Gość Quarn Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Witam. Mam taki problem jak w tytule mianowicie jak zapale auto i przygazuje mu to zapala sie kontrolka check i tak jak by mi odlanczala gaz moge przygazowac do 1000 obrotow maksymalnie jak przestane gazowac kontrolka gasnie, wrzucam wtedy jedynke i czasami zaczyna sie swieci znowu przy 1000 obrotow i wiekszych obrotow sie nie da uzyskac... Ktoś pomoze? DOdam ze dzieje sie to zazwyczaj na zimnym silinku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 a podłączyłeś pod kompa ?? jaki błąd wyskakuje, jak nie da rady dalej przygazować to wygląda na przepływomierz obejrzyj wtyczkę czy się nie poluzowała lub coś się nei urwało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quarn Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 nie sprawdzalem jeszcze dzisiaj sie zajolem filtrem paliwa i jest calkiem ok. Hm cos po za przeplywomierzem moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Hm cos po za przeplywomierzem moze byc? taki objaw występuje jakbyś zdjął wtyczkę z przepływomierza, i wtedy wywala checka i nie można jechać tylko się turlać i to po prostym lub z górki, dlatego sprawdź tylko na wyłączonym silniku bo wywali checka i tylko zostanie Ci komp aby to skasować. Sprawdź czy wszystkie kable przy wtyczce są OK i mają przejścia, czy nie są pozałamywane i jak będzie OK to pomierz przepływomierz, i jak to zrobisz i będzie OK to można szukać dalej, a tak to będziesz czepiał się wszystkiego i szukał, trzeba po kolei eliminować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quarn Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 ok dzieki. jutro to sprawdze i napisze co i jak przeplywowka jest wporzadku napiecie oscyluje w okolic 1.95... Masz jeszcze jakies pojecie co to moze byc? Moze to zabezpieczenie zeby na zimnym silniku mu nie gazowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 ok dzieki. jutro to sprawdze i napisze co i jak przeplywowka jest wporzadku napiecie oscyluje w okolic 1.95... Masz jeszcze jakies pojecie co to moze byc? Moze to zabezpieczenie zeby na zimnym silniku mu nie gazowac? co znaczy oscyluje??? czy zrobiłeś wg punktu 8 z TEJ stromny??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quarn Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 no prawidlowa jest od 1.9-2.3V dla disela i u mnie sie w tym miesci. przeplywomierz jest ok to bedzie cos innego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 a gdzie wcześniej napisałeś, że to diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quarn Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 robi ci to teraz jakas roznice? w sumie to zapomnialem. Masz jeszcze jakies pomysly? Ktoś mi pomożę z tym checkiem... Zapala sie kontrolka check i odcina mi gaz jak przygazuje na biegu jalowym na zimnym silniku... Zadko sie to zdaza na biegu jak juz wrzuce jedynke... co to moze byc? dodam ze na cieplym jest wszystko wporzadku. Silnik diesla. przepustnica byla sprawdzana jest wporzadku filtr paliwa tez... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 patrzyłeś TUTAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 sczytaj kod błędu i podaj to choć trochę ułatwisz nam sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quarn Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 z kodem bledu no nie jest tak latwo z czytac bo kontrolka nie swieci sie caly czas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 z kodem bledu no nie jest tak latwo z czytac bo kontrolka nie swieci sie caly czas... a wiesz jak to zrobić? szukałeś gdziekolwiek ?? co ma do rzeczy, że kontrolka gaśnie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quarn Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 cos o tym czytalem ale nie zabardzo wiem jak sie za to zabrac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 zajrzyj tu. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/ i wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quarn Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Zrobilem autodiagnostyke wywalilo kod bledu 43 czujnik polozenia pedalu gazu. Kto mi powie gdzie sie ten czujnik znajduje zebym mogl go sprawdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Sprawdz moze przy pedale jest jakis czujnik. Wiadomo ze nie ma linki tylko jest elektroniczny gaz,wiec przy pedale zobacz czy nie ma jakis kostek albo kabli.nie zagladałem tam ale powinno cos byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Na stronie 10 pliku ec cd20 masz rysunek tego czujnika . Natomiast praktycznie od strony 111 do 113 tego samego pliku masz opis jak go sprawdzic.Jesli chcesz dobrze zobaczyc ten czujnik to poloz sie na plecy i wsun glowe tam gdzie masz pedal gazu. Bedziesz mogl nawet pokrecic sobie za ten polkiezyc po ktoryn chodzi linka. Kompletny czujnik z pedalem gazu i obudowa do przykrecenia do podlogi widzialem na allegro za 300zl. Sprawdz moze przy pedale jest jakis czujnik. Wiadomo ze nie ma linki tylko jest elektroniczny gaz,wiec przy pedale zobacz czy nie ma jakis kostek albo kabli.nie zagladałem tam ale powinno cos byc. Kolego RAAAD masz racje ze u nas obroty sa regulowane elektronicznie i wydawaloby sie ze nie ma linki. Linka ta jest polaczona z pedalem gazu i polksiezycem ktory jest zamontowany na osi tego czujnika.Jak nacisniesz pedal gazu to ten polksiezyc poprzez ta linke sie obroci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quarn Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 ec cd20 co to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 dział w manualu do Twojego nissmo a wyżej miałeś podane na jakich stronach w tym dziale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quarn Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 fajnie tylko jak narazie to znalazlem service manual do primery p11 144 a ja mam zwykla... podasz mi bezposredni link? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 fajnie tylko jak narazie to znalazlem service manual do primery p11 144 a ja mam zwykla... podasz mi bezposredni link? a w tym temacie nie ma??, a może wartości będą takie same dla innych modeli bo silniki są podobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Miałem kiedyś taki problem. Zapalała się kontrolka check i silnik pracował w trybie awaryjnym. Komputer pokazał ten bład co u ciebie. Po skasowaniu błędu problem znikł. Jak będzie się to powtarzało to pozostanie wymiana całego potencjometru pedału gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quarn Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 wiem ze musze wymienic tylko nie potrafie go dalej znalesc... potrzebuje jakiegos zdjecia jak to wyglada a takiego nie moge znalesc nigdzie.. ktos pomoze? Odswieżam temat. Cały pedał gazu został wymontowany sprawdzony wszystko jest ok. Kontrolka uspokoila sie od Pazdziernika do teraz . Pisze o tym poniewaz teraz jak jest cieplej znowu zaczeła świecić. Jest to troche smieszne ale dochodze do wniosku ze musi byc jakis czujnik temperatury czy cos w tym stylu padniete skoro jak jest cieplej to kontrolka sie zapala i odcina mi pedał gazu a jak zimniej to nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Witam. Prosze wejsc w dzial Terrano i na 2 stronie jest temat zalozony przez kolege Wacpel pt. Pedal gazu silnik 2,7 TDi brak reakcji na pedal gazu. Prosze poczytac i ewentualnie skontaktawac sie z kolega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.