Gość malyzck Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Witam W zeszłym tygodni oddałem autko do warsztatu, wydmuchało uszczelkę pod głowicą, przy okazji zmiany uszczelki pod głowicą wymienione zostały uszczelniacze, pasek rozrządu i uszczelka kolektora. Wszystko jest okey oprócz 1 szczegółu auto podczas jazdy zdecydowanie pracuje głośniej o jakieś 30%, i teraz moje pytanko czym to może być spowodowane?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 ale co głośniej pracuje śilnik czy wydech , może bardziej klekocze ? więcej szczegółów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malyzck Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 bardziej klekocze silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 może to być kwestia ustawienia wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Nie wiem jak to jest rozwiązane w 2.0d, ale w moim poprzednim aucie- astrze 1.7td kąt wtrysku na pompie wtryskowej zależał od ustawienia paska rozrządu. A zbyt wczesny wtrysk skutkuje twardą, głośniejszą niż normalnie pracą silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość progressowy Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Witam W zeszłym tygodni oddałem autko do warsztatu, wydmuchało uszczelkę pod głowicą, przy okazji zmiany uszczelki pod głowicą wymienione zostały uszczelniacze, pasek rozrządu i uszczelka kolektora. Wszystko jest okey oprócz 1 szczegółu auto podczas jazdy zdecydowanie pracuje głośniej o jakieś 30%, i teraz moje pytanko czym to może być spowodowane?? Ile zapłaciłes z materiałami i robocizną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pustelnik Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Mam ten sam silnik. Nie wiem jak to głośno jest u ciebie ale u mnie po wymianie rozrządu (robiłem ja z kolega który mechanikuje) stwierdziliśmy ze klekocze głosniej wiec przeskoczyliśmy o jeden ząbek w jedną, było gorzej wiec w druga strone i tez było gorzej i wróciliśmy to pozycji wyjściowej i okazało sie ze jednak albo nam sie wydawało albo po prostu tak ma być po wymianie paska. malyzck U ciebie dochodzi zdjęta głowica a tego nie robiłem to nie wiem Ale kojarzę ze było głośniej jak przestawiliśmy pasek o jeden ząbek na rozrządzie tylko nie powiem ci w którą strone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.