Gość Tofu Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 ale jak mówiłem widziałem kolektor od p11.144 i jest tam tak dużo miejsca wiec nie wiem czemu tak ,,, zrobie chyba foto u siebie bo kuzyn stwierdził że nie wie jak to tam poskręcałem ,,, 4 cm ,,,i hanki ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peeter-n Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 (edytowane) Witam ponownie wszystkich! Chciałbym odkurzyć temat i podsumować dlaczego miałem problemy z instalacja LPG i palącym się CHECK'iem: Trochę to trwało ponieważ ciężko się w moich rejonach dostać do dobrego elektryka który posiada wszystkie niezbędne do pomiarów urządzenia... :/ a później chorobliwy brak czasu... A mianowicie przyczyną słabego silnika, który dość dużo palił i w którym świecił się CHECK była uszkodzona sonda lambda. Po jej wymianie (oczywiście oryginał) wszystko zaczęło wracać do normy czyli auto pali normalnie, moc powróciła, no i co najważniejsze komfort jazdy wrócił Oczywiście jakość wykonania instalacji pozostawia wiele do życzenia co było poruszane wcześniej... ale z tym nic nie zrobię do końca gwarancji... :/ Najważniejsze że autem można się w końcu normalnie poruszać. Dziękuję jeszcze raz za pomoc i opinie wszystkim którzy się zainteresowali moim problemem! Pozdrawiam Edytowane 30 Października 2010 przez Peeter-n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość enkipenki Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 (edytowane) cześć kolego Peeter-n ! pytanko - widzę, że jesteś z WLKP, tak? podpowiedz mi gdzie trafić na tego dobrego elektryka w tej naszej pyrlandii??? i ile dałeś za tę lambdę? mam podobne problemy co Ty... ten sam silnik , ta sama BRC, pzdr Edytowane 9 Listopada 2010 przez enkipenki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peeter-n Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 cześć kolego Peeter-n ! pytanko - widzę, że jesteś z WLKP, tak? podpowiedz mi gdzie trafić na tego dobrego elektryka w tej naszej pyrlandii??? i ile dałeś za tę lambdę? mam podobne problemy co Ty... ten sam silnik , ta sama BRC, pzdr Hej, więc dobrego elektryka nie znalazłem który zmierzyłby mi stara sonde... :/ Ale mam znajomego który niedawno otworzył mechanikę i zakupił dość dobry komputer z interfejsem (z tego co mówił to sporo za niego dał) i na podstawie pomiarów z komputera, zdiagnozował uszkodzoną sonde. Kupiłem oryginał BOSCHa koszt 367zl - na 100% oryginał zakładany w tym silniku bo numer art jest taki sam. Nie żałuję wydanych pieniędzy bo teraz mam święty spokój... Jeżeli nadal będziesz chciał namiar na znajomego to daj znać, dodam że zakład ma w Mosinie wiec niedaleko Poznania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość enkipenki Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 (edytowane) Hej, więc dobrego elektryka nie znalazłem który zmierzyłby mi stara sonde... :/ Ale mam znajomego który niedawno otworzył mechanikę i zakupił dość dobry komputer z interfejsem (z tego co mówił to sporo za niego dał) i na podstawie pomiarów z komputera, zdiagnozował uszkodzoną sonde. Kupiłem oryginał BOSCHa koszt 367zl - na 100% oryginał zakładany w tym silniku bo numer art jest taki sam. Nie żałuję wydanych pieniędzy bo teraz mam święty spokój... Jeżeli nadal będziesz chciał namiar na znajomego to daj znać, dodam że zakład ma w Mosinie wiec niedaleko Poznania O lambdę pytałem orientacyjnie - prawdopodobnie u mnie jest z nia wszystko ok - znajomy przeczesał kompem moją primę i pomiary lambdy wyszły prawidłowo. Szukam w Poznaniu bądź okolicach kogoś, kto rzetelnie i fachowo ! podejmie się za rozsądne pieniądze wyczyszczenia przepustnicy i silnika krokowego - mam zakupiony przepływomierz z aukcji: http://allegro.pl/nissan-primera-almera-bosch-0-280-218-005-i1294233423.html - z którego zamierzam wykręcić wkład i włożyć go do mojej przepływki (ten z aukcji jako całość pasuje do almery bądź primery 1.8) Zanim jednak to zrobię chciałbym , żeby przepustnica i silniczek krokowy były wyczyszczone. Jeśli znasz kogoś takiego lub ktoś inny zna proszę o kontakt na priv . Edytowane 13 Listopada 2010 przez enkipenki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peeter-n Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Szukam w Poznaniu bądź okolicach kogoś, kto rzetelnie i fachowo ! podejmie się za rozsądne pieniądze wyczyszczenia przepustnicy i silnika krokowego Na priv zostawiłem Ci wiadomość z namiarem... mam zakupiony przepływomierz z aukcji: http://allegro.pl/nissan-primera-almera-bosch-0-280-218-005-i1294233423.html - z którego zamierzam wykręcić wkład i włożyć go do mojej przepływki (ten z aukcji jako całość pasuje do almery bądź primery 1.8) Zanim jednak to zrobię chciałbym , żeby przepustnica i silniczek krokowy były wyczyszczone. Hmmm napisałeś wcześniej że masz podobne objawy jakie ja miałem w Primerce... zastanawiam się zatem czy jest konieczne czyszczenie u Ciebie przepustnicy i silniczka krokowego?? Mierzyłeś parametry przepływomierza? na forum znajdziesz jakie powinna mieć wartości, bo może również nie jest konieczna jej wymiana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość enkipenki Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Na priv zostawiłem Ci wiadomość z namiarem... Hmmm napisałeś wcześniej że masz podobne objawy jakie ja miałem w Primerce... zastanawiam się zatem czy jest konieczne czyszczenie u Ciebie przepustnicy i silniczka krokowego?? Mierzyłeś parametry przepływomierza? na forum znajdziesz jakie powinna mieć wartości, bo może również nie jest konieczna jej wymiana? kurcze no nie wiem ... znajomy powiedział, że to przepływomierz .... po objawach , które miał takie same jak w swoim aucie ... (obroty falowały na biegu jałowym na samej benzynie, jeszcze przed założeniem gazu) - więc kupiłem tę przepływkę, ale obadamy - pomierzymy - klamot nie zginie, zawsze odsprzedać moge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peeter-n Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Faktycznie, tak jak pisałeś mi na priv załatw sobie tylko klucze TORX i zmień samemu ten wkład, bo tak jak wcześniej pisałem wątpię czy znajdziesz jakiś zakład co się tego podejmie, albo jak już to Ci powiedzą że zmienią ale w razie jakby coś się uszkodziło to na Twoją odpowiedzialność - a to nie tania zabawka, no i z drugiej strony po co płacić, A TORXy do szuflady na przyszłość Tylko tak myślę że po wymianie warto jeszcze podpiąć się kompem i zobaczyć czy żadne błędy się nie pojawiają... a mierzyłeś w końcu ten przepływomierz co masz teraz założony? jakie wartości? Pozdrawiam ps. przede wszystkim wszystkie usterki naprawiaj i diagnozuj na PB, a jak wszystko już będzie ok to wtedy zabieraj się za LPG... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.