Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] Przegląd okresowy w przypadku starszej Primery


Gość michalm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Przed chwilą studiowałem instrukcję do mojej Primery (1999r, 2.0), żeby zobaczyć, co powinno być wymienione w ramach przeglądu, który chcę zrobić przed wyjazdem na wakacje i w związku z tym, że od zakupu minął już prawie rok. Zacząłem się zastanawiać, czy w przypadku starszych aut ze sporym przebiegiem (w moim przypadku jest to 183tys. km.) zachowuje się przebiegi i okresy sugerowane przez producenta (czyli 15tys. km i 12 miesięcy), czy też niektóre elementy sprawdza się częściej lub rzadziej?

 

Zaznaczam, że to mój pierwszy samochód, więc nie mam doświadczenia w kwestiach eksploatacji. Przeszukałem forum i sieć, ale nie znalazłem jakichś wskazówek na ten temat.

 

Pozdrawiam!

 

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Przed chwilą studiowałem instrukcję do mojej Primery (1999r, 2.0), żeby zobaczyć, co powinno być wymienione w ramach przeglądu, który chcę zrobić przed wyjazdem na wakacje i w związku z tym, że od zakupu minął już prawie rok. Zacząłem się zastanawiać, czy w przypadku starszych aut ze sporym przebiegiem (w moim przypadku jest to 183tys. km.) zachowuje się przebiegi i okresy sugerowane przez producenta (czyli 15tys. km i 12 miesięcy), czy też niektóre elementy sprawdza się częściej lub rzadziej?

 

Zaznaczam, że to mój pierwszy samochód, więc nie mam doświadczenia w kwestiach eksploatacji. Przeszukałem forum i sieć, ale nie znalazłem jakichś wskazówek na ten temat.

 

Pozdrawiam!

 

Michał

Z reguły Nissan Primera 2.0 to taki samochód gdzie najważniejsze jest patrzenie aby paliwo było w baku :) ... problemów raczej nie stwarza i się nie psuje na potęgę :)

nie ma reguły czy 100 tys czy 300 możesz wymienić pół samochodu a jak ma Ci się zepsuć to i tak zepsuje Ci się ta druga połowa :) oby jak najbliżej domu oczywiście :)

Odnośnik do komentarza