netopeer Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Witam Chciałbym zapytać kolegów o taki amorek. Oprócz tłumienia posiada on sprężyne - ciekawy jestem czy odciążyła by ona nasze drążki skrętne. Zdjecie znalazłem przeszukując tematy z forum i linkaria (odnosnie modów na terrano) drugie od wójka google po nazwie amorka (Koni Heavy Track c -Eibach Springs). Z innej beczki pytanie gdzie można kupic takie cudo ? Zdjecie na samocodzie Zdjecie poza autem z googlarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 na pewno by odciążyła taka dodatkowa sprężynka, z chęcią zamontował bym to sobie u mnie ale to pewnie w cholerę kapusty kosztuje ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
netopeer Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 szukając dalej ... ave google Jest to COIL-OVER , potocznie określany jako "zawieszenie gwintowane". Stosuje sie toto w samochodach sportowych. Teraz należało by sprawdzić jakie amorki by pasowały do terrano. W moim przypadku T2 zapewne nikt nie przewidywał pchania to terenówki takich cudów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 szukając dalej ... ave google Jest to COIL-OVER , potocznie określany jako "zawieszenie gwintowane". Stosuje sie toto w samochodach sportowych. Teraz należało by sprawdzić jakie amorki by pasowały do terrano. W moim przypadku T2 zapewne nikt nie przewidywał pchania to terenówki takich cudów . jestem własnie po wymianie amorków i kombinuje jak to zrobic wmontować sprężyne az mnie to zaciekawiło jak tak na to patrze to mysle ze dało by rade tylko nie wiem jak dobrac sprezyne ma z tym ktos jakies doświadczenie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
netopeer Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 jestem własnie po wymianie amorków i kombinuje jak to zrobic wmontować sprężyne az mnie to zaciekawiło jak tak na to patrze to mysle ze dało by rade tylko nie wiem jak dobrac sprezyne ma z tym ktos jakies doświadczenie??? Jeśli pytasz o te z tyłu to standardowo (chyba że lift). Jeśli chodzi ci o to coś co zamieściłem w poście... trzeba mieć odpowiedni amortyzator - tak zwane gwintowane zawieszenie - pozwala on na amortyzatorze założyć sprężyne. Odpowiednio skręcona będzie dawał dodatkową amortyzacje. Drążąc temat i rozmawiając z kumplami doszliśmy do wniosku ze trzeba by było sprawdzić nacisk przedniej osi i dobrać odpowiednio moc sprężyny do tego na czym nam zależy. Generalnie zabawa że hej i nie wiem czy opłącalność zabiegu jaka kolwiek. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Witam, Konstrukcje tego typu mają zastosowanie przede wszystkim w samochodach sportowych (zdecydowana większość przypadków). Przednie zawieszenie Nissana Terrano z racji zastosowania stosunkowo krótkich przednich poprzecznych wahaczy, jak na samochód 100% terenowy wymusza, z racji zapewnienia dużego skoku zawieszenia i odpowiedniego wykrzyżu, duży zakres pracy mechanizmów przedniego zawieszenia. Czyli tak w skrócie, należy się upewnić, czy oferowane amortyzatory ze sprężynami zapewniają odpowiedni skok roboczy. Po ewentualnym zastosowaniu tych elementów można wspomóc drążki skrętne, usztywni się przód i podniesie. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Opisywane amorki można kupić, dedykowane to TII, AFN miał takie - ogólnie strata pieniędzy. Brak osłoniętych części, sprawia że zbiera się dużo syfu i amortyzator traci szczelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.