dziki-toy Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 (edytowane) Witam forumowiczów, Pytanie jak w temacie: Czy jest i gdzie znajduje się zawór EGR w Primerce WP12 rok 2002, silnik 1.8 benzyna?? Pozdrawiam Edytowane 23 Lipca 2010 przez dziki-toy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony94 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Dołączam się do pytania:D? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 dajcie zdjęcie silnika, od klektora wylotowego odchodzi rurka metalowa, jeśli w ogóle odchodzi, i na końcu tej rurki jest zawór EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 (edytowane) dajcie zdjęcie silnika, od klektora wylotowego odchodzi rurka metalowa, jeśli w ogóle odchodzi, i na końcu tej rurki jest zawór EGR Obecnie mam zrobione poniższe fotki: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db04a6e6e3b7c41b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d2a4c02c958a6f38.html Jeśli możesz to zrób Pint Screena i zaznacz na fotce, jeśli oczywiście go widać. Pozdrawiam Edytowane 23 Lipca 2010 przez dziki-toy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 (edytowane) Ale w benzynach już tego chyba nie stosują... EGR jest ale w silnikach 2.2 dci. Druga fota odpada, zrób fotkę między chłodnicą a kolektorem tak dla pewności . Ja zatkałem EGR ale w Almerce N16 1.5 16v i nie dało to żadnej poprawy a tylko Check mi się świeci i 2 błędy z EGR'em związane. Edytowane 23 Lipca 2010 przez remik_p12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 . Ja zatkałem EGR ale w Almerce N16 1.5 16v i nie dało to żadnej poprawy a tylko Check mi się świeci i 2 błędy z EGR'em związane. jest na to rozwiązanie, aby się nie pojawiały błędy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 A czy mógłbyś mi podpowiedzieć co zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 A czy mógłbyś mi podpowiedzieć co zrobić? po zaślepieniu EGR-a rozłączasz wtyczkę na czujniku temperatury, jest zaraz za zaworem, to on odpowiada za otwarcie i zamknięcie EGR, i mierzysz rezystancję na zimnym i ciepłym, i podpinasz rezystor zamiast czujnika, mi pod pasował taki jak w opisie, bo i taki miałem w domu, u Ciebie też pewnie zagra, pamietraj, że wpinamy go we wtyczkę od czujnika temperatury zamiast tego czujnika a nie we wtyczkę od EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Ale w benzynach już tego chyba nie stosują... EGR jest ale w silnikach 2.2 dci. Druga fota odpada, zrób fotkę między chłodnicą a kolektorem tak dla pewności . Ja zatkałem EGR ale w Almerce N16 1.5 16v i nie dało to żadnej poprawy a tylko Check mi się świeci i 2 błędy z EGR'em związane. Załączam dokładniejsze fotki, ale raczej nic tu nie widzę podobnego do EGR'a : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b09c8b2178b41d7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/183eb4e5cb36ea25.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0f8d3955c9bd843.html Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Tak myślałem, jednak nie ma. Ale po co tobie ten EGR, przecież przez niego więcej problemów jak korzyści a i tak nic nie daje jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 (edytowane) Tak myślałem, jednak nie ma. Ale po co tobie ten EGR, przecież przez niego więcej problemów jak korzyści a i tak nic nie daje jak jest. Miałem pomysł by go wyczyścić, bo moja P12 powyżej 150 km/h traci przyspieszenie i wolno się wkręca na wyższe obroty tak do max. 175km/h i więcej już nie chce. Edytowane 24 Lipca 2010 przez dziki-toy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Spróbuj wyczyścić przepływomierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Spróbuj wyczyścić przepływomierz. Przepływomierz i przepustnica wyczyszczone, świece nowe Irydowe mają 4 miesiące, filtr powietrza ma z 10000km (5 miesięcy temu wymieniony). Nie wiem co jeszcze można zrobić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Przepływomierz i przepustnica wyczyszczone, świece nowe Irydowe mają 4 miesiące, filtr powietrza ma z 10000km (5 miesięcy temu wymieniony). Nie wiem co jeszcze można zrobić?? zapłon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 zapłon? A co dokładniej mogło się stać??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek 35 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 (edytowane) Ja mam pytanie gdzie jest EGR w primerce 2.2DCI 2004 rok dokładnie tylko oto chodzi czy to norma w primerach że czarny dym puści jak dam na gaz a potem już niema dymu najbardziej jest na 3 i 4 biegu jak tak chodzi bez problemu i niewiem czy był czyszczony ten zawór EGR jak coś bym go wyczyścił środkiem do tego przeznaczonym Edytowane 14 Lutego 2013 przez Mirek 35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Załączam dokładniejsze fotki, ale raczej nic tu nie widzę podobnego do EGR'a : http://www.fotosik.p...b2178b41d7.html http://www.fotosik.p...e5cb36ea25.html http://www.fotosik.p...955c9bd843.html Pozdrawiam moja nyska jakas wybrakowana ma jedną sonde a u kolegi widzę dwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 (edytowane) moja nyska jakas wybrakowana ma jedną sonde a u kolegi widzę dwie Bo od 2002 roku do ok 2005 w P12 1.8 robili z dwoma wkładami kata. Potem przeszli na jeden wkład kata. Miałem pomysł by go wyczyścić, bo moja P12 powyżej 150 km/h traci przyspieszenie i wolno się wkręca na wyższe obroty tak do max. 175km/h i więcej już nie chce. Temat zamknięty. Edytowane 15 Lutego 2013 przez dziki-toy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.