Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] Problem z nawiewami


Gość shadow522
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość shadow522

Witam mam takie pytanie czy nawiewy powinny innym powietrzem dmuchać tzn. od strony okien wieja ciepłym powietrzem, a środkowe wieja chłodnym, jak jest włączona klima jest to samo. To jest normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanie czy nawiewy powinny innym powietrzem dmuchać tzn. od strony okien wieja ciepłym powietrzem, a środkowe wieja chłodnym, jak jest włączona klima jest to samo. To jest normalne?

pewnie głupie pytanie ale tak z ciekawości :): na jakie ciepło masz ustawiony nadmuch na środku?

Edytowane przez GeorgeGt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to jak już zakładasz temat to bądź łaskaw otagować, a w treści podać jaki masz dokładnie model Primery

 

Przestaw sobie "duperelek " na czerwoną kropę i zacznij czytać instrukcje obsługi smile.gif

Na niebieskim masz dopływ powietrza z zewnątrz, a na czerwonym przepuszczonego przez filtr, parownik i nagrzewnicę. Jeśli jednak nadal by leciało zimne to znaczy że spadła linka z "duperelka" lub ułamał się kołek w "duperelku"

 

PS ....a wszystko przez głupi "duperelek"devil.gifbiggrin.gif . Oczywiście zakładam że masz P11.144 (to ta po lifcie-jakbyś nie wiedział)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość shadow522

Dokładnie mam P11.144 tylko chodzi mi to ze jak jest na niebieskim to leci w środkowym nawiewie letnie(cieplejsze niż na zewnątrz), a z bocznych ciepłe, jak przestawie na czerwony to leci gorące z tego i tego. Ale moje pytanie brzmiało czy mają lecieć inne temperatury czy ta sama ze wszystkich nawiewów. Nie wiem czego szukać czy to ciengiełko jakieś czy może czujnik.

 

Moze mi ktos w koncu odpowiedziec czy z bocznych nawiewów wieje inna temperatura niż ze środkowego

Edytowane przez shadow522
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj jeszcze raz co napisał and_pec o ustawieniu "duperelka".

jak masz na niebieskie ustawiony (a tak napisałeś) to będzie leciała inna temperatura niż z reszty nawiewów, bo leci bezpośrednio z zewnątrz. a jak przestawisz na czerwone to taka jak z reszty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość shadow522

No on tak nie wytłumaczył jak Ty że z tym "duperełkiem" to chodzi o środkowy nawiew, czyli jak leci przez parownik i nagrzewnice to musi takie ciepłe lecieć z tych bocznych nawiewów, nawet podczas włączonej klimy?

Edytowane przez shadow522
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz włączoną klimę to z bocznych powinno lecieć zimne.

jak masz wyłączoną to powinno lecieć letnie,

a jak włączysz ogrzewanie to gorące. bez względu na ustawienie "duperelka".

 

jeśli masz inaczej to znaczy że coś w nawiewach się zesrało i nic na to nie poradzimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie korzystałem ze zwykłego nawiewu, ale po przeczytaniu tego posta sprawdziłem na trasie działanie. Ustawiłem zimny nawiew na panelu i dzyngiel na czerwoną kropkę i d*pa, śmigając na autostradce wiało ciągle ciepłym powietrzem mimo wszelakich kombinacji ciągle wieje ciepłym powietrzem od silnika <_<

Linka od regulacji jest na miejscu, wszystkie filtry na wiosnę wymienione, panel sterowania nawiewem, mocą i temp. sprawny.

Czy tak ma być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie korzystałem ze zwykłego nawiewu, ale po przeczytaniu tego posta sprawdziłem na trasie działanie. Ustawiłem zimny nawiew na panelu i dzyngiel na czerwoną kropkę i d*pa, śmigając na autostradce wiało ciągle ciepłym powietrzem mimo wszelakich kombinacji ciągle wieje ciepłym powietrzem od silnika <_<

Linka od regulacji jest na miejscu, wszystkie filtry na wiosnę wymienione, panel sterowania nawiewem, mocą i temp. sprawny.

Czy tak ma być ?

Miałem to samo......i okazalo się, że spadła wtyczuszka z czujnika klimy tego przy licznikach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak dokładniej gdzie jest ta wtyczuszka co trzeba zdemontowac zeby sie tam dostac?

pewnie musisz zdjąć konsolę gdzie masz radio :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U to lipa za dużo roboty pewnie nie oplaca sie skora za wyprawe

 

jak masz oryginalne radio to dwa druty w dziury i st na wierzchu, ja wiem cz to takie skomplikowane :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość shadow522

jak masz oryginalne radio to dwa druty w dziury i st na wierzchu, ja wiem cz to takie skomplikowane :whistle:

Mam jakieś inne i nie mam drucików do wyjęcia tego radia, a jak bym je wyjął to nie za płasko będzie żeby to zobaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Podepnę się. [p11.144]

Mam tak, jak pisano wcześniej, tzn. ze środkowego nawiewu leci chłodne powietrze a z bocznych ciepłe.

Co i gdzie mogło spaść i czy dostanę się tam przez dziurę po radiu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spadła linka z kółka na dźwigni albo wyleciał z niej kołek. Tak wyjmujesz radio i wykręcasz ramka z nawiewami,Śruby są na stelarzu włąnie pod radiem Może wystarczy przestawić tylko dżwignię na czarwoną kropę :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...