Guest monia1ae Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Witam od pewnego czasu moje auto ma następujące objawy i nie wiem co z tym zrobić: a mianowicie po odpaleniu kilka chwil chodzi potem gaśnie jak wchodzi na obroty jest słabe do 3 tysięcy obrotów potem czuć jak zyskuje mocy co to może być? Dodam że po wyminie filtra powietrza troszkę się poprawiło Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeGt Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Witam od pewnego czasu moje auto ma następujące objawy i nie wiem co z tym zrobić: a mianowicie po odpaleniu kilka chwil chodzi potem gaśnie jak wchodzi na obroty jest słabe do 3 tysięcy obrotów potem czuć jak zyskuje mocy co to może być? Dodam że po wyminie filtra powietrza troszkę się poprawiło a filtr paliwa też był wymieniany? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Witam od pewnego czasu moje auto ma następujące objawy i nie wiem co z tym zrobić: a mianowicie po odpaleniu kilka chwil chodzi potem gaśnie jak wchodzi na obroty jest słabe do 3 tysięcy obrotów potem czuć jak zyskuje mocy co to może być? Dodam że po wyminie filtra powietrza troszkę się poprawiło na PB czy LPG, jaka instalacje, jakie elementy, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dominik14 Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 Jak o 3tys obrotow to stawialbym na przeplywke.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest monia1ae Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 gaz sekwencyjny świeżo założony ale zobaczymy czy pomoże wymiana tej przepływki pomoże Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 gaz sekwencyjny świeżo założony ale zobaczymy czy pomoże wymiana tej przepływki pomoże jakia instalacja, daj jakieś zdjęcia, czy to co opisałaś działo się wcześniej czy dopiero po zamontowaniu LPG, kiedy muli na PB czy na LPG?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest monia1ae Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 i na lpg i na pb jest to samo a instalacja lpg jest z tyłu pod silnikiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeGt Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 (edited) i na lpg i na pb jest to samo a instalacja lpg jest z tyłu pod silnikiem widzę, że może być ciężko chodzi nam o zdjęcia instalacji a więc jak zamontowane wtryski jak reduktor itp najlepiej spisz z karty gwarancyjnej co posiadasz Edited July 31, 2010 by GeorgeGt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 widzę, że może być ciężko chodzi nam o zdjęcia instalacji a więc jak zamontowane wtryski jak reduktor itp najlepiej spisz z karty gwarancyjnej co posiadasz toz to dopiero będzie wyzwanie tak jak GeorgeGT napisał pospisuj co masz pomontowane i porób zdjęcia, niekoniecznie musi to być wina przepływki tylko regulacji LPG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest inz.damian Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Moim skromnym zdaniem zanim zaczniesz wydawac jakiekolwiek PLNy warto najpierw wyczyscic przeplywomierz i przepustnice(proces banalny, dodatkowo instrukcja na stronie glownej klubu), oraz odlaczyc na noc akumulator(celem resetu kompa), nic to nie kosztuje, zajmuje pol godz roboty, a na pewno nie zaszkodzi(chociaz wydaje mi sie jednak ze winowajca bedzie instalacja gazowa-a dokladnie jej zestrojenie/regulacja). pozdrawiem, powodzenia! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.