Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

MTS czy WEITEC do P11


Guest mieszko
 Share

Recommended Posts

Guest mieszko

Oanowie który zestaw sprężyn lepszy

 

http://stuninguj.pl/index.php?cat_id=146&s_name=Nissan&id_m=74016&prod_id=10584&p=2'>http://stuninguj.pl/index.php?cat_id=146&s_name=Nissan&id_m=74016&prod_id=10584&p=2

 

czy

 

http://www.mapet-tuning.com/sklep/nissan-primera-sedan-3520-p-5035.html'>http://www.mapet-tuning.com/sklep/nissan-primera-sedan-3520-p-5035.html

 

 

a wogóle już ktos MTS-y próbował.

I jak jest w końcu z amorami przy weitecu, te spreżyny tylko obniżają auto przy czym dobijają amor(seria) w ten sposób czy są w miare twarde.

Warto zaryzykowac amory(seria) zeby wypróbować te MTS czy może juz ktoś ma jakieś doświadczenie.

 

P.S pomysł z obniżeniem auta narodził sie z tego że na wiosne chce dać alu 17 na niskim profilu i bez obnizenia obawiam sie ze auto bedzie wyglądało jak wóz drabiniasty( wysoko) to prawda?

wszystkie sugestie miło widziane

 

Oanowie który zestaw sprężyn lepszy

 

http://stuninguj.pl/index.php?cat_id=146&s_name=Nissan&id_m=74016&prod_id=10584&p=2

 

czy

 

http://www.mapet-tuning.com/sklep/nissan-primera-sedan-3520-p-5035.html

 

 

a wogóle już ktos MTS-y próbował.

I jak jest w końcu z amorami przy weitecu, te spreżyny tylko obniżają auto przy czym dobijają amor(seria) w ten sposób czy są w miare twarde.

Warto zaryzykowac amory(seria) zeby wypróbować te MTS czy może juz ktoś ma jakieś doświadczenie.

 

P.S pomysł z obniżeniem auta narodził sie z tego że na wiosne chce dać alu 17 na niskim profilu i bez obnizenia obawiam sie ze auto bedzie wyglądało jak wóz drabiniasty( wysoko) to prawda?

wszystkie sugestie miło widziane

 

widze ze nikt chyba nie jezdzi na sportowych sprężynach :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Guest IvanH

Jeżdżą, ale nie tutaj...

 

Zasadniczo to zapomnij o seryjnych amorach przy krótszej i twardszej sprężynie, seryjny amor nie ogarnie skoku -30mm i więcej.

 

 

Jak masz dobre amory to możesz eksperymentować ze sprężynami, ale przy takim obniżeniu polecam naprawdę dobre amory.

Link to comment
Share on other sites

Guest mieszko

 

Jak masz dobre amory to możesz eksperymentować ze sprężynami, ale przy takim obniżeniu polecam naprawdę dobre amory.

 

polecasz ale jakie? możesz coś zaproponować?

bo szukałem i szukałem to coś znalazłem ale w uk koni no ale cena powala :blink:

 

a te kayaba warte polecenia

http://allegro.pl/item1161612508_amortyzatory_sportowe_kayaba_agx_nissan_primera.html

jeżeli już te to weiteca spręzyny lepiej bo słyszałem ze dosc dobre czy eksperymentowac z tymi MTS-ami

Edited by mieszko
Link to comment
Share on other sites

Guest IvanH

O sprężynach, o które pytasz nic Ci nie napisze, bo mam inne (H&R).

 

Amortyzatory, które wskazałeś to dobry wybór, przy najtwardszym ustawieniu radzą sobie z twardymi sprężynami, mam je u siebie i mogę polecić.

Link to comment
Share on other sites

Guest mieszko

O sprężynach, o które pytasz nic Ci nie napisze, bo mam inne (H&R).

 

Amortyzatory, które wskazałeś to dobry wybór, przy najtwardszym ustawieniu radzą sobie z twardymi sprężynami, mam je u siebie i mogę polecić.

 

to bede musiał na wiosne coś o tym pomyslec skoro chce 17' wrzucic to wypadałoby obnizyc auto zeby to jakos wygladalo :whistle:

a tak z ciekawosci na twoim setup-ie twardo masz czy jakis komfort jest?

ile juz km zrobiles na tym zesttawie?

Link to comment
Share on other sites

Guest IvanH

No jest twardo, bo taki był zamysł - jest to czasem uciążliwe w mieście, ale może bardziej uciążliwy jest niski przód.

Z drugiej strony w trasie raczej nie ma problemów z komfortem, chociaż akurat w moim przypadku o komfort dbają wysokoprofilowe opony.

 

Na razie nie zmieniam zestawu, bo też przejechałem na nim jakieś 5 tys. km dopiero.

Link to comment
Share on other sites

Guest mieszko

No jest twardo, bo taki był zamysł - jest to czasem uciążliwe w mieście, ale może bardziej uciążliwy jest niski przód.

Z drugiej strony w trasie raczej nie ma problemów z komfortem, chociaż akurat w moim przypadku o komfort dbają wysokoprofilowe opony.

 

Na razie nie zmieniam zestawu, bo też przejechałem na nim jakieś 5 tys. km dopiero.

a powiedz mi jesscze o ile obniżyłeś auto i na jakich kołach jezdzisz

Link to comment
Share on other sites

Guest IvanH

Po lewej są koła 185/65/14 i seryjne zawieszenie.

 

Po prawej koła o większej o 19mm średnicy (co ma duże znaczenie przy wizualnej ocenie) o wymiarze 195/60/15 i obniżenie -50mm z przodu, -20mm z tyłu i na tym teraz jeżdżę.

 

przedpo2.jpg

Edited by IvanH
Link to comment
Share on other sites

Guest mieszko

ok ivanH dzieki za info duzo mi pomogles,

teraz musze troche odłozyc na tą kayab-e i zastanowie sie jeszcze nad wyborem sprezyn takze 2000zl pojdzie jak nic :whistle::devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest IvanH

To jeszcze żeby Ci zakręcić:

 

Z dostępnych dobrych amorów masz KYB AGX, Koni Sport i czasem też Bilstein B8 (ale nie wiem gdzie do kupienia), koszt nowych z nowymi sprężynami to będzie około 2000 do 3000PLN.

 

Jak chcesz iść na całość to jeszcze nie dawno można było kupić kompletny gwint XYZ albo D1 już od 3500PLN...

 

 

Wybór należy do Ciebie ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest mieszko

 

Jak chcesz iść na całość to jeszcze nie dawno można było kupić kompletny gwint XYZ albo D1 już od 3500PLN...

 

 

Wybór należy do Ciebie ;)

 

 

XYZ czy D1 to już nie moja kieszen raczej postawie na KYB AGX i pomysle nad sprezynami jeszcze... moze ten sam zestaw co ty spróbuje :devil: ewentualnie sprezyny Weiteca i coraz bardziej zastanawiam sie też nad tymi od MTS-a bo wczesniej w golfie miałem gwint od nich no ale to Nismo i nie słyszałem zeby ktos juz je probowal...co i tak znacznie już przekroczy 2000 :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Mam w Sunny sprężyny JAMEX i amorki Kayaba Sport. Jest twardo, samochód zamiast obiecywanych 30mm usiadł na sprężynach prawie 50mm, prowadzi się jak gokart i ma 2-3cm ugięcia zawieszenia. Dla mnie rewelacja :)

 

W e36, którą sobie kupiłem do zabawy założylem sprężyny MTS -40mm do seryjnych amorów. Auto jest troszke twardsze od serii, nie wiem na ile usiadło, bo sprężyny się od wczoraj układają. Wrażenia z jazdy w każdym razie tak czy inaczej się poprawiają, nawet jak opuścisz samochód na samych sprężynach

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...