Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

BRC w P11 2,0


Guest Crex
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich !

 

Wybaczcie jeżeli strzelę jakiegoś babola, ale jestem tu nowy.

Pokopałem nieco w temacie instalacji LPG ale dalej mam wątpliwości jaką zamontować do 140 KM.

Polecacie różne zestawy, ale odnoszę wrażenie, że najważniejszy jest montaż.

Mam warsztat obecny na rynku od wielu lat (mam nadzieję, że doświadczenie idzie w parze z obecnością na rynku), gdzie zaproponowano mi w dobrej cenie:

BRC Sequent 24 MY10 + lubryfikację Flash Lube (ponoć konieczną).

 

Pytanka:

1. Czy dla zwykłego użytkownika instalka da radę (nie mam zdolności do grzebania w sofcie;)).

2. Czy reduktor Genius 1200max (26KW/cyl.) czy lepiej z zapasem 1500 (30 KW/cyl) ?

3. Jakie opinie na temat nowego typu wtryskiwaczy BRC (ponoć montują od 4 miesięcy wraz z MY10) ?

4. Czy warto dopłacić do BRC P@D i co tak naprawdę to da ?

 

Z góry dziękuję za info !

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich !

 

Wybaczcie jeżeli strzelę jakiegoś babola, ale jestem tu nowy.

Pokopałem nieco w temacie instalacji LPG ale dalej mam wątpliwości jaką zamontować do 140 KM.

Polecacie różne zestawy, ale odnoszę wrażenie, że najważniejszy jest montaż.

Mam warsztat obecny na rynku od wielu lat (mam nadzieję, że doświadczenie idzie w parze z obecnością na rynku), gdzie zaproponowano mi w dobrej cenie:

BRC Sequent 24 MY10 + lubryfikację Flash Lube (ponoć konieczną).

 

Pytanka:

1. Czy dla zwykłego użytkownika instalka da radę (nie mam zdolności do grzebania w sofcie;)).

2. Czy reduktor Genius 1200max (26KW/cyl.) czy lepiej z zapasem 1500 (30 KW/cyl) ?

3. Jakie opinie na temat nowego typu wtryskiwaczy BRC (ponoć montują od 4 miesięcy wraz z MY10) ?

4. Czy warto dopłacić do BRC P@D i co tak naprawdę to da ?

 

Z góry dziękuję za info !

 

BRC to dobry zestaw, ale jak nakłaniają Cię na lubryfikację to bym się zastanowił dlaczego, ponieważ to nic poza dobrym samopoczuciem i uszczupleniem portfela nie daje, jak jest dobrze zamontowane i wystrojone

odnośnie reduktora to lepiej mieć zapas,

Proponbował bym jednak STAG-a na dobrych podzespołach, będzie taniej i lepiej do tego części przy wymianie tańsze.

 

a doświadczenie nie zawsze idzie w parze z obecnością na rynku :devil:, czego dowodem są montaże jakie nieraz się ogląda

Link to comment
Share on other sites

Tak jak napisał Dino - lepiej włóż Staga. Sterownik o wiele bardziej przyjazny niż BRC. Do tego wtryskiwacze Magic Jet oraz reduktor Zavoli Zeta S i porządny filterek FL02 i będzie jeździć aż miło.

Link to comment
Share on other sites

Tak jak napisał Dino - lepiej włóż Staga. Sterownik o wiele bardziej przyjazny niż BRC. Do tego wtryskiwacze Magic Jet oraz reduktor Zavoli Zeta S i porządny filterek FL02 i będzie jeździć aż miło.

dokładnie tak jak kolega pisze można by się pokusić o najlepsze jak do tąd wtryski Hana 98zł./szt

Link to comment
Share on other sites

dokładnie tak jak kolega pisze można by się pokusić o najlepsze jak do tąd wtryski Hana 98zł./szt

 

 

Witam serdecznie Kolegów.

Nie chce zakładać kolejnego tematu wiec zapytam w tym.

Niedawno kupiłem P11.133 1,6 16v (chyba 107 kucy). Narazie spalanie na trasie Pb 9l/100 - dużo !

Zakładam gazik - sekw. Gazownik skubany uparty mówi tylko o BRC (ceny od 3000 do 4500).

Po waszych postach dziś będę go nakłaniał na wymieniony wyżej zestawik. Znając życie będzie szedł w zaparte. Wiem, że to dobry gazownik więc muszę go przekonać :)

Tu prośba do Was. Czy ten zestawik tzn dane wypisane wyżej wystarczą mu? Ja jestem totalnie zielony więc moja rola ograniczy sie do przeczytania gościowi z kartki co ma mi pod maskę wrzucić ;) .

Taki limit cenowy jaki chcę osiągnąć to 2500-2800zł. Przy BRC to niemożliwe.

Z góry dziękuję za odpowiedz.

Link to comment
Share on other sites

P11.144 jak już ,,,

 

 

co do zestawu to spokojnie Stag4 czy Stag300 ...

do tego jakiś słabszy zawoli reduktor zeta n ..chyba niby do 150 km ..

dalej to co do wtryskiwaczy to albo MJ albo pojedynczo Hana 98zł /szt jak narazie najlepsze wtryskiwacze w tej cenie zresztą wyżej to już kosmos ,,,

dalej to już poprawny montaż i ustawienie

 

butla w koło z zaworem w strone siedzeń pasażera reszta to pierdoły no dobere wwiertki w kolektor albo przejściówki pod wtryski PB ,,,

Link to comment
Share on other sites

OK czyli ide do gazownika i prosze o:

sterownik - STAG PLUS

wtryski - MJ lub Magic Jet lub Hana pojedyncze (98zł/szt)

Reduktor - Zawoli Zeta S

Filtr - FLO2

Butla - w kole z zaworem w strone siedzeń pasażera

 

Za caly zestawik do 2800zł :)

 

Tak powiem gazownikowi zobacze co on na to :)

Rozumiem ze to jest porównywalne jakościowo do BRC? i problemów z takim układem nie bedzie ? :D

Edited by Szczecinianin
Link to comment
Share on other sites

MJ i MAGIC JET to tosamo Hana jest znana dla zawodowców ale czy każdy o niej słyszał to nie wiem ,,,

stag 4 lub stag 300 +

koszt nawet mniejszy co powoduje że to będzie latać jak powinno w kraku fachman montuje w 2500 tysia ...

Link to comment
Share on other sites

OK czyli ide do gazownika i prosze o:

sterownik - STAG PLUS

wtryski - MJ lub Magic Jet lub Hana pojedyncze (98zł/szt)

Reduktor - Zawoli Zeta S

Filtr - FLO2

Butla - w kole z zaworem w strone siedzeń pasażera

 

Za caly zestawik do 2800zł :)

 

Tak powiem gazownikowi zobacze co on na to :)

Rozumiem ze to jest porównywalne jakościowo do BRC? i problemów z takim układem nie bedzie ? :D

 

a gazownik kupuje wszystko w zestawach i takiej konfiguracji nie ma :devil: i będzie Ciebie namawiał na inną :devil: ale się nie daj tylko walcz o swoje, bo większy spokój i zadowolenie z jazdy

 

BUTLA zaworem w stronę zderzaka, Tofu pewnie z rozpędu się myknął bo wszyscy tak montują i trzeba poprawiać :devil:

 

 

i jak już przekonasz Pana Gazmena, że chcesz taki zestaw i On to prawidłowo zamontuje, to będziesz miał spokój z takim układem :D

Link to comment
Share on other sites

a gazownik kupuje wszystko w zestawach i takiej konfiguracji nie ma :devil: i będzie Ciebie namawiał na inną :devil: ale się nie daj tylko walcz o swoje, bo większy spokój i zadowolenie z jazdy

 

BUTLA zaworem w stronę zderzaka, Tofu pewnie z rozpędu się myknął bo wszyscy tak montują i trzeba poprawiać :devil:

 

 

i jak już przekonasz Pana Gazmena, że chcesz taki zestaw i On to prawidłowo zamontuje, to będziesz miał spokój z takim układem :D

 

 

 

Super Popaki :D

Juz wiem o co chodzi i czego chce :) Ruszam do boju !

Dam znać jaki będzie wynik walki i ile spalanie wyjdzie :)

 

Pozdrawiam,

Link to comment
Share on other sites

Nic się nie mykłem czytać posta napisałem zawór w stronę siedzeń pasażera z tyłu czego nie kumacie widziałem w jakimś sklepie najróżniejsze zestawy a pozatym gazownicy i tak mają swoje dojścia ,,,

 

choć ja mam zawór odwrotnie i tragedii nie ma ,,

Link to comment
Share on other sites

Nic się nie mykłem czytać posta napisałem zawór w stronę siedzeń pasażera z tyłu czego nie kumacie widziałem w jakimś sklepie najróżniejsze zestawy a pozatym gazownicy i tak mają swoje dojścia ,,,

 

choć ja mam zawór odwrotnie i tragedii nie ma ,,

 

chciałem tylko uściślić bo różnie można to zrozumieć

 

a różnicę poczujesz dopiero jak przełożysz, uwierz mi bo jestem po takim zabiegu, zaczniesz mieć większe przebiegi i więcej w butlę włożysz :D

Link to comment
Share on other sites

no to jak masz tak ustawiony pływak aby odbijał to rzeczywiście dla Ciebie żadna różnica, chyba, że podegniesz pływak to wtedy ją zauważysz,

ja wkładam do zbiornika około 58L ale mam podgięty pływak na maxa i dopiero jak dystrybutor zwalnia to kończy się tankowanie

Link to comment
Share on other sites

wiem o pływaku ,, i pisze Ci że kwestja spadków to nie w wielozaworze tylko w reduktorze ,,,Ci leży ,,

 

3mm konstrukcyjnie na wyjściu z wielozaworu, a reszta powyżej 4mm do samego reduktora, czyli trzeba to wyeliminować, zawór super ma wyjście 4.5mm

a jak reduktor się okaże, że po tym zabiegu dalej nie obrabia tej mocy, to wleci MAGIK III :D zamiast drugiego zavolaka :D

Link to comment
Share on other sites

a masz jeszcze ekektro zawór tam też jest cienko ,,,

 

też jest będę patrzył co i jak ale narazie 520km i żadnego przełączania,już zaczyna mnie to wk...............iać :D a lampka już ponad 100km sie świeci na czerwono, to chyba będzie moje najniższe spalanie w mojej 23-y letniej karierze kierowcy, :D

Link to comment
Share on other sites

kurcze, skubany gazownik w zaparte idzie i powiedzial, ze tylko BRC moze mi zalozyc. Chyba czas poszukac nowego :(( szkoda bo dobry byl :(

Link to comment
Share on other sites

to lepiej poszukać innego jak ten ma kłopot z innymi instalacjami

Link to comment
Share on other sites

Normalnie parodia !!!

Żaden gazownik ze Szczecina nie chce zakładać STAG-a Wszyscy jak jeden mąż mówią że wolą się w STAG nie bawić.

Skubani zmówili się czy co?

Jeden zaufany gazownik poradził bym wziął BRS SQ24 (wersja light- ta tańcza) Jest w stanie troszke po kosztach założyć mi ją za 2600zł. Czytałem o niej. W porównaniu do BRS SQ24 standard (400zł droższa) ma troszke słabsze wtryski (niby porównywalne do tych z instalacji STAG-a).

 

Już nie wiem co z tym fantem zrobić :( ?

Link to comment
Share on other sites

no niestety przy STAG-u trzeba więcej pomyśleć podczas strojenia i montażu, czyli masz odpowiedź dlaczego tak jest, a czy to musi być Szczecin??, może coś w okolicach, nieraz warto pojechać kawałek i mieć spokój

Link to comment
Share on other sites

Problem w tym, że w piątek rano musze już mieć działająca instalację. A praca nie pozwala mi na dłuższe wyjazdy. Sajgon teraz mam.

Nie ma bata chyba sie skuszę na to BRC SQ24 light :(

A niech tylko coś z nią bedzie nie stak ;/ powiesze skubańca ;(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Witam Panowie!

 

Pozwolę się wtrącić...

 

Dziś byłem u gazownika żeby założyć instalację, dodam że niby zakład rewelacyjny, doświadczenie i 3 razy laureat jakieś nagrody w jakimś konkursie ogólnopolskim za "najwyższą jakość" - Certyfikat WSBJ...

 

Założyli mi instalację BRC SEQUENT 24 - cały zestaw:

Reduktor - BRC 1500 mbar GENIUS MB SN 11148

Centralka - SEQUENT 24

Wtrysk - BRC

"PRZE GAZ BRC 10" - nie wiem jakie urządzenie ma taki skrót

Filtr - FJ1

Zbiornik - Stako 42l nr. 102803171

Wielozawór typ - Europa2 nr. 10BC11004

 

Chyba wypisałem wszystko..

 

Problem tylko w tym że coś jest nie tak, nie wiem co, bo nie znam się na instalacjach LPG.

 

Mianowicie, autko straciło na mocy.. do 3 - 3.5 tyś obrotów jeszcze nie ma tragedii, to gaz wiec moc autka spada, mimo tego mocno spadło,

ale powyżej tych obrotów tj 3.5 - 6 tyś silnik dostaję jakby jakąś dziurę ledwie przyśpiesza, obrotomierz nawet zatrzymuje się w miejscu i delikatnie zaczyna falować tak jakby brakowało gazu/ciśnienia,

gdy nacisnę pedał gazu do oporu silnik wskoczy na 6 tyś obrotów ale przyśpieszenie mało wyczuwalne, co prawda jest ale nie na moc 140 KM.. :(

po chwili na takich obrotach, centralka zaczyna piszczeć i przełącza się na benzynę - wtedy autko zaczyna przyśpieszać jak należy..

a na 6tym biegu 140 km/h samochód nawet potrafi zwolnić jak zawieje..

oprócz tego zapaliła się kontrolka "check"

 

Gazownik przy wydaniu mi auta powiedział że trzeba świece wymienić żeby wszystko było dobrze, zrobiłem to i nadal jest tak samo..

 

Dodam jeszcze że przejechałem ok 70 km i nie mam już połowy zbiornika (ok 16 litrów gazu)

 

aa zapomniałbym - czasami silnik faluje na wolnych obrotach, najczęściej jak ma jakieś obciążenie (działająca klima).

 

Moje autko to Primera P11.144 2.0 2001r. ze skrzynią CVT

 

Macie jakieś pomysły co jest nie tak?

bo chce jutro jechać do tego zakładu i powiedzieć co i jak - oczywiście na koszt gazownika!!

 

Ps. montować butle zaworem w stronę siedzeń - o co chodzi z tym że zawór ma być tak, a nie inaczej? Co za różnica jak jest montowana butla? i dlaczego listwa z wtryskiwaczami powinna być montowana pionowo a nie poziomo??

 

Pozdrawiam

Edited by Peeter-n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...