od nich brałem kompletny rozrząd i zemernigi. A sklep jest polecany na forum,poczytaj temat wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 To wiem akurat. Dzisiaj byłem u mnie w motoryzacyjnym to jak mi policzyli rozrząd na paskach Conti albo Gatesa + rolki INA i SKF to lepiej nie gadać ile wyszło. U siebie w tej chwili mam chyba identyczny rozrząd tyle że kupowany w Intercars ale tam mi się kontakt skończył i trzeba kombinować. W taki zestaw to by szło inwestować jak by ktoś zapewnił że na zestawie z Mitsuboshi pojeździsz 60kkm a na tamtym 120kkm. Wtedy może jest sens. A jak z tą wymianą co jakiś czas? Nigdzie się nie natknąłem na taką informację. Gdzieś jeszcze widziałem że pisze przy pasku Mitsuboshi że wzmocniony. A te paski kupowane u nich mieliście Japan czy Singapore i czy to ma rzeczywiście znaczenie? Rozumiem że uszczelniacze wałka i wału też mają w sprzedaży chociaż nie ma aktualnie w ofercie? A jak z olejami/filtrami? Sprzedają też takie rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Ja mam stare opakowania tego rozrządu schowane ze starymi częściami. A nie wiem jakiej produkcji jest czy Japan czy Singapure i czy to ma jakieś znaczenie. Uszczelniacze też u nich kupowałem. Filtry też mają jak pytałem się o cenę.Chociaż filtry to można kupić sobie na miejscu. Chyba że będą mieli atrakcyjne ceny i olej też. A wiem że na pasku każdy wymienia rozrząd co 60kkm.Co innego łańcuszek rozrządu.Na nowym aucie jest zalecany nawet co 120kkm albo 90kkm nie pamiętam. Później już co 60kkm dla spokoju że nie trzaśnie.No a Conti czy Gatesa to domyślam się że mają ceny.Chociaż kolega ze sklepu moto poleca te i ma pewność że klient przejedzie to 60kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Rozrząd już mam założony ale pojawił się problem przy montażu. Jedna rolka od paska rozrządu była inna. Wyglądało to tak, że poprzednia miała jakby zagłębienie w które wchodziła śruba mocująca a ta nowa tego nie miała tylkota tuleja przez którą się mocuje była do końca. Efekt taki że gwint oryginalnej śruby za mało wchodził i trzeba było dać dłuższą śrubę. Miał ktoś taki przypadek? A co do pasków to przysłali na rozrząd Gates'a a na pompę Mitsuboshi. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.