Gość dugaz Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Witam Jestem nowym użytkownikiem i mam kilka pytań do osób, które wiedzą coś wiecej niz ja. Kupiłem Primerke 2.0B 140 KM Kombi i po kilkudniowym testowaniu mam pewne uwagi i zapytanie jednocześnie. Otóż: 1. Przy kolektorze wydechowym jest taka rurka która ponoc idzie do czujnika jakiegos i w miejscu gdzie jest nakretka trzymajaca ta rurke na kolektorze wybijaja mi spaliny. Podczas jazdy slychac cykanie a nigdzie nie moge znlezc takiej rurki bo podobno to tylko w serwisie naprawiaja. 2. Przy przyspieszani nie jestem zachwycony i teraz pytanie czy to wina niskiego momentu obrotowego czy moze cos jest nie tak ? ( moze ta usterka z ta rurka?) Nigdy nie jechalem wczesniej inna taka Primerka wiec nie mam porownania:/ 3.Ostatnie co mnie martwi po przegladnieciu forum to to ze muli mi powyzej 4000 ty obrotów i to moze oznaczac problem z rozrzadem ?! Jak to sprawdzic samemu czy mechanik ? I jak poprawic ? Dodam ze jeszcze nie testowalem V-max. ale te 150 udało sie jechac. Z gory dziekuje za pomoc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 ta rurka co nią Ci dmucha to jest oz zaworu EGR.poczytaj trochę o nim,jest sporo na forum na ten temat,najlepiej go zaślep,a ad.2 i 3 pytania,prawdopodobnie jest to właśnie spowodowane przez tą nieszczelną rurkę,EGR pracuje Ci niewłasciwie,przerabiałem taki sam temat prz vw borze z tym tylko ze tdi-ku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dugaz Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Dzięki Własnie widzialem ze mozna zrobic tuning z 2 zlotowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Przeczytaj zanim napiszesz!!!Przed napisaniem nowego tematu zapoznaj się z zawartością działu. Użyj lokalnej wyszukiwarki w celu upewnienia się, czy temat nie był już poruszany (link szukaj u góry strony). Nie powielamy tych samych tematów i postów wielokrotnie. Tematy, które będą dotyczyły problemów już wcześniej opisywanych będą poprostu zamykane, a następnie usuwane. Zakładając nowy temat przed jego treścią otaguj model np. [P10], [W10], [P11], [WP11], [P11.144], [WP11.144], [P12], [WP12]. Następnie nadaj mu taki tytuł (używaj także opisu), żeby nikt nie miał wątpliwości o czym piszesz. Postaraj się zamieścić w nim jak najwięcej słów kluczowych opisujących Twój problem. np. [P11] Stuki w lewym przednim kole opis - tylko podczas skręcania w lewo Nie umieszczaj w tytule tematu terminów zastępczych jak: "pomoc", "problem", "pilne", "nie wiem co robić" itp.; Jeśli coś sprawia Ci trudność, skontaktuj się z moderatorem. przeczytaj i taguj tematy ja ten za Ciebie zmienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dugaz Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Właśnie zaślepiłem rurke od egr bo kapturek był ułamany i wcale nie 2 zlotówką a 50 gr. Teraz sprawdzimy jak autko się będzie zachowywało i jak spalanie Po 1 probnej jeździe może faktycznie jest troszke bardziej czuły na gaz, ale różnica jest niewielka i przyspieszenie minimalnie sie polepszyło. Gdyby ktoś miał pomysł jak sprawdzic aby bylo jeszcze lepiej niech napisze (oczywiście bez ingerencji w silnik typu TURBO ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kobras Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Dodam ze zaslepialem u siebie EGR i kompletnie nic sie nie zmieniło. Błąd dalej jak wisi tak wisiał. Generalnie zdjąłem spowrotem tą zaślepke i jeżdżę bez zadnej straty mocy czy przyspieszenia. Wg mnie nie nalezy z tym nic robic. Strata mocy i przyspieszania wynika u ciebie z czego innego. Sprawdz zapłon i ustawienie przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dugaz Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 KURCZE NO WŁASNIE JA TEZ MAM TERAZ CHECK ZAPALONY IJESTEM NA ETAPIE SZUKANIA RURKI NOWEJ. A JESLI CHODZI O PRZEPUSTNICE TO BOJE SIE RUSZAC SAMEMU A OBROTY MAM NA POZIOMIE 1200-1000 NA ROZGRZANYM SILNIKU WIEC TEZ COS NIE TAK JEST ;/ BEDE TERAZ U MECHANIKA NA WYMIANIE OLEJU I FILTROW TO SPYTAM CO MOZNA ZROBIC. MAJGORSZE JEST TO ZE W LODZI JEST TYLKO JEDEN SERWIS NYSEK I DO TEGO MA STRASZNE OPINIE, NIESPOTKALEM OSOBY KTORA BY POWIEDZIALA MI JEDZ TAM CI NAPRAWIA ;/ A MOJ MECHANIK SPECJALIZUJE SIE RACZEJ W NIEMCACH. ALE TRUDNO JAKOS SOBIE MUSZE PORADZIC ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 KURCZE NO WŁASNIE JA TEZ MAM TERAZ CHECK ZAPALONY IJESTEM NA ETAPIE SZUKANIA RURKI NOWEJ. załóż rezystor w czujnik temperatury, wykasuj check i już się nie zapali po co Ci koszta i nowa rurka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dugaz Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 GDYBYM WIEDZIAL JAKI REZYSTOR I JAK TO ZALOZYC ORAZ GDZIE PRZEDE WSZYSTKIM JESTEM AMATOREM NAPRAW SAMOCHODOWYCH:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 GDYBYM WIEDZIAL JAKI REZYSTOR I JAK TO ZALOZYC ORAZ GDZIE PRZEDE WSZYSTKIM JESTEM AMATOREM NAPRAW SAMOCHODOWYCH:/ trzeba wykazać trochę chęci i poszukać po zaślepieniu EGR-a rozłączasz wtyczkę na czujniku temperatury, jest zaraz za zaworem, to on odpowiada za otwarcie i zamknięcie EGR, i mierzysz rezystancję na zimnym i ciepłym, i podpinasz rezystor zamiast czujnika, mi pod pasował taki jak w opisie, bo i taki miałem w domu, u Ciebie też pewnie zagra, pamietraj, że wpinamy go we wtyczkę od czujnika temperatury zamiast tego czujnika a nie we wtyczkę od EGR rezystor jaki zastosowałem to 0,48OHMa, ale to można przeczytać w moim opisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.