Gość M1977 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Witam kupiłem sprowadzone auto. Okazało się, że nie działa klakson. Powodem był odłączony przewód przy sygnale. Podłączyłem przewód i klakson zaczął działać. Po jakiejś godzinie auto samo zaczęło trąbić. Poruszałem klaksonem przy kierownicy i przestało. Niemniej po dwóch godzinach sytuacja powtórzyła się. Zatem odłączyłem z powrotem przewód. Czy ktoś wie co może być przyczyną? Próbowałem zdjąć poduszkę, ale nie wiem jak to zrobić. Z tyłu kierownicy zdjąłem zaślepki, ale żadnych śrub tam nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Respi Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Witam kupiłem sprowadzone auto. Okazało się, że nie działa klakson. Powodem był odłączony przewód przy sygnale. Podłączyłem przewód i klakson zaczął działać. Po jakiejś godzinie auto samo zaczęło trąbić. Poruszałem klaksonem przy kierownicy i przestało. Niemniej po dwóch godzinach sytuacja powtórzyła się. Zatem odłączyłem z powrotem przewód. Czy ktoś wie co może być przyczyną? Próbowałem zdjąć poduszkę, ale nie wiem jak to zrobić. Z tyłu kierownicy zdjąłem zaślepki, ale żadnych śrub tam nie znalazłem. Widziałem jak w Aso się dłuższą chwilę męczyli z demontażem tej części (środkowa część kierownicy). Nie jest to takie proste, nic tam się nie wykręca i raczej trzeba wiedzieć jak to zrobić (gość męczył się przy mnie z dobre 5 minut). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość M1977 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Dzęki Respi To jednak będę musiał się z tym przejechać do serwisu. Obejżałem to z każdej strony i nie mam posysłu jak do tego zabrać się. Poza tym boje się, że wystrzeli poduszka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Poduszka nie powinna wystrzelić, jak odłączysz akumulator. A ten kabelek, to pewnie ktoś odłączył, właśnie dlatego, że sam mu trąbił. Nie chcę źle wróżyć, ale może powodem było to, że ktoś już wcześniej tą poduszkę z jakiegoś powodu zdejmował. Nie obraź się M1977, ale czytając tytuł tematu "Auto samo trąbi", chcąc nie chcąc przypomniało mi się takie hasło reklamowe pewnego samochodu: "Gra i trąbi - Kia Pride Combi" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość M1977 Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Poduszka nie powinna wystrzelić, jak odłączysz akumulator. A ten kabelek, to pewnie ktoś odłączył, właśnie dlatego, że sam mu trąbił. Nie chcę źle wróżyć, ale może powodem było to, że ktoś już wcześniej tą poduszkę z jakiegoś powodu zdejmował. Nie obraź się M1977, ale czytając tytuł tematu "Auto samo trąbi", chcąc nie chcąc przypomniało mi się takie hasło reklamowe pewnego samochodu: "Gra i trąbi - Kia Pride Combi" Nie ma za co obrażać się. Kiedyś było jeszcze dosyć popularne powiedzenie "Gra i trąbi zespół Combi" Pewnie było tak jak mówisz. Mam tylko nadzeję, że poduszka jeszcze tam jest. Trochę czytałem na forum o tym jak zdjęć poduszkę w innych modelach i wydawało się to proste. "Wystarczy odłączyć akumulator, zdjąć zaślepki i odkręcić dwie śrubki". Tylko, że w Notce pod zaślepkami nie ma śrub. A żeby było śmiesznie to jak naciskam klakson w dolnej czśći to nie działa. Trzeba przyciągnąć do siebie. Wtedy daje sygnał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 znowu stary wujek musiał zajrzeć do manuala. Jak widać nie ma żadnej filozofii w demontowaniu airbagu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość M1977 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 znowu stary wujek musiał zajrzeć do manuala. Jak widać nie ma żadnej filozofii w demontowaniu airbagu: Dzięki wielkie was79 Wygląda to obiecująco. Jutro spróbuję i dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Respi Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 (edytowane) znowu stary wujek musiał zajrzeć do manuala. Jak widać nie ma żadnej filozofii w demontowaniu airbagu: Niestety manual w kwestii demontazu tej części nie jest zgodny z prawdą. Tam sie nic nie wykreca, raczej jest jakiś zaczep. Edytowane 29 Lipca 2010 przez Respi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 (edytowane) Niestety manual w kwestii demontazu tej części nie jest zgodny z prawdą. Tam sie nic nie wykreca, raczej jest jakiś zaczep. radziłbym sprawdzić najpierw według manuala, w końcu to jest bryk dla aso, a nie wypociny wujka Heńka z garażu. a poza tym, nr 4 zaznaczone sa zaślepki: masz jakieś inne dane, to zapodaj może sie czegoś nauczymy? Edytowane 29 Lipca 2010 przez was79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Respi Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 (edytowane) W tym samym poscie, wczesniej napisałem że byłem osobiscie przy demontażu tej częśći w ASO (nie u wujka Heńka) i na bank nic nie wykręcali. Ale Was79 wie lepiej bo wyczytał w manualu . Proponuje, żebyś sam to zdemontował jak to żadna filozofia i przesłał nam zdjęcia z tej operacji. Wtedy się pewnie czegoś nauczymy. Edytowane 29 Lipca 2010 przez Respi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 W tym samym poscie, wczesniej napisałem że byłem osobiscie przy demontarzu tej częśći w ASO (nie u wujka Heńka) i na bank nic nie wykręcali. Ale Was79 wie lepiej bo wyczytał w manualu . Proponuje, żebyś sam to zdemontował jak to żadna filozofia i przesłał nam zdjęcia z tej operacji. Wtedy się pewnie czegoś nauczymy. proponuje najpierw mimo wszystko lekcje języka polskiego - "demontarzu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Respi Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 proponuje najpierw mimo wszystko lekcje języka polskiego - "demontarzu" ups, dziękuję za poprawienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość M1977 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Niestety manual w kwestii demontazu tej części nie jest zgodny z prawdą. Tam sie nic nie wykreca, raczej jest jakiś zaczep. Jeszcze nie sprawdzałem przydatności manuala, ale Respi ma chyba racje. Tam naprawdę chyba nic się nie wykręca. Na manualu śruba jest widoczna zaraz po zdjęciu zaślepki. Jak zdjąłem obie zaślepki to dziura jast taka, że chowa się cały śrubokręt. No chyba, że ktoś już kiedyś wykręcił śróbki, ale wtedy chyba poduszka by wypadła, albo przynajmniej było by widać miejsce w które należy wkręcić śrubę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Jeszcze nie sprawdzałem przydatności manuala, ale Respi ma chyba racje. Tam naprawdę chyba nic się nie wykręca. Na manualu śruba jest widoczna zaraz po zdjęciu zaślepki. Jak zdjąłem obie zaślepki to dziura jast taka, że chowa się cały śrubokręt. No chyba, że ktoś już kiedyś wykręcił śróbki, ale wtedy chyba poduszka by wypadła, albo przynajmniej było by widać miejsce w które należy wkręcić śrubę. No to jazda, wg manuala tam powienien być torx. Czy ktoś może sprawdzić u siebie co jest pod zaślepką ? bo ja innym autem na te chwilę. Jak jest inaczej niż w manualu (a to chyba 1 raz mi się zdarzyło) - kajam się i przepraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość M1977 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 No to jazda, wg manuala tam powienien być torx. Czy ktoś może sprawdzić u siebie co jest pod zaślepką ? bo ja innym autem na te chwilę. Jak jest inaczej niż w manualu (a to chyba 1 raz mi się zdarzyło) - kajam się i przepraszam Wieczorkiem zdejmę zaślepki i zrobię zdjęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 oby sie nie okazało, że masz tylko to: http://allegro.pl/item1160106087_zaslepka_airbag_orginalna_nissan_note.html a reszte handlarz "zapomniał" zamontować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość M1977 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 oby sie nie okazało, że masz tylko to: http://allegro.pl/item1160106087_zaslepka_airbag_orginalna_nissan_note.html a reszte handlarz "zapomniał" zamontować Mam nadzieję, że poduszka jest, chociaż jak zobaczyłem parę dni temu na allegro tą osłonę, to też tak pomyślałem. Tym bardziej, że kierownica jest lekko skręcona w prawo, podczas jazdy na wprost. Albo to kwestia ustawinia zbieżności, albo była już zdejmowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Zwracam honor! rzeczywiscie torx'a ni śladu, ściągnąłem zaślepki i widać jedynie wgłębi poprzeczny drut - tak jakby zabezpieczenie, które należy odgiąć.W którą stronę, nie mam pojecia. Śruby są natomiast w innych modelach nissana, wystarczy wklepać do google hasło: nissan airbag removal. Także manual w tej cześci można zużyć w WC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 jeśli auto nie ma gwarancji, wypada po prostu pojechać do przyzwoitego elektryka,który pogrzebie w instalacji i ustali przyczynę.Może któryś z kabli jest przetarty i robi się jakieś zwarcie? Przy okazji sprawdzi,czy pod napisem SRS na kierownicy nie chowa się szmata albo stary beret Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość M1977 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 jeśli auto nie ma gwarancji, wypada po prostu pojechać do przyzwoitego elektryka,który pogrzebie w instalacji i ustali przyczynę.Może któryś z kabli jest przetarty i robi się jakieś zwarcie? Przy okazji sprawdzi,czy pod napisem SRS na kierownicy nie chowa się szmata albo stary beret To jest najlepsze rozwiązanie. Dam znać jeśli przy okazji nauczę się jak to zrobić. Byłem u elektryka. Trochę się męczył, ale dał radę. Załączyłem zdjęcie po zdemontowaniu poduszki. Poduszka jest montowana na wcisk. Trzymają ją trzy zawleczki. Dwie po bokach i jedna na dole. Na zdjęciu widoczna jest tylko dolna zawleczka. Dwie pozostałe wypadły przy demontażu. Demontaż jest stosunkowo prosty. Po zdjęciu zaślepek należy jakimś dłuższym płaskim śrubokrętem spróbować odchylić zawleczką, przy jednoczesnym podciągnięciu z tej samej strony poduszki. W ten sam sposób zwalniamy zaczep po drugiej stronie. Nie mam pewności co z zaczepem dolnym. Wydaje mi się, że po zwolnieniu bocznych, dolny już nie będzie trzymał. Ale z tyłu zdaje się, że też jest zaślepka i ewentualnie można jeszcze przez ten trzeci otwór próbować. Po ponownym zamontowaniu poduszki problem się rozwiązał. Dziękuję za porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 fajnie, przynajmniej przy okazji czegoś się nauczyliśmy o nocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sanchez Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Przestał mi działać klakson. Chciałbym go na chwilę podłączyć "na krótko", żeby stwierdzić czy to sam klakson, czy może jakieś kabelki. Jak to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 (edytowane) Przestał mi działać klakson. Chciałbym go na chwilę podłączyć "na krótko", żeby stwierdzić czy to sam klakson, czy może jakieś kabelki. Jak to zrobić? Na99,9999% winne są styki przycisków(sniedź)w kierownicy-NORMA w note-tiida.Jesli masz gwarancję to 10 min. i po sprawie,jesli nie to 5 min. Przerabiałem.Jas za pierwszym razem "waliłem"z nerwów w prawą i lewą stronę z 10-15razy i zacząl trąbić.Za drugim razem (serwis )zdjęcie poduszki czyszczenie psilk/psik i dzaiała do dziś. Edytowane 9 Marca 2012 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sanchez Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 "walenie" ;-) nic nie daje, spróbuję z tymi stykami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 (edytowane) "walenie" ;-) nic nie daje, spróbuję z tymi stykami. Może jednak u Ciebie nie to? Jak dostaniesz się do włącznika to sprawdź czy dochodzi prąd. Edytowane 10 Marca 2012 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.