Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] Problem z nawiewami


Guest shadow522
 Share

Recommended Posts

Guest shadow522

Witam mam takie pytanie czy nawiewy powinny innym powietrzem dmuchać tzn. od strony okien wieja ciepłym powietrzem, a środkowe wieja chłodnym, jak jest włączona klima jest to samo. To jest normalne?

Link to comment
Share on other sites

Witam mam takie pytanie czy nawiewy powinny innym powietrzem dmuchać tzn. od strony okien wieja ciepłym powietrzem, a środkowe wieja chłodnym, jak jest włączona klima jest to samo. To jest normalne?

pewnie głupie pytanie ale tak z ciekawości :): na jakie ciepło masz ustawiony nadmuch na środku?

Edited by GeorgeGt
Link to comment
Share on other sites

Guest shadow522

Mam ustawione 18 a ten duperełek na środku na niebieskim jest ustawione

Edited by shadow522
Link to comment
Share on other sites

Po pierwsze to jak już zakładasz temat to bądź łaskaw otagować, a w treści podać jaki masz dokładnie model Primery

 

Przestaw sobie "duperelek " na czerwoną kropę i zacznij czytać instrukcje obsługi smile.gif

Na niebieskim masz dopływ powietrza z zewnątrz, a na czerwonym przepuszczonego przez filtr, parownik i nagrzewnicę. Jeśli jednak nadal by leciało zimne to znaczy że spadła linka z "duperelka" lub ułamał się kołek w "duperelku"

 

PS ....a wszystko przez głupi "duperelek"devil.gifbiggrin.gif . Oczywiście zakładam że masz P11.144 (to ta po lifcie-jakbyś nie wiedział)

Link to comment
Share on other sites

Guest shadow522

Dokładnie mam P11.144 tylko chodzi mi to ze jak jest na niebieskim to leci w środkowym nawiewie letnie(cieplejsze niż na zewnątrz), a z bocznych ciepłe, jak przestawie na czerwony to leci gorące z tego i tego. Ale moje pytanie brzmiało czy mają lecieć inne temperatury czy ta sama ze wszystkich nawiewów. Nie wiem czego szukać czy to ciengiełko jakieś czy może czujnik.

 

Moze mi ktos w koncu odpowiedziec czy z bocznych nawiewów wieje inna temperatura niż ze środkowego

Edited by shadow522
Link to comment
Share on other sites

przeczytaj jeszcze raz co napisał and_pec o ustawieniu "duperelka".

jak masz na niebieskie ustawiony (a tak napisałeś) to będzie leciała inna temperatura niż z reszty nawiewów, bo leci bezpośrednio z zewnątrz. a jak przestawisz na czerwone to taka jak z reszty.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest shadow522

No on tak nie wytłumaczył jak Ty że z tym "duperełkiem" to chodzi o środkowy nawiew, czyli jak leci przez parownik i nagrzewnice to musi takie ciepłe lecieć z tych bocznych nawiewów, nawet podczas włączonej klimy?

Edited by shadow522
Link to comment
Share on other sites

jak masz włączoną klimę to z bocznych powinno lecieć zimne.

jak masz wyłączoną to powinno lecieć letnie,

a jak włączysz ogrzewanie to gorące. bez względu na ustawienie "duperelka".

 

jeśli masz inaczej to znaczy że coś w nawiewach się zesrało i nic na to nie poradzimy.

Link to comment
Share on other sites

Nigdy nie korzystałem ze zwykłego nawiewu, ale po przeczytaniu tego posta sprawdziłem na trasie działanie. Ustawiłem zimny nawiew na panelu i dzyngiel na czerwoną kropkę i d*pa, śmigając na autostradce wiało ciągle ciepłym powietrzem mimo wszelakich kombinacji ciągle wieje ciepłym powietrzem od silnika <_<

Linka od regulacji jest na miejscu, wszystkie filtry na wiosnę wymienione, panel sterowania nawiewem, mocą i temp. sprawny.

Czy tak ma być ?

Link to comment
Share on other sites

Nigdy nie korzystałem ze zwykłego nawiewu, ale po przeczytaniu tego posta sprawdziłem na trasie działanie. Ustawiłem zimny nawiew na panelu i dzyngiel na czerwoną kropkę i d*pa, śmigając na autostradce wiało ciągle ciepłym powietrzem mimo wszelakich kombinacji ciągle wieje ciepłym powietrzem od silnika <_<

Linka od regulacji jest na miejscu, wszystkie filtry na wiosnę wymienione, panel sterowania nawiewem, mocą i temp. sprawny.

Czy tak ma być ?

Miałem to samo......i okazalo się, że spadła wtyczuszka z czujnika klimy tego przy licznikach ;)

Link to comment
Share on other sites

A tak dokładniej gdzie jest ta wtyczuszka co trzeba zdemontowac zeby sie tam dostac?

pewnie musisz zdjąć konsolę gdzie masz radio :)

Link to comment
Share on other sites

U to lipa za dużo roboty pewnie nie oplaca sie skora za wyprawe

 

jak masz oryginalne radio to dwa druty w dziury i st na wierzchu, ja wiem cz to takie skomplikowane :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Guest shadow522

jak masz oryginalne radio to dwa druty w dziury i st na wierzchu, ja wiem cz to takie skomplikowane :whistle:

Mam jakieś inne i nie mam drucików do wyjęcia tego radia, a jak bym je wyjął to nie za płasko będzie żeby to zobaczyć.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Podepnę się. [p11.144]

Mam tak, jak pisano wcześniej, tzn. ze środkowego nawiewu leci chłodne powietrze a z bocznych ciepłe.

Co i gdzie mogło spaść i czy dostanę się tam przez dziurę po radiu?

Link to comment
Share on other sites

spadła linka z kółka na dźwigni albo wyleciał z niej kołek. Tak wyjmujesz radio i wykręcasz ramka z nawiewami,Śruby są na stelarzu włąnie pod radiem Może wystarczy przestawić tylko dżwignię na czarwoną kropę :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...