Gość tagemi Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Mam problem z moja P11 1.8 Ostatnio zapaliła mi się kontrolka check engine, po wizycie z serwisie okazało sie że sonda wywaliła błąd katalizatora. Samochód ma przebieg 180 tyś. km(bez lpg) i podobno katalizator ma juz dość . Mam pytanie czy musze kupować nowy katalizator który jak wiadomo kosztuje 1/5 całego samochodu czy można to naprawić w jakiś inny sposób, tak aby sonda nie pokazywała błędów. Drugi problem to dziwne zachowanie silnika podczas przyspieszania, w okolicy 4 do 5 tyś. obr/min zaczyna sie lekko mulić szczególnie na 3,4 i 5 biegu i wskazówka obrotomierza w okolicach 4-5tys obr. /min przez chwile wariuje, nie bardzo wiem co może być tego przyczyną. Komputer w serwisie nie pokazał innych błędów, wyczyściłem przepustnice i przepływomierz i dalej jest to samo. Dodam jeszcze że poza wymienionymi dolegliwościami primera troche za dużo pali, 9-10 przy spokojnej jeżdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 ad1. można, testowana jest teraz tulejka na sondę i chyba się uda ad2. sprawdź przepływomierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tagemi Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 dzięki za odpowiedź domyślam się że wybebeszyłeś katalizator i zostawiłeś samą obudowe(?), nie ma żadnych skutków ubocznych w postaci hałasu lub metalicznego dzwięku silnika(?) Co do przepływomierza to komputer w serwisie nic nie wykazał, na wszelki wypadek wymontowałem go i przeczyściłem ale może faktycznie jest walnięty, tylko jak to sprawdzić ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 dzięki za odpowiedź domyślam się że wybebeszyłeś katalizator i zostawiłeś samą obudowe(?), nie ma żadnych skutków ubocznych w postaci hałasu lub metalicznego dzwięku silnika(?) Co do przepływomierza to komputer w serwisie nic nie wykazał, na wszelki wypadek wymontowałem go i przeczyściłem ale może faktycznie jest walnięty, tylko jak to sprawdzić ??? ja nie mam pierwszego kata, a drugi narazie jest jeszcze na miejscu, choć nie wiem w jakim stanie ale spaliny są OK na analizatorze. zmierz przepływomierz na kompie niekoniecznie wyjdzie, że jest padnięty, ja też tak miałem i wymiana dopiero pomogła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.