Gość dugaz Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Witam Tak jak w temacie poszukuje rurki do zaworu EGR do mojej NYSKI 2.0 140KM 99' poniewaz po zaslepieniu zaworu jest jeszce gorzej niz byloo wczesniej. A stara rurka sie przepalila. Jesli ktos ma to prosze o kontakt poprzez forum. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 (edytowane) Jeśli chodzi tobie o kupno tej rurki to napisz w dziale Kupię/Sprzedam... Edytowane 4 Sierpnia 2010 przez remik_p12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Witam Tak jak w temacie poszukuje rurki do zaworu EGR do mojej NYSKI 2.0 140KM 99' poniewaz po zaslepieniu zaworu jest jeszce gorzej niz byloo wczesniej. A stara rurka sie przepalila. Jesli ktos ma to prosze o kontakt poprzez forum. Dzieki niemożliwe, napisz jak to zrobiłeś i wtedy zobaczymy bo ja mam ten sam motor i jest gitt, zobacz gdzieś opisywałem jaki rezystor wsadzić aby było gitt chyba, że chcesz koszty to już Twoja sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Dino jest to możliwe... u mnie też silnik w Almerze N16 znacznie gorzej się zachowuje po zatkaniu EGR'u bo zaczęły falować obroty, po odetkaniu problem znikł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 ale popatrz, dwa takie same silniki, rocznik i do tego też kombi i iw jednym dziala w drugim nie?? u mnie też wyskakiwał check na EGR, rezystor załatwił sprawę, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Pio.Otr3K masz założoną instalację gazową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dugaz Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Mam instalacja LPG zalozona miesiac temu. Problem w tym ze mam 2 bledy po zatkaniu i nawet rezystor nie pomaga. Wlasnie tak jak kolega napisal falujace obroty to tez mnie spotkalo po zaslepieniu. Tak wogole to jeszcze spalanie mnie martwi bo w miescie 15 litrow gazu mi lyka moja kochana NYSKA ;/. Sam juz nie wiem co robic :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 A wiesz dokładnie co to za błędy? Check może być przyczyną złego ustawienia przez gazownika i informuje o błędzie sondy, dokładnie nie wiem na czym to polega ale są to częste objawy błędu. Przyczyną dużego spalania może być również sonda lub też złym wyregulowaniem mieszanki gazu przez gazownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Mam instalacja LPG zalozona miesiac temu. Problem w tym ze mam 2 bledy po zatkaniu i nawet rezystor nie pomaga. Wlasnie tak jak kolega napisal falujace obroty to tez mnie spotkalo po zaslepieniu. Tak wogole to jeszcze spalanie mnie martwi bo w miescie 15 litrow gazu mi lyka moja kochana NYSKA ;/. Sam juz nie wiem co robic :/ wyreguluj instalację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dugaz Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Gazownik mi mowil cos o sondzie ze glupieje ale mialem wtedy siatke tlumnika do wymiany i myslelismy ze to to a blad wyskoczyl po zaslepieniu wiec raczej nie dotyczy sondy. Zworka sprawdzilem checka i pokazywal mi 2 bledy, jeden to 325 a drugi co najsmieszniejsze to 409 (nie ma takiego) przynajmniej nie wiem eby istnial taki nr bledu. Mialem problem z odnalezieniem co one dokladnie oznaczaja wiec chce pojsc w kierunku ponownego montazu rurki i niczym nie oszukiwac silnika i komputera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Gazownik mi mowil cos o sondzie ze glupieje ale mialem wtedy siatke tlumnika do wymiany i myslelismy ze to to a blad wyskoczyl po zaslepieniu wiec raczej nie dotyczy sondy. Zworka sprawdzilem checka i pokazywal mi 2 bledy, jeden to 325 a drugi co najsmieszniejsze to 409 (nie ma takiego) przynajmniej nie wiem eby istnial taki nr bledu. Mialem problem z odnalezieniem co one dokladnie oznaczaja wiec chce pojsc w kierunku ponownego montazu rurki i niczym nie oszukiwac silnika i komputera. kolejność jest taka: silnik->sonda->kat I->siatka->kat II-> sonda II ->tłumik czyli wszystko co jest za sondą I nie ma wpływu na mieszankę do spalania, jak odłaczyłem wtyczkę ud EGR-u to też mi wywaliło jakiś błąd klimy, sprawdź czy nie jest ułamany jakiś przewód we wtyczce od EGR, bo to niemożliwe aby rezystor nie działał, bo to ten czujnik temperatury taż odpowiada za pracę EGR-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 A czy mógłbyś zrobić fotę jak wygląda u ciebie ten rezystor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 A czy mógłbyś zrobić fotę jak wygląda u ciebie ten rezystor? w niedzielę zjeżdżam do Zamościa i od poniedziałku będę się bawił instalacją LPG, to wtedy zrobię fotki jak to wygląda u mnie działa taki patent i powinien działać w innych podobnych nissmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Dzięki za fatygę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dugaz Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Nissanmaniac pomóż proszę. Bylem dzisiaj w sklepie i zakupilem rezystor i niestety nie bylo 0,47OHma bo tylko takie byly i moze to nie dziala na tym czujniku temperatury ? Nie wiem czy gdzies kupie taki jak masz Ty zrobilem zdjecie zerknij i daj znac Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 no tak ten to możesz sobie zostawić jako podgrzewanie listwy wtryskowej jakbyś zakładał gaz a do EGR-a kup 0,48MOHma, czyli (MEGA OHMA) i będzie gitt odrazy będzie mniejszy i tańszy, jakieś 20gr a nie 20zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dugaz Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Wracam do tematu Po dlugiej walce z egr i check kupilem za 50 zl rurke i wlozylem ja zamiast tamtej przepalonej oczywiscie wyjalem 50gr. Po tym zabiegu skasowalem bledy za pomoca zworki i co...? Ze tak brzydko powiem "d*pa BLADA" nic sie nie zmienilo ! Check sie zapalal przy przyspieszaniu az wkoncu zapalil sie na stale :/ Czy moze ktos mi poradzic co mam zrobic w takim wypadku i czym to moze byc spowodowane ? Z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Wracam do tematu Po dlugiej walce z egr i check kupilem za 50 zl rurke i wlozylem ja zamiast tamtej przepalonej oczywiscie wyjalem 50gr. Po tym zabiegu skasowalem bledy za pomoca zworki i co...? Ze tak brzydko powiem "d*pa BLADA" nic sie nie zmienilo ! Check sie zapalal przy przyspieszaniu az wkoncu zapalil sie na stale :/ Czy moze ktos mi poradzic co mam zrobic w takim wypadku i czym to moze byc spowodowane ? Z gory dzieki a jaki teraz błąd wyświetla?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dugaz Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Jutro sprawdze bo nie mialem czasu dzisiaj na sprawdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Witam! Nie będę zakładał oddzielnego tematu, a widzę że jest tu mowa o błędach. Słyszałem że w Primerkach P12 można sprawdzić na wyświetlaczu błędy, można to chyba zrobić poprzez przekręcenie kółka (3 razy pełnych obrotów) na panelu tylko nie wiem którym i czy przy zapalonym, zapłonie i jak dokładnie to się robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Witam dwa dni temu zaślepiłem zawór EGR i wyskoczył mi check gdzie trzeba wstawić ten rezystorek (kupiłem 0,2 MOhma) czy wie ktoś gdzie jest ten czujnik temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 tu masz więcej opisane: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/2826-tuning-za-2zl-usuwanie-egr/page__st__680 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 OK wyjaśnione na GG 4 zdjęcie to wtyczka od EGR-a nie od czujnika, to musi zostać tam gdzie jest, jak by nawet wywalić całkowicie to musi być podpięta do zaworu i gdzież przymocowana, tak jak ja mam, jeszcze nie znalazłem na to obejścia i w sumie nie szukałem za bardzo bo mi nie przeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kjuku Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Koledzy mam pytanie jezeli chodzi o wywalenie EGR w samochodzie z czujnikiem temperatury. Wiem ze trzeba wpiąc rezystor. Chodzi o to jak komputer oblicza mieszankę paliwowa musi wziąś pod uwagę dopłuyw powietrza do kolektrora dolotowego od EGR. I czy jest tak że rezystor działa jako czujnik który informuje komputer ze zawór jest zamknięty cały czas ?? Chodzi mi czały czas o spalanie bo jednak blokujemy dopływ dodatkowego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.