m4rox Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Problem jest następujący: na zimnym silniku zaraz po zapaleniu na akumulatorze woltomierz pokazuje 14,5 V (lampka ładowania nie świeci się) , po 10 min jak silnik nagrzeje się ) lampka ładowania zapala się i napięcie na akumulatorze spada do 12,3 V. Podczas jazdy lampka świeci się światłem ciągłym. Co może być przyczyną świecenia się lampki i spadku napięcia na akumulatorze? szczotki? regulator? proszę o pomoc. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Ja bym stawiał na szczotki. Po 10 minutach pracy docierają się i nie stykają dobrze. W sumie od tego najlepiej chyba zacząć bo to najmniejszy koszt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4rox Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 no niestety to nie szczotki szczotki sprawdzone , alternator sprawdzony - wszystko ok, a kontrolka dalej po jakimś czasie się zapala. Jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2005 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 w jaki sposób sprawdziłeś alternator ?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 a może nie daje rady naładować aku i wszystkiego co masz w aucie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.