Gość pp_1 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 (edytowane) Witam, trafiłem ostatnio na jeden z odcinków Top Gear, w którym mieli Renault Avantime. Okazało się, że przez parę lat używania stracił kilkadziesiąt koni. Po porządnym serwisie je odzyskał. Moje pytanie- na czym polegał ten serwis i co należy wymienić (albo wyczyścić) aby mój n15 miał dalej te 89KM które miał na początku? EDIT: przy okazji chciałbym wam powiedzieć, żebyście nie dali się złapać na wymianę hamulców przednich za 400 w warsztacie. Po LEKKIM hamowaniu z 170 do 0 są zagotowane. Edytowane 15 Lipca 2010 przez pp_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Coooooooooooo?? Nic nie kumam ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pp_1 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Coooooooooooo?? Nic nie kumam ;( Przeczytałem jeszcze raz to co napisałem i nie sądzę, żebym mógł logiczniej opisać problem. Ale jeśli potrzebne Ci pomoce wizualne to jest ten odcinek o którym pisałem- dla ułatwienia 3:40 około. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Witam, trafiłem ostatnio na jeden z odcinków Top Gear, w którym mieli Renault Avantime. Okazało się, że przez parę lat używania stracił kilkadziesiąt koni. Po porządnym serwisie je odzyskał. Moje pytanie- na czym polegał ten serwis i co należy wymienić (albo wyczyścić) aby mój n15 miał dalej te 89KM które miał na początku? Prawdopodobnie część koni wyzdychała. Podświetlenie progów w kolorze "blue" + duży spojler z tyłu powinny dodać trochę kucy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pp_1 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Prawdopodobnie część koni wyzdychała. Podświetlenie progów w kolorze "blue" + duży spojler z tyłu powinny dodać trochę kucy To nie mój styl. Spojler z tyłu dociska...tył. W przednionapędowym aucie. Jest szansa na normalne odpowiedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Jest szansa na normalne odpowiedzi? No założyłeś temat, ni stąd ni zowąd piszesz jak przywrócić kucyki Za chwilę piszesz o jakiś klockach za 400zł - nie wiadomo po co i gdzie! Ale jak chcesz sensownej odpowiedzi to proszę bardzo: Podstawową sprawą na ocenę kondycji silnika to pomiar kompresji - podaj jaką masz na każdym garze, potem będziemy rozwijać temat !!! Czy w ogóle zakładanie twojego tematu miało jakikolwiek sens! Co do klocków to TRW kosztują max 120zł - więc nie wiem po co komu informacja o wymianie (nie wiadomo gdzie) za 400zł Opisz problem a my postaramy się go rozwiązać, a jak chcesz ustrzec nas przed naciągaczami to przynajmniej napisz przed jakimi i gdzie!!! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pp_1 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 (edytowane) Dziękuję za konstruktywną krytykę. Powiedz mi tylko jak zmierzyć tą kompresję? Co do hamulców- fakt, że zrobiłem offtopa już w 1 poście- nie było wymiany samych klocków a klocków+tarczy. I nie piszcie się na wymianę za taką cenę bo to syf jest. Edytowane 16 Lipca 2010 przez pp_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 (edytowane) Sama cena za hamulce jest w miarę OK - tak jak pisałem! klocki 120zł tarcze też po 120 zł czyli razem 360zł i robota 40zł więc jest ok, problem tylko w tym co założyli jak np. wycenione przeze mnie TRW to jest dobrze jak jakieś noname made in china or korea to naciągacze! Ale napisz gdzie!!! Co do kompresji to musisz mieć manometr, wykręcasz po kolei świece i odpinasz wszystkie cewki wkładasz po kolei manometr w miejsce świecy, kręcisz rozrusznikiem i patrzysz jakie jest ciśnienie! Okolice 12 barów na każdym powinno być, wszystko co poniżej 10 barów zaczyna się coś dziać! Jak gdzieś kuleje ciśnienie to zalewasz tłok olejem "próba olejowa" i sprawdzasz jeszcze raz! jak się poprawiło to źle (pierścienie) jak nie to troszkę lepiej (zawory)! - cena u mechanika za sprawdzenie ok 50zł!!!! Jak wszystko OK to silniczek zdrowy i się cieszysz!!! Jak jest autko dalej słabe to sprawdzasz osprzęt silnika: łańcuch, przepływkę, sondy, wtryski, itd... ale to już całą książkę można napisać, a ja myślę że jednak nic Ci się nie dzieje tylko pytasz aby poszerzyć swoją wiedzę na temat tego czym jeździsz - mam rację? Czy taka odpowiedź kolegę satysfakcjonuje? Ooo kolega blue_daba_dee mnie ubiegł i to w jakim stylu się w temat zagłębił. CZYTAJ I UCZ SIĘ!!! Jeszcze zapomnieliśmy napisać o wzmacnianych korbowodach i kutych tłokach!!! Edytowane 16 Lipca 2010 przez PrAli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pp_1 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Tak, taka odpowiedz przekroczyla nawet moje oczekiwania. Co do warsztatu- katowice, 50.230066,18.948124 w google maps wklep. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Do pp_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.