DINO Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 jak wypniesz czujnik to jest wtyczka i tam trzeba zamiast czujnika włożyć rezystor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marko99999 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 (edytowane) jak wypniesz czujnik to jest wtyczka i tam trzeba zamiast czujnika włożyć rezystor Czy mówisz o czujniku temp spalin??? mógłbyś wrzucić fotki jak to wygląda u ciebie pod maską ułatwiłoby to bardzo sprawę...pozdrawiam ewentualnie zaznaczyć na zdjęciu gdzie wrzucić rezystor Edytowane 1 Maja 2011 przez marko99999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 tak, to jest ten czujnik, rozpinasz kostkę i wpinasz w nią rezystor, oczywiście od strony wiązki a nie czujnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako21 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Dodam tylko że w silnikach 1.8 (tych 116 km) nie ma żadnego zaworu, co świadczy tylko o tym, że to zbędne badziewie. Niżej foto jak by ktoś nie wierzył . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 zależy od nissmo bo niektóre mają EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako21 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Aha to całkiem pomieszali że raz dawali a raz nie . W mojej Almerce z 2003 r tego nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marko99999 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 tak, to jest ten czujnik, rozpinasz kostkę i wpinasz w nią rezystor, oczywiście od strony wiązki a nie czujnika egr już zaślepiony zarówno na kostce jak i 2złotówą na kolektorze, kat wycięty moc up... za pomoc dziękuje, sposób potwierdzam działa bez ruszania drugiej sondy nie wyrzuca checka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszR1 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Dla silnika GA16DE to raczej tuning za 2gr . W kolektor wydechowy nie zmieści się moneta 2zł tylko 2gr. Nissan Sunny N14 94r 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pacic Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 w GA14DE weszła moneta 10gr. Udało się bez cięcia rurki. Wzrostu mocy/momentu nie zauważyłem, lecz wydaje mi się jakby silnik równiej pracował na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Witam! Czy jest możliwość zaślepienia EGR'u jeśli wywala Checka? Chciałbym zaślepić EGR w N16 1.5, wygląda to tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 DINO pisał o jakichś rezystorach żeby checka nie wywalało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Bedzie o tym rezystorze TUTAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 czy cos sie stanie po zaslepiniu egr w almerze 2.2di czy jeszcze cos trzeba zrobic bo w primerze 2.0d po zatkaniu było git a tutaj to troche wiecej kabelkow, węzykow i niewiem czy bład nie wyskoczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys_27 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Panowie POMOCY Po zatkaniu zaworu EGR przejechałem ok. 100 km i wywaliło błąd a mianowicie kontrolka systemu silnika. Czy spotkaliście sie z taka sytuacją??? co dalej robić Ja zaślepiłem i teraz mam problem z kontrolka silnika, ale jeśli chcesz zaślepic odkręć nakrętkę przy zaworze EGR i wsadź tam 5 gr następnie zakręc nakrętke. ja jeszcze odkręciłem zawór EGR (od góry masz 3 śrubki na imbus "5") i wykręciłem ze środka elektromagnez i wszystko:) no i teraz ma problem:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 musisz obejść jeszcze czujnik temperatury, czyli wsadzić we wtyczkę rezystor i będzie gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys_27 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 musisz obejść jeszcze czujnik temperatury, czyli wsadzić we wtyczkę rezystor i będzie gitt Dzięki za podpowiedź. Tylko wiesz ja w tych sprawach "elektryki" to trochę ciemny jestem na zdjęciu załączam widok zaoru EGR i jak ma rozumieć wysuwam te wtyczkę i wsadzam rezystor. Rezystor ma być 0,48 OHma?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 nie, tą wtyczkę zostaw jak jest , poszukaj gdzie jest czujnik temperatury, gdzieś na rurkach koło przepustnicy i trzeba go zmierzyć na zimnym i we wtyczkę wpiąć taki rezystor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys_27 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 dzięki DINO, zbliża sie weekend więc powalcze z tym Niestety nie zmierzyłem jaki rezystor, gdyż nie znalazłem w swoim gronie kolegów tak dokładnego urządzenia do mierzenia. Więc, zaczełem studiować książkę serwisową i znalazłem tam taką wiadomośc, iż czujnik temperatury EGR ma takie dane: 1) temperatura 0 stopni, Volt 4,56, Rezystancja 0,62 - 1,05 2) temp. 50 stopni , Volt 2,25, Rezystancja 0,065 - 0,094 3) temp. 100 stopni , Volt 0,59, Rezystancja 0,011 - 0,015 I tu wychodzi moje pytanie do kolegi DINO :Jaki rezystor tam wsadzić??? po wypytaniu znajomego (elektryka) odpowiedział mi tak: 1) albo wsadzić rezystor 1 Om ( i d*py nie zawracać) 2) lub zmostkować 2 rezystory i bedziemy mieli 0,5 Oma NO I CO ROBIĆ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazakoff Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Panowie mam strasznie zapieczone sruby i nie moge rozkrecic EGRa. WD 40 nie pomoglo. Czym mozna jeszcze popsikac? Nie chcialbym rozwalic gwintu srubki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 ale ruszyłeś choć troszkę czy nic? bo jak troszkę chociaż ruszy to powinno już później pójść bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazakoff Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Nic, raz zaskrzypialo, ale nie ruszylo i zaczelo mi rozwalac gwint, wiec dalem spokoj. Moze psikac codziennie tym WD 40 to w koncu pusci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogib184 Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Po czym wnioskujesz, że gwint się rozwala - chyba nie po tym, że rdza się sypie Próbować lekko opukać tą śrubę i atakować na gorąco - musi pójść, nie ma siły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazakoff Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Po prostu srubokret zaczal mi niszczyc otwor krzyzakowy w srubce, jakbym dalej krecil to mialbym okragla dziurke w glowce sruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 ale co TY chcesz odkręcić?? i po co, można zaślepić EGR bez zdejmowania tego wszystkiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazakoff Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 (edytowane) No bynajmniej w almerze 2,2 Di sa 4 srubki od silniczka krokowego. Posluguje sie instrukcja wklejona w tym temacie http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/2826-tuning-za-2zl-usuwanie-egr/page__st__660 Edytowane 25 Września 2011 przez kazakoff Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.