Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

ciekawy amortyzator


netopeer

Recommended Posts

Witam

Chciałbym zapytać kolegów o taki amorek.

Oprócz tłumienia posiada on sprężyne - ciekawy jestem czy odciążyła by ona nasze drążki skrętne.

Zdjecie znalazłem przeszukując tematy z forum i linkaria (odnosnie modów na terrano) drugie od wójka google :) po nazwie amorka (Koni Heavy Track c -Eibach Springs).

Z innej beczki pytanie gdzie można kupic takie cudo ?

 

Zdjecie na samocodzie

 

Zdjecie poza autem z googlarki

Link to comment
Share on other sites

Guest terranosaur

na pewno by odciążyła taka dodatkowa sprężynka, z chęcią zamontował bym to sobie u mnie ale to pewnie w cholerę kapusty kosztuje ;D

Link to comment
Share on other sites

szukając dalej ... ave google :)

 

Jest to COIL-OVER , potocznie określany jako "zawieszenie gwintowane". Stosuje sie toto w samochodach sportowych.

 

Teraz należało by sprawdzić jakie amorki by pasowały do terrano. W moim przypadku T2 :) zapewne nikt nie przewidywał pchania to terenówki takich cudów :).

Link to comment
Share on other sites

szukając dalej ... ave google smile.gif

 

Jest to COIL-OVER , potocznie określany jako "zawieszenie gwintowane". Stosuje sie toto w samochodach sportowych.

 

Teraz należało by sprawdzić jakie amorki by pasowały do terrano. W moim przypadku T2 smile.gif zapewne nikt nie przewidywał pchania to terenówki takich cudów smile.gif.

 

 

jestem własnie po wymianie amorków i kombinuje jak to zrobic wmontować sprężyne az mnie to zaciekawiło

jak tak na to patrze to mysle ze dało by rade tylko nie wiem jak dobrac sprezyne ma z tym ktos jakies doświadczenie???

Link to comment
Share on other sites

jestem własnie po wymianie amorków i kombinuje jak to zrobic wmontować sprężyne az mnie to zaciekawiło

jak tak na to patrze to mysle ze dało by rade tylko nie wiem jak dobrac sprezyne ma z tym ktos jakies doświadczenie???

 

Jeśli pytasz o te z tyłu to standardowo (chyba że lift).

 

Jeśli chodzi ci o to coś co zamieściłem w poście... trzeba mieć odpowiedni amortyzator - tak zwane gwintowane zawieszenie - pozwala on na amortyzatorze założyć sprężyne. Odpowiednio skręcona będzie dawał dodatkową amortyzacje. Drążąc temat i rozmawiając z kumplami doszliśmy do wniosku ze trzeba by było sprawdzić nacisk przedniej osi i dobrać odpowiednio moc sprężyny do tego na czym nam zależy. Generalnie zabawa że hej i nie wiem czy opłącalność zabiegu jaka kolwiek.

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Witam,

 

Konstrukcje tego typu mają zastosowanie przede wszystkim w samochodach sportowych (zdecydowana większość przypadków). Przednie zawieszenie Nissana Terrano z racji zastosowania stosunkowo krótkich przednich poprzecznych wahaczy, jak na samochód 100% terenowy wymusza, z racji zapewnienia dużego skoku zawieszenia i odpowiedniego wykrzyżu, duży zakres pracy mechanizmów przedniego zawieszenia.

 

Czyli tak w skrócie, należy się upewnić, czy oferowane amortyzatory ze sprężynami zapewniają odpowiedni skok roboczy.

 

Po ewentualnym zastosowaniu tych elementów można wspomóc drążki skrętne, usztywni się przód i podniesie.

 

Pozdrawiam

 

Piotr

 

 

Link to comment
Share on other sites

Opisywane amorki można kupić, dedykowane to TII, AFN miał takie - ogólnie strata pieniędzy.

Brak osłoniętych części, sprawia że zbiera się dużo syfu i amortyzator traci szczelność.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...