Gość DANUS Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 podczas przyśpieszania powyżej 2 tys obrotów zaczyna syczeć bardzo głośno im większa liczba obrotów tym głośniej syczy , tak jakby powietrze było zasysane . Czy ktoś może powiedzieć jaka jest tego przyczyna i jak to zlikwidować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RYNI Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 podczas przyśpieszania powyżej 2 tys obrotów zaczyna syczeć bardzo głośno im większa liczba obrotów tym głośniej syczy , tak jakby powietrze było zasysane . Czy ktoś może powiedzieć jaka jest tego przyczyna i jak to zlikwidować? A czy to syczenie to nie jest praca turbiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DANUS Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 A czy to syczenie to nie jest praca turbiny? napewno nie jest zbyt głośne , tak jak by gdzieś zasysał lewo powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Witam. Sprawdz wszystkie gumowe przewody dolotu po turbinie przed intercolerem i za. Może któraś opaska jest lużna albo i same przewody rozerwane. Intercoler też może być nieszczelny. Tutaj nie zasysa lewego powietrza, prędzej ucieka ci ciśnienie powietrza w dolocie. Sprawdz też nakrętki aluminiowych przewodów dolotu. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikam Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Witam Tak pół żartem pół serio to ten odgłos syczenia to może wir w baku, jak przyspieszasz, to paliwo z baku z zawrotną prędkością jest zasysane i stąd to syczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DANUS Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Witam. Sprawdz wszystkie gumowe przewody dolotu po turbinie przed intercolerem i za. Może któraś opaska jest lużna albo i same przewody rozerwane. Intercoler też może być nieszczelny. Tutaj nie zasysa lewego powietrza, prędzej ucieka ci ciśnienie powietrza w dolocie. Sprawdz też nakrętki aluminiowych przewodów dolotu. Pozdrawiam. dzięki leonMP znalazłem problem - był luźny gumowy wąż doprowadzający powietrze do intercolera praktycznie już połowa spadała poprawiłem nałożyłem nową opsakę i teraz jest cichutko pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.