Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

BRC w P11 2,0


Gość Crex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ale jak mówiłem widziałem kolektor od p11.144 i jest tam tak dużo miejsca wiec nie wiem czemu tak ,,, zrobie chyba foto u siebie bo kuzyn stwierdził że nie wie jak to tam poskręcałem ,,, 4 cm ,,,i hanki ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam ponownie wszystkich!

 

Chciałbym odkurzyć temat i podsumować dlaczego miałem problemy z instalacja LPG i palącym się CHECK'iem:

 

Trochę to trwało ponieważ ciężko się w moich rejonach dostać do dobrego elektryka który posiada wszystkie niezbędne do pomiarów urządzenia... :/ a później chorobliwy brak czasu...

 

A mianowicie przyczyną słabego silnika, który dość dużo palił i w którym świecił się CHECK była uszkodzona sonda lambda.

Po jej wymianie (oczywiście oryginał) wszystko zaczęło wracać do normy czyli auto pali normalnie, moc powróciła, no i co najważniejsze komfort jazdy wrócił :)

 

Oczywiście jakość wykonania instalacji pozostawia wiele do życzenia co było poruszane wcześniej... ale z tym nic nie zrobię do końca gwarancji... :/

 

Najważniejsze że autem można się w końcu normalnie poruszać.

 

Dziękuję jeszcze raz za pomoc i opinie wszystkim którzy się zainteresowali moim problemem!

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Peeter-n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

cześć kolego Peeter-n ! pytanko - widzę, że jesteś z WLKP, tak? podpowiedz mi gdzie trafić na tego dobrego elektryka w tej naszej pyrlandii??? i ile dałeś za tę lambdę? mam podobne problemy co Ty... ten sam silnik , ta sama BRC,

pzdr

Edytowane przez enkipenki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć kolego Peeter-n ! pytanko - widzę, że jesteś z WLKP, tak? podpowiedz mi gdzie trafić na tego dobrego elektryka w tej naszej pyrlandii??? i ile dałeś za tę lambdę? mam podobne problemy co Ty... ten sam silnik , ta sama BRC,

pzdr

 

 

Hej,

więc dobrego elektryka nie znalazłem który zmierzyłby mi stara sonde... :/

Ale mam znajomego który niedawno otworzył mechanikę i zakupił dość dobry komputer z interfejsem (z tego co mówił to sporo za niego dał) i na podstawie pomiarów z komputera, zdiagnozował uszkodzoną sonde.

Kupiłem oryginał BOSCHa koszt 367zl - na 100% oryginał zakładany w tym silniku bo numer art jest taki sam. Nie żałuję wydanych pieniędzy bo teraz mam święty spokój...

 

Jeżeli nadal będziesz chciał namiar na znajomego to daj znać, dodam że zakład ma w Mosinie wiec niedaleko Poznania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

więc dobrego elektryka nie znalazłem który zmierzyłby mi stara sonde... :/

Ale mam znajomego który niedawno otworzył mechanikę i zakupił dość dobry komputer z interfejsem (z tego co mówił to sporo za niego dał) i na podstawie pomiarów z komputera, zdiagnozował uszkodzoną sonde.

Kupiłem oryginał BOSCHa koszt 367zl - na 100% oryginał zakładany w tym silniku bo numer art jest taki sam. Nie żałuję wydanych pieniędzy bo teraz mam święty spokój...

 

Jeżeli nadal będziesz chciał namiar na znajomego to daj znać, dodam że zakład ma w Mosinie wiec niedaleko Poznania :)

 

O lambdę pytałem orientacyjnie - prawdopodobnie u mnie jest z nia wszystko ok - znajomy przeczesał kompem moją primę i pomiary lambdy wyszły prawidłowo. Szukam w Poznaniu bądź okolicach kogoś, kto rzetelnie i fachowo ! podejmie się za rozsądne pieniądze wyczyszczenia przepustnicy i silnika krokowego - mam zakupiony przepływomierz z aukcji: http://allegro.pl/nissan-primera-almera-bosch-0-280-218-005-i1294233423.html - z którego zamierzam wykręcić wkład i włożyć go do mojej przepływki (ten z aukcji jako całość pasuje do almery bądź primery 1.8) Zanim jednak to zrobię chciałbym , żeby przepustnica i silniczek krokowy były wyczyszczone. Jeśli znasz kogoś takiego lub ktoś inny zna proszę o kontakt na priv .

Edytowane przez enkipenki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam w Poznaniu bądź okolicach kogoś, kto rzetelnie i fachowo ! podejmie się za rozsądne pieniądze wyczyszczenia przepustnicy i silnika krokowego

 

Na priv zostawiłem Ci wiadomość z namiarem...

 

mam zakupiony przepływomierz z aukcji: http://allegro.pl/nissan-primera-almera-bosch-0-280-218-005-i1294233423.html - z którego zamierzam wykręcić wkład i włożyć go do mojej przepływki (ten z aukcji jako całość pasuje do almery bądź primery 1.8) Zanim jednak to zrobię chciałbym , żeby przepustnica i silniczek krokowy były wyczyszczone.

 

 

Hmmm napisałeś wcześniej że masz podobne objawy jakie ja miałem w Primerce... zastanawiam się zatem czy jest konieczne czyszczenie u Ciebie przepustnicy i silniczka krokowego??

Mierzyłeś parametry przepływomierza? na forum znajdziesz jakie powinna mieć wartości, bo może również nie jest konieczna jej wymiana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na priv zostawiłem Ci wiadomość z namiarem...

 

 

 

 

Hmmm napisałeś wcześniej że masz podobne objawy jakie ja miałem w Primerce... zastanawiam się zatem czy jest konieczne czyszczenie u Ciebie przepustnicy i silniczka krokowego??

Mierzyłeś parametry przepływomierza? na forum znajdziesz jakie powinna mieć wartości, bo może również nie jest konieczna jej wymiana?

 

kurcze no nie wiem ... znajomy powiedział, że to przepływomierz .... po objawach , które miał takie same jak w swoim aucie ... (obroty falowały na biegu jałowym na samej benzynie, jeszcze przed założeniem gazu) - więc kupiłem tę przepływkę, ale obadamy - pomierzymy - klamot nie zginie, zawsze odsprzedać moge :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, tak jak pisałeś mi na priv załatw sobie tylko klucze TORX i zmień samemu ten wkład, bo tak jak wcześniej pisałem wątpię czy znajdziesz jakiś zakład co się tego podejmie, albo jak już to Ci powiedzą że zmienią ale w razie jakby coś się uszkodziło to na Twoją odpowiedzialność - a to nie tania zabawka, no i z drugiej strony po co płacić, A TORXy do szuflady na przyszłość :)

 

Tylko tak myślę że po wymianie warto jeszcze podpiąć się kompem i zobaczyć czy żadne błędy się nie pojawiają... a mierzyłeś w końcu ten przepływomierz co masz teraz założony? jakie wartości?

 

Pozdrawiam

 

ps. przede wszystkim wszystkie usterki naprawiaj i diagnozuj na PB, a jak wszystko już będzie ok to wtedy zabieraj się za LPG...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...