Gość mieszko Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Oanowie który zestaw sprężyn lepszy http://stuninguj.pl/index.php?cat_id=146&s_name=Nissan&id_m=74016&prod_id=10584&p=2'>http://stuninguj.pl/index.php?cat_id=146&s_name=Nissan&id_m=74016&prod_id=10584&p=2 czy http://www.mapet-tuning.com/sklep/nissan-primera-sedan-3520-p-5035.html'>http://www.mapet-tuning.com/sklep/nissan-primera-sedan-3520-p-5035.html a wogóle już ktos MTS-y próbował. I jak jest w końcu z amorami przy weitecu, te spreżyny tylko obniżają auto przy czym dobijają amor(seria) w ten sposób czy są w miare twarde. Warto zaryzykowac amory(seria) zeby wypróbować te MTS czy może juz ktoś ma jakieś doświadczenie. P.S pomysł z obniżeniem auta narodził sie z tego że na wiosne chce dać alu 17 na niskim profilu i bez obnizenia obawiam sie ze auto bedzie wyglądało jak wóz drabiniasty( wysoko) to prawda? wszystkie sugestie miło widziane Oanowie który zestaw sprężyn lepszy http://stuninguj.pl/index.php?cat_id=146&s_name=Nissan&id_m=74016&prod_id=10584&p=2 czy http://www.mapet-tuning.com/sklep/nissan-primera-sedan-3520-p-5035.html a wogóle już ktos MTS-y próbował. I jak jest w końcu z amorami przy weitecu, te spreżyny tylko obniżają auto przy czym dobijają amor(seria) w ten sposób czy są w miare twarde. Warto zaryzykowac amory(seria) zeby wypróbować te MTS czy może juz ktoś ma jakieś doświadczenie. P.S pomysł z obniżeniem auta narodził sie z tego że na wiosne chce dać alu 17 na niskim profilu i bez obnizenia obawiam sie ze auto bedzie wyglądało jak wóz drabiniasty( wysoko) to prawda? wszystkie sugestie miło widziane widze ze nikt chyba nie jezdzi na sportowych sprężynach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Jeżdżą, ale nie tutaj... Zasadniczo to zapomnij o seryjnych amorach przy krótszej i twardszej sprężynie, seryjny amor nie ogarnie skoku -30mm i więcej. Jak masz dobre amory to możesz eksperymentować ze sprężynami, ale przy takim obniżeniu polecam naprawdę dobre amory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 (edytowane) Jak masz dobre amory to możesz eksperymentować ze sprężynami, ale przy takim obniżeniu polecam naprawdę dobre amory. polecasz ale jakie? możesz coś zaproponować? bo szukałem i szukałem to coś znalazłem ale w uk koni no ale cena powala a te kayaba warte polecenia http://allegro.pl/item1161612508_amortyzatory_sportowe_kayaba_agx_nissan_primera.html jeżeli już te to weiteca spręzyny lepiej bo słyszałem ze dosc dobre czy eksperymentowac z tymi MTS-ami Edytowane 31 Lipca 2010 przez mieszko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 O sprężynach, o które pytasz nic Ci nie napisze, bo mam inne (H&R). Amortyzatory, które wskazałeś to dobry wybór, przy najtwardszym ustawieniu radzą sobie z twardymi sprężynami, mam je u siebie i mogę polecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 O sprężynach, o które pytasz nic Ci nie napisze, bo mam inne (H&R). Amortyzatory, które wskazałeś to dobry wybór, przy najtwardszym ustawieniu radzą sobie z twardymi sprężynami, mam je u siebie i mogę polecić. to bede musiał na wiosne coś o tym pomyslec skoro chce 17' wrzucic to wypadałoby obnizyc auto zeby to jakos wygladalo a tak z ciekawosci na twoim setup-ie twardo masz czy jakis komfort jest? ile juz km zrobiles na tym zesttawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klimtom5 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 A czy ktoś ma doświadczenia jakieś z takimi sprężynami http://www.dcperformance.co.uk/uprated/tein-s-tech-springs/nissan/primera.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 No jest twardo, bo taki był zamysł - jest to czasem uciążliwe w mieście, ale może bardziej uciążliwy jest niski przód. Z drugiej strony w trasie raczej nie ma problemów z komfortem, chociaż akurat w moim przypadku o komfort dbają wysokoprofilowe opony. Na razie nie zmieniam zestawu, bo też przejechałem na nim jakieś 5 tys. km dopiero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 No jest twardo, bo taki był zamysł - jest to czasem uciążliwe w mieście, ale może bardziej uciążliwy jest niski przód. Z drugiej strony w trasie raczej nie ma problemów z komfortem, chociaż akurat w moim przypadku o komfort dbają wysokoprofilowe opony. Na razie nie zmieniam zestawu, bo też przejechałem na nim jakieś 5 tys. km dopiero. a powiedz mi jesscze o ile obniżyłeś auto i na jakich kołach jezdzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 (edytowane) Po lewej są koła 185/65/14 i seryjne zawieszenie. Po prawej koła o większej o 19mm średnicy (co ma duże znaczenie przy wizualnej ocenie) o wymiarze 195/60/15 i obniżenie -50mm z przodu, -20mm z tyłu i na tym teraz jeżdżę. Edytowane 1 Sierpnia 2010 przez IvanH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 ok ivanH dzieki za info duzo mi pomogles, teraz musze troche odłozyc na tą kayab-e i zastanowie sie jeszcze nad wyborem sprezyn takze 2000zl pojdzie jak nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 To jeszcze żeby Ci zakręcić: Z dostępnych dobrych amorów masz KYB AGX, Koni Sport i czasem też Bilstein B8 (ale nie wiem gdzie do kupienia), koszt nowych z nowymi sprężynami to będzie około 2000 do 3000PLN. Jak chcesz iść na całość to jeszcze nie dawno można było kupić kompletny gwint XYZ albo D1 już od 3500PLN... Wybór należy do Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Jak chcesz iść na całość to jeszcze nie dawno można było kupić kompletny gwint XYZ albo D1 już od 3500PLN... Wybór należy do Ciebie XYZ czy D1 to już nie moja kieszen raczej postawie na KYB AGX i pomysle nad sprezynami jeszcze... moze ten sam zestaw co ty spróbuje ewentualnie sprezyny Weiteca i coraz bardziej zastanawiam sie też nad tymi od MTS-a bo wczesniej w golfie miałem gwint od nich no ale to Nismo i nie słyszałem zeby ktos juz je probowal...co i tak znacznie już przekroczy 2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek104 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Mam w Sunny sprężyny JAMEX i amorki Kayaba Sport. Jest twardo, samochód zamiast obiecywanych 30mm usiadł na sprężynach prawie 50mm, prowadzi się jak gokart i ma 2-3cm ugięcia zawieszenia. Dla mnie rewelacja W e36, którą sobie kupiłem do zabawy założylem sprężyny MTS -40mm do seryjnych amorów. Auto jest troszke twardsze od serii, nie wiem na ile usiadło, bo sprężyny się od wczoraj układają. Wrażenia z jazdy w każdym razie tak czy inaczej się poprawiają, nawet jak opuścisz samochód na samych sprężynach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.