Gość heva Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Witajcie Panie i Panowie. Jak w temacie - wymieniam klocki - tył. Jeśli ktoś z Was pomyślnie tego dokonał, to napiszcie mi proszę jak wcisnąć klocek wewnętrzny, który na odwrocie ma sprężynki? Za nic nie pasuje. Można go wsadzić bez problemu w sam zacisk, ale jak przyjdzie ten dodatkowy element żeliwny (nie wiem jak sie nazywa), to nie mogę nic zrobić. Pewnie robię coś nie po kolei - stąd moje problemy. Jak już wcisnąłem klocei i ZACZEPIŁEM SPRĘŻYNKI NA TŁOCZEK to nie mogę wcisnąć drugiego, zewnętrznego klocka, bo jest za gruby, uffffffffffff - strasznie się nawalczyłe z tym i nie zrobiłem do końca.... Jakieś sugestie? Dzieki wielkie i pozdrowienia serdeczne!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 tylne tłoczki zazwyczaj się wkręca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heva Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 (edytowane) tylne tłoczki zazwyczaj się wkręca Tłoczki wcisnąłem (wkręciłem) na maska i są płasko z zaciskiem. I nadal nie ma tam miejsca na klocki.... Aaaa, a generalnie dodam, ze najwiekszy problem jest - JAK podczepic te sprezynki, które są z tyłu klocka. Aż strach tam śrubokretem dłubać, by nie uszkodzić tej membranki gumowej na tłoczku... Edytowane 2 Sierpnia 2010 przez heva Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Jakos nigdy nie było problemu żeby wstawic lub zmienic klocki hamulcowe z przodu czy z tyłu. Moze wstaw normalne zdj klocków to ktos pomoże. Bo klocki sa te same nowe i stare?Pewnie tak. podejdz na spokojnie ,bo jak cos nie idzie i nerwy puszczaja to najlepiej zostawic i podejsc pozniej albo jutro to zaraz wszystko pasuje:D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heva Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 RAAAD, dokladnie, tak jak mowisz. Na spokojnie zrobilem to nastepnego dnia i calosc OD NOWA zajela mi godzine. Generalnie to robilem, to nieprawidlowo i stad moje frustracje. Znajde chwilke czasu i opisze, jak to sie robi - przyda sie dla potomnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom-er Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Tłoczki wcisnąłem (wkręciłem) na maska i są płasko z zaciskiem. I nadal nie ma tam miejsca na klocki.... Aaaa, a generalnie dodam, ze najwiekszy problem jest - JAK podczepic te sprezynki, które są z tyłu klocka. Aż strach tam śrubokretem dłubać, by nie uszkodzić tej membranki gumowej na tłoczku... Witam.Powiedz mi bo zakupiłem klocki bez tych drucików(nie było na klockach)i załozyłem i przy hamowaniu jest odgłos nieprzyjemny taki.Czy to moze byc przyczyna ze klocek jest bez tych drucików.I jeszcze jedno-od wewnetrznej strony czy zewnetrznej ma byc ten klocek w zacisku z tymni drucikami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej.C Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Powoli Panowie te wszystkie odpowiedzi BŁĄDZĄ i pokazują jakąś dziwną amatorszczyznę , łącznie z tym wkręcaniem tłoczka chć to jest w pewny stopniu zasadne !!!!! Tylny zacisk mocowany jest na jednej śrubie od tyłu zacisku. Przed wymianą klocków musisz tą śrubę odkręcić wowczas wkładasz koocki do zacisku na zewnatrz tarczy która w innym układzie przeszkadza w zamocowaniu klocków. Czyloi tak ; 1.odkręcamy śrubę z tyłu zacisku 2.Zdejmujemy zacisk 3.Wyciągamy klocki, wsadzamy nowe (nie pomylić!!!!!) 4.Zakładamy zacisk z nowymi klockami i przykręcamy śubę. Uwaga, co do wkręcania tłoczka !!! Bardzo łatwo zniszczyć uszczelniacz gumowy w trakcie krecenia wiec albo kręcić ostrożnie albo umikać tego zabiegu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Witam.Powiedz mi bo zakupiłem klocki bez tych drucików(nie było na klockach)i załozyłem i przy hamowaniu jest odgłos nieprzyjemny taki.Czy to moze byc przyczyna ze klocek jest bez tych drucików.I jeszcze jedno-od wewnetrznej strony czy zewnetrznej ma byc ten klocek w zacisku z tymni drucikami? Panowie! co do klocka z drutami... służą one do tego żeby zapiąć klocek na tłoczku, żeby przy hamowaniu nie dzwonił, tak jak kolega pisał... klocek z drucikami zakładamy na tłoczek poprzez wsunięcie go na rant tłoczka od boku, nic nie gmeramy śrubokrętem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaliblunt Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Powoli Panowie te wszystkie odpowiedzi BŁĄDZĄ i pokazują jakąś dziwną amatorszczyznę , łącznie z tym wkręcaniem tłoczka chć to jest w pewny stopniu zasadne !!!!! Tylny zacisk mocowany jest na jednej śrubie od tyłu zacisku. Przed wymianą klocków musisz tą śrubę odkręcić wowczas wkładasz koocki do zacisku na zewnatrz tarczy która w innym układzie przeszkadza w zamocowaniu klocków. Czyloi tak ; 1.odkręcamy śrubę z tyłu zacisku 2.Zdejmujemy zacisk 3.Wyciągamy klocki, wsadzamy nowe (nie pomylić!!!!!) 4.Zakładamy zacisk z nowymi klockami i przykręcamy śubę. Uwaga, co do wkręcania tłoczka !!! Bardzo łatwo zniszczyć uszczelniacz gumowy w trakcie krecenia wiec albo kręcić ostrożnie albo umikać tego zabiegu! Wiec jak włożyć nowe klocki nie cofając tłoczka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laszlo Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Uwaga, co do wkręcania tłoczka !!! Bardzo łatwo zniszczyć uszczelniacz gumowy w trakcie krecenia wiec albo kręcić ostrożnie albo umikać tego zabiegu! Kolego pomyliłeś chyba zacisk przedni z tylnym. Jeśli zacisk jest zespolony z hamulcem ręcznym tłoczek musi być wkręcany. Polecam schematy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Kolego,temat tłoczków był maglowany wielo krotnie. Z przodu jest wciskany tłoczek a z tyłu jest wkrecany wciskajac.Bo wciskajac nie w wcisniesz go.Musisz go wkrecac. I klocki żeby lekko pracowału czyszczac zacisk i klocki troche z farby wyczyscic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Witam. ostatnio wymieniałem klocki z tyłu. Tłoczek wkręcałem i jednocześnie go wciskałem bo samo wkręcanie nic nie daje. Żeby łatwo włożyć klocek z drucikami i ten drugi to najlepiej odkręcić tą całą uprzęż. Śruby są za osłoną plastikową. Wtedy wszystko idzie bez problemu. Wtedy przeszkadza tylko sprężyna która jest na zacisku ale tam trochę siły i wszystko wchodzi. Jak włoży się to aby koło się kręciło i wszystko wraca do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.