bombastik Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Ostatnio wysłuchałem że cos tak jak by stukało w przodzie jak by przód był bardzije rozklekotany bardziej reagował na wyboje nierówności ale ten stuk jest nieregularny tak jak by bardziej przy skrecaniu dodawaniu gazu bodajże chyba wydawało mi sie jak by coś stukneło cieżko jest to wyczuć wiem że jest to mało precyzyjnie opisane ale moze ktoś sie z was juzspotkał z takim problemem moze to poduszka jakiegoś zawieszenia amora albo spręzyny nie znam się wiec prosze o podpowiedzi raz miałem nawet wrażenei że to przy zmianie biegów ale to tyllko wrazeniechyba było bo ruszałem wtedy """""sorki za bledy pisałem na szybko" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kipps Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Ostatnio wysłuchałem że cos tak jak by stukało w przodzie jak by przód był bardzije rozklekotany bardziej reagował na wyboje nierówności ale ten stuk jest nieregularny tak jak by bardziej przy skrecaniu dodawaniu gazu bodajże chyba wydawało mi sie jak by coś stukneło cieżko jest to wyczuć wiem że jest to mało precyzyjnie opisane ale moze ktoś sie z was juzspotkał z takim problemem moze to poduszka jakiegoś zawieszenia amora albo spręzyny nie znam się wiec prosze o podpowiedzi raz miałem nawet wrażenei że to przy zmianie biegów ale to tyllko wrazeniechyba było bo ruszałem wtedy """""sorki za bledy pisałem na szybko" sprawdź obsady stabilizatora. najczęściej spotykana usterka w zawieszeniu przednim. objawia się głuchymi pukami przy najechaniu na niewielkie nierówności czasem na prostej drodze nawet zdarzy sie ze puknie. Nawet sam możesz dokręcić bo dostęp jest łatwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Jak motor 1,5 to stabilizatora raczej nie będzie. Jeśli na skręconych kołach stuka przy dodawaniu gazu to może być w układzie przeniesienia napędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 19ak82 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Witam Zaobserwuj czy stuka przy skręcaniu w lewo czy prawo bo może to być przegub. Jak stuka przy skręcie w lewo to prawy przegub jak w prawo to lewy przegub. Jeżeli padł przegub to raczej przy każdym skręcie będzie Ci stukało (pukało) - nawet lekkim. Wpadłem kiedyś kołem w dziurę i usłyszałem głośny wystrzał - zatrzymałem się ale nie zdiagnozowałem przyczyny huku - okazało się że pękła manszeta na przegubie (taka guma osłonowa), smar się wychlapał i przegub się zniszczył - objawem uszkodzonego przegubu było właśnie stukanie (pukanie) przy skręcie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 ja mam podobny problem , stuka przy ruszaniu , ale to jedno puknięcie i czasem raz puknie na zakręcie . dziś będe szukał może coś znajde no i mam , podkładka przy stabilatorze w wachaczu jest blisko krawędzi i stuka czasem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.