Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tuning za 2zl - Usuwanie EGR


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak wypniesz czujnik to jest wtyczka i tam trzeba zamiast czujnika włożyć rezystor whistle.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość marko99999

jak wypniesz czujnik to jest wtyczka i tam trzeba zamiast czujnika włożyć rezystor whistle.gif

Czy mówisz o czujniku temp spalin??? mógłbyś wrzucić fotki jak to wygląda u ciebie pod maską ułatwiłoby to bardzo sprawę...pozdrawiam ewentualnie zaznaczyć na zdjęciu gdzie post-30087-0-42913500-1304278594_thumb.jpg wrzucić rezystor

Edytowane przez marko99999
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, to jest ten czujnik, rozpinasz kostkę i wpinasz w nią rezystor, oczywiście od strony wiązki a nie czujnika biggrin.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko że w silnikach 1.8 (tych 116 km) nie ma żadnego zaworu, co świadczy tylko o tym, że to zbędne badziewie. Niżej foto jak by ktoś nie wierzył ;).

 

img20110510150751.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha to całkiem pomieszali że raz dawali a raz nie ;). W mojej Almerce z 2003 r tego nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marko99999

tak, to jest ten czujnik, rozpinasz kostkę i wpinasz w nią rezystor, oczywiście od strony wiązki a nie czujnika biggrin.gif

 

 

egr już zaślepiony zarówno na kostce jak i 2złotówą na kolektorze, kat wycięty moc up... za pomoc dziękuje, sposób potwierdzam działa bez ruszania drugiej sondy nie wyrzuca checka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dla silnika GA16DE to raczej tuning za 2gr :D. W kolektor wydechowy nie zmieści się moneta 2zł tylko 2gr.

 

Nissan Sunny N14 94r 1,6

post-43042-0-32177600-1307656151_thumb.jpg

post-43042-0-80283400-1307656189_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

czy cos sie stanie po zaslepiniu egr w almerze 2.2di czy jeszcze cos trzeba zrobic bo w primerze 2.0d po zatkaniu było git a tutaj to troche wiecej kabelkow, węzykow i niewiem czy bład nie wyskoczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Panowie POMOCY :o

Po zatkaniu zaworu EGR przejechałem ok. 100 km i wywaliło błąd a mianowicie kontrolka systemu silnika.

Czy spotkaliście sie z taka sytuacją??? co dalej robić :warning:

 

Ja zaślepiłem i teraz mam problem z kontrolka silnika, ale jeśli chcesz zaślepic odkręć nakrętkę przy zaworze EGR i wsadź tam 5 gr następnie zakręc nakrętke. ja jeszcze odkręciłem zawór EGR (od góry masz 3 śrubki na imbus "5") i wykręciłem ze środka elektromagnez i wszystko:) no i teraz ma problem:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz obejść jeszcze czujnik temperatury, czyli wsadzić we wtyczkę rezystor i będzie gitt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz obejść jeszcze czujnik temperatury, czyli wsadzić we wtyczkę rezystor i będzie gitt

 

Dzięki za podpowiedź. Tylko wiesz ja w tych sprawach "elektryki" to trochę ciemny jestem :blink:

na zdjęciu załączam widok zaoru EGR i jak ma rozumieć wysuwam te wtyczkę i wsadzam rezystor. Rezystor ma być 0,48 OHma??

post-22738-0-91744500-1315471437_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, tą wtyczkę zostaw jak jest , poszukaj gdzie jest czujnik temperatury, gdzieś na rurkach koło przepustnicy i trzeba go zmierzyć na zimnym i we wtyczkę wpiąć taki rezystor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki DINO, zbliża sie weekend więc powalcze z tym :rolleyes2:

 

Niestety nie zmierzyłem jaki rezystor, gdyż nie znalazłem w swoim gronie kolegów tak dokładnego urządzenia do mierzenia. Więc, zaczełem studiować książkę serwisową i znalazłem tam taką wiadomośc, iż czujnik temperatury EGR ma takie dane:

1) temperatura 0 stopni, Volt 4,56, Rezystancja 0,62 - 1,05

2) temp. 50 stopni , Volt 2,25, Rezystancja 0,065 - 0,094

3) temp. 100 stopni , Volt 0,59, Rezystancja 0,011 - 0,015

 

I tu wychodzi moje pytanie do kolegi DINO :Jaki rezystor tam wsadzić??? :blink:

 

po wypytaniu znajomego (elektryka) odpowiedział mi tak:

1) albo wsadzić rezystor 1 Om ( i d*py nie zawracać)

2) lub zmostkować 2 rezystory i bedziemy mieli 0,5 Oma

 

NO I CO ROBIĆ :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ale ruszyłeś choć troszkę czy nic? bo jak troszkę chociaż ruszy to powinno już później pójść bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co TY chcesz odkręcić?? i po co, można zaślepić EGR bez zdejmowania tego wszystkiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...