mbrzosk Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Zaczęło się od lampki chek bląd katalizatora skasowałem .sprawdzilem katal.isondy lambda iznowu zapalił się chek Po jakimś czasie przy odpalaniu palił jakby na 3 gary wtedy wyczyścilem przepustnicę jadę nad morze z kempingiem dojechalem wysiadam patrzę a z rury jakby para. Czy to uszczelka głowicy strzeliła ? A ja kupiłem benzynę żeby niemieć kłopotu .CO WY NA TO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikam Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Zaczęło się od lampki chek bląd katalizatora skasowałem .sprawdzilem katal.isondy lambda iznowu zapalił się chek Po jakimś czasie przy odpalaniu palił jakby na 3 gary wtedy wyczyścilem przepustnicę jadę nad morze z kempingiem dojechalem wysiadam patrzę a z rury jakby para. Czy to uszczelka głowicy strzeliła ? A ja kupiłem benzynę żeby niemieć kłopotu .CO WY NA TO? Aby sprawdzić, czy to uszczelka po głowicą odkręć korek wlewu oleju. Jak pod korkiem masz majonez, to raczej uszczelka. Jak ubywa ci płynu chłodniczego, to raczej uszczelka. Jak w płynie chłodniczym masz olej, to raczej uszczelka. Jak po jakimś czasie bagnet - miarka poziomu oleju w silniku zardzewieje, to raczej uszczelka. Nie wiem skąd się biorą przesądy że benzyna to mniej problemów ??? :-() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbrzosk Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 olej jest czysty,płyn jest czysty,wygląda na to że płyn sadzi prosto do cylindra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.