Gość shadow522 Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Witam mam takie pytanie czy nawiewy powinny innym powietrzem dmuchać tzn. od strony okien wieja ciepłym powietrzem, a środkowe wieja chłodnym, jak jest włączona klima jest to samo. To jest normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 (edytowane) Witam mam takie pytanie czy nawiewy powinny innym powietrzem dmuchać tzn. od strony okien wieja ciepłym powietrzem, a środkowe wieja chłodnym, jak jest włączona klima jest to samo. To jest normalne? pewnie głupie pytanie ale tak z ciekawości : na jakie ciepło masz ustawiony nadmuch na środku? Edytowane 27 Lipca 2010 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shadow522 Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 (edytowane) Mam ustawione 18 a ten duperełek na środku na niebieskim jest ustawione Edytowane 27 Lipca 2010 przez shadow522 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Po pierwsze to jak już zakładasz temat to bądź łaskaw otagować, a w treści podać jaki masz dokładnie model Primery Przestaw sobie "duperelek " na czerwoną kropę i zacznij czytać instrukcje obsługi Na niebieskim masz dopływ powietrza z zewnątrz, a na czerwonym przepuszczonego przez filtr, parownik i nagrzewnicę. Jeśli jednak nadal by leciało zimne to znaczy że spadła linka z "duperelka" lub ułamał się kołek w "duperelku" PS ....a wszystko przez głupi "duperelek" . Oczywiście zakładam że masz P11.144 (to ta po lifcie-jakbyś nie wiedział) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shadow522 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 (edytowane) Dokładnie mam P11.144 tylko chodzi mi to ze jak jest na niebieskim to leci w środkowym nawiewie letnie(cieplejsze niż na zewnątrz), a z bocznych ciepłe, jak przestawie na czerwony to leci gorące z tego i tego. Ale moje pytanie brzmiało czy mają lecieć inne temperatury czy ta sama ze wszystkich nawiewów. Nie wiem czego szukać czy to ciengiełko jakieś czy może czujnik. Moze mi ktos w koncu odpowiedziec czy z bocznych nawiewów wieje inna temperatura niż ze środkowego Edytowane 28 Lipca 2010 przez shadow522 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 przeczytaj jeszcze raz co napisał and_pec o ustawieniu "duperelka". jak masz na niebieskie ustawiony (a tak napisałeś) to będzie leciała inna temperatura niż z reszty nawiewów, bo leci bezpośrednio z zewnątrz. a jak przestawisz na czerwone to taka jak z reszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shadow522 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 (edytowane) No on tak nie wytłumaczył jak Ty że z tym "duperełkiem" to chodzi o środkowy nawiew, czyli jak leci przez parownik i nagrzewnice to musi takie ciepłe lecieć z tych bocznych nawiewów, nawet podczas włączonej klimy? Edytowane 2 Sierpnia 2010 przez shadow522 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 jak masz włączoną klimę to z bocznych powinno lecieć zimne. jak masz wyłączoną to powinno lecieć letnie, a jak włączysz ogrzewanie to gorące. bez względu na ustawienie "duperelka". jeśli masz inaczej to znaczy że coś w nawiewach się zesrało i nic na to nie poradzimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Nigdy nie korzystałem ze zwykłego nawiewu, ale po przeczytaniu tego posta sprawdziłem na trasie działanie. Ustawiłem zimny nawiew na panelu i dzyngiel na czerwoną kropkę i d*pa, śmigając na autostradce wiało ciągle ciepłym powietrzem mimo wszelakich kombinacji ciągle wieje ciepłym powietrzem od silnika Linka od regulacji jest na miejscu, wszystkie filtry na wiosnę wymienione, panel sterowania nawiewem, mocą i temp. sprawny. Czy tak ma być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raffaello77 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Nigdy nie korzystałem ze zwykłego nawiewu, ale po przeczytaniu tego posta sprawdziłem na trasie działanie. Ustawiłem zimny nawiew na panelu i dzyngiel na czerwoną kropkę i d*pa, śmigając na autostradce wiało ciągle ciepłym powietrzem mimo wszelakich kombinacji ciągle wieje ciepłym powietrzem od silnika Linka od regulacji jest na miejscu, wszystkie filtry na wiosnę wymienione, panel sterowania nawiewem, mocą i temp. sprawny. Czy tak ma być ? Miałem to samo......i okazalo się, że spadła wtyczuszka z czujnika klimy tego przy licznikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shadow522 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 A tak dokładniej gdzie jest ta wtyczuszka co trzeba zdemontowac zeby sie tam dostac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 A tak dokładniej gdzie jest ta wtyczuszka co trzeba zdemontowac zeby sie tam dostac? pewnie musisz zdjąć konsolę gdzie masz radio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shadow522 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 pewnie musisz zdjąć konsolę gdzie masz radio U to lipa za dużo roboty pewnie nie oplaca sie skora za wyprawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 U to lipa za dużo roboty pewnie nie oplaca sie skora za wyprawe jak masz oryginalne radio to dwa druty w dziury i st na wierzchu, ja wiem cz to takie skomplikowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shadow522 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 jak masz oryginalne radio to dwa druty w dziury i st na wierzchu, ja wiem cz to takie skomplikowane Mam jakieś inne i nie mam drucików do wyjęcia tego radia, a jak bym je wyjął to nie za płasko będzie żeby to zobaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loopezik Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Podepnę się. [p11.144] Mam tak, jak pisano wcześniej, tzn. ze środkowego nawiewu leci chłodne powietrze a z bocznych ciepłe. Co i gdzie mogło spaść i czy dostanę się tam przez dziurę po radiu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 spadła linka z kółka na dźwigni albo wyleciał z niej kołek. Tak wyjmujesz radio i wykręcasz ramka z nawiewami,Śruby są na stelarzu włąnie pod radiem Może wystarczy przestawić tylko dżwignię na czarwoną kropę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.