Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Szukam rurki do zaworu egr


Gość dugaz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Tak jak w temacie poszukuje rurki do zaworu EGR do mojej NYSKI 2.0 140KM 99' poniewaz po zaslepieniu zaworu jest jeszce gorzej niz byloo wczesniej.

A stara rurka sie przepalila. Jesli ktos ma to prosze o kontakt poprzez forum.

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Tak jak w temacie poszukuje rurki do zaworu EGR do mojej NYSKI 2.0 140KM 99' poniewaz po zaslepieniu zaworu jest jeszce gorzej niz byloo wczesniej.

A stara rurka sie przepalila. Jesli ktos ma to prosze o kontakt poprzez forum.

Dzieki

 

niemożliwe, napisz jak to zrobiłeś i wtedy zobaczymy bo ja mam ten sam motor i jest gitt, zobacz gdzieś opisywałem jaki rezystor wsadzić aby było gitt

chyba, że chcesz koszty to już Twoja sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale popatrz, dwa takie same silniki, rocznik i do tego też kombi :dribble: i iw jednym dziala w drugim nie??

u mnie też wyskakiwał check na EGR, rezystor załatwił sprawę,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam instalacja LPG zalozona miesiac temu. Problem w tym ze mam 2 bledy po zatkaniu i nawet rezystor nie pomaga. Wlasnie tak jak kolega napisal falujace obroty to tez mnie spotkalo po zaslepieniu. Tak wogole to jeszcze spalanie mnie martwi bo w miescie 15 litrow gazu mi lyka moja kochana NYSKA ;/. Sam juz nie wiem co robic :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość remik_p12

A wiesz dokładnie co to za błędy? Check może być przyczyną złego ustawienia przez gazownika i informuje o błędzie sondy, dokładnie nie wiem na czym to polega ale są to częste objawy błędu. Przyczyną dużego spalania może być również sonda lub też złym wyregulowaniem mieszanki gazu przez gazownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam instalacja LPG zalozona miesiac temu. Problem w tym ze mam 2 bledy po zatkaniu i nawet rezystor nie pomaga. Wlasnie tak jak kolega napisal falujace obroty to tez mnie spotkalo po zaslepieniu. Tak wogole to jeszcze spalanie mnie martwi bo w miescie 15 litrow gazu mi lyka moja kochana NYSKA ;/. Sam juz nie wiem co robic :/

 

wyreguluj instalację

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gazownik mi mowil cos o sondzie ze glupieje ale mialem wtedy siatke tlumnika do wymiany i myslelismy ze to to a blad wyskoczyl po zaslepieniu wiec raczej nie dotyczy sondy.

Zworka sprawdzilem checka i pokazywal mi 2 bledy, jeden to 325 a drugi co najsmieszniejsze to 409 (nie ma takiego) przynajmniej nie wiem eby istnial taki nr bledu.

Mialem problem z odnalezieniem co one dokladnie oznaczaja wiec chce pojsc w kierunku ponownego montazu rurki i niczym nie oszukiwac silnika i komputera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gazownik mi mowil cos o sondzie ze glupieje ale mialem wtedy siatke tlumnika do wymiany i myslelismy ze to to a blad wyskoczyl po zaslepieniu wiec raczej nie dotyczy sondy.

Zworka sprawdzilem checka i pokazywal mi 2 bledy, jeden to 325 a drugi co najsmieszniejsze to 409 (nie ma takiego) przynajmniej nie wiem eby istnial taki nr bledu.

Mialem problem z odnalezieniem co one dokladnie oznaczaja wiec chce pojsc w kierunku ponownego montazu rurki i niczym nie oszukiwac silnika i komputera.

 

kolejność jest taka: silnik->sonda->kat I->siatka->kat II-> sonda II ->tłumik

czyli wszystko co jest za sondą I nie ma wpływu na mieszankę do spalania,

 

jak odłaczyłem wtyczkę ud EGR-u to też mi wywaliło jakiś błąd klimy, sprawdź czy nie jest ułamany jakiś przewód we wtyczce od EGR, bo to niemożliwe aby rezystor nie działał, bo to ten czujnik temperatury taż odpowiada za pracę EGR-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy mógłbyś zrobić fotę jak wygląda u ciebie ten rezystor?

 

w niedzielę zjeżdżam do Zamościa i od poniedziałku będę się bawił instalacją LPG, to wtedy zrobię fotki jak to wygląda

 

u mnie działa taki patent i powinien działać w innych podobnych nissmo

P1020531.jpg

P1020532.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissanmaniac pomóż proszę. Bylem dzisiaj w sklepie i zakupilem rezystor i niestety nie bylo 0,47OHma bo tylko takie byly i moze to nie dziala na tym czujniku temperatury ? Nie wiem czy gdzies kupie taki jak masz Ty zrobilem zdjecie zerknij i daj znac :)

Dzieki

post-35355-1281452464,1156_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ten to możesz sobie zostawić jako podgrzewanie listwy wtryskowej jakbyś zakładał gaz

a do EGR-a kup 0,48MOHma, czyli (MEGA OHMA)

i będzie gitt odrazy będzie mniejszy i tańszy, jakieś 20gr a nie 20zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wracam do tematu

Po dlugiej walce z egr i check kupilem za 50 zl rurke i wlozylem ja zamiast tamtej przepalonej oczywiscie wyjalem 50gr. Po tym zabiegu skasowalem bledy za pomoca zworki i co...?

Ze tak brzydko powiem "d*pa BLADA" nic sie nie zmienilo !

Check sie zapalal przy przyspieszaniu az wkoncu zapalil sie na stale :/

Czy moze ktos mi poradzic co mam zrobic w takim wypadku i czym to moze byc spowodowane ?

Z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam do tematu

Po dlugiej walce z egr i check kupilem za 50 zl rurke i wlozylem ja zamiast tamtej przepalonej oczywiscie wyjalem 50gr. Po tym zabiegu skasowalem bledy za pomoca zworki i co...?

Ze tak brzydko powiem "d*pa BLADA" nic sie nie zmienilo !

Check sie zapalal przy przyspieszaniu az wkoncu zapalil sie na stale :/

Czy moze ktos mi poradzic co mam zrobic w takim wypadku i czym to moze byc spowodowane ?

Z gory dzieki

 

a jaki teraz błąd wyświetla??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Nie będę zakładał oddzielnego tematu, a widzę że jest tu mowa o błędach. Słyszałem że w Primerkach P12 można sprawdzić na wyświetlaczu błędy, można to chyba zrobić poprzez przekręcenie kółka (3 razy pełnych obrotów) na panelu tylko nie wiem którym i czy przy zapalonym, zapłonie i jak dokładnie to się robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam dwa dni temu zaślepiłem zawór EGR i wyskoczył mi check gdzie trzeba wstawić ten rezystorek (kupiłem 0,2 MOhma) post-35510-0-30548400-1310993116_thumb.jpg post-35510-0-96971100-1310993177_thumb.jpg post-35510-0-89325400-1310993179_thumb.jpg post-35510-0-26055500-1310993183_thumb.jpg

 

czy wie ktoś gdzie jest ten czujnik temperatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK wyjaśnione na GGdevil.gif

 

4 zdjęcie to wtyczka od EGR-a nie od czujnika, to musi zostać tam gdzie jest, jak by nawet wywalić całkowicie to musi być podpięta do zaworu i gdzież przymocowana, tak jak ja mam, jeszcze nie znalazłem na to obejścia i w sumie nie szukałem za bardzo bo mi nie przeszkadza devil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Koledzy mam pytanie jezeli chodzi o wywalenie EGR w samochodzie z czujnikiem temperatury. Wiem ze trzeba wpiąc rezystor. Chodzi o to jak komputer oblicza mieszankę paliwowa musi wziąś pod uwagę dopłuyw powietrza do kolektrora dolotowego od EGR. I czy jest tak że rezystor działa jako czujnik który informuje komputer ze zawór jest zamknięty cały czas ?? Chodzi mi czały czas o spalanie bo jednak blokujemy dopływ dodatkowego powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...