Gość Kasjer Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Ostatnio jeździłem trochę więcej nocną porą i mam swoje spostrzeŻenia na temat świateł w QQłce. Po pierwsze zdarzyło mi się nawet, że na skrzyżowaniu kierowca samochodu jadącego przede mną wysiadł ze swojego samochodu i poprosił o obniżenie świateł bo ponoć za wysko świecą. Było też kilka sygnalizacji od jadących z przeciwka że świecę długimi a były włąśczone krótkie. Obserwowałem jak wysoko światła świecą na tyłach samochodów jadących przede mną. Wydawało mi się że światła mogą sięghać listerka wewnętrznego. Byłem na stacji diagnostycznej sprawdzić. Ustawienie świateł OK. Czy mieliście też takie problemy? Po drugie siła świecenia. Nie powinienem narzekać bo światła silne ale czasem są jakby za silne. Znaki drogowe świecą czasem odblaskiem tak mocno, że są mało czytelne. Czy Wam to też przeszkadza? Po trzecie żarówki. Ten temat już był w innym poście ale czy w związku z tym, że się szybko przepalają i (patrz wyżej) świecą mocno ktoś stosował słabsze żarówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba1996 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 też mam takie doświadczenia i zawsze jeżdżę na -1 do tego zauważyłem że QQ ma na tyle miękkie zawieszenie ze przy wciśnięciu gazu auto przysiada tyłem i świeci op oczach innym.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taaatooo Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 myślę, że dużo też wyjaśnia konstrukcja QQ, jest wyższy od większość osobowych samochodów i linia położenia świateł jest bardziej w górze, zauważcie że TIR'y też mają bardziej świecące / oślepiające światła niż większość osobówek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość +2qq_komar Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Moja kasia świeci normalnie. Nie zdarzyło mi się nigdy żeby ktoś mi migał z naprzeciw. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubik77 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Ostatnie dni spędziłem na wyjazdach w Niemczech i ponieważ nie trzeba mieć tam włączonych świateł postanowiłem je przełączyć w tryb AUTO. Na początku wszytsko było okej ale ku mojemu ździwieneniu wieczorem jak chciałem jechać ponownie to ogarneła mnie ciemność. Kontrolka na desce świeci ale światła w żadnej pozycji przełącznika nie chcą świecić. Świecą postojowe, długie, przeciwmgielne, cały tył ... a krótkie nie. - Czy mogły spalić się dwie zarówki. Mało prawdopodobne tym bardziej że światła nie były używane - Bezpiecznik ? ... kiedy reszta działa. Przychodzi Wam coś na myśl. P.S. Dobrze że mam przeciwmgielne ... na nich też można w nocy ujechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castoro Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 A nie masz pod nie podłączonych dziennych ? - może nam coś się pomieszało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubik77 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 A nie masz pod nie podłączonych dziennych ? - może nam coś się pomieszało ? Dziennych nie mam, dlatego dziwne bo orginalna instalacja bez przeróbek. Niepotrzebnie pokusiło mnie aby dać w pozycję AUTO ... bo tak fajnie to działało że jak w ciemny tunel wjeźdzałem to się samo wszytsko zapalało. Ale się skończył chyba prąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 - Czy mogły spalić się dwie zarówki. Mało prawdopodobne tym bardziej że światła nie były używane - Bezpiecznik ? ... kiedy reszta działa. Przychodzi Wam coś na myśl. Sprawdź bezpieczniki: F5- światło krótkie prawa strona, F6- lewa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piorun Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 - Czy mogły spalić się dwie zarówki. Mało prawdopodobne tym bardziej że światła nie były używane - Bezpiecznik ? ... kiedy reszta działa. U mnie pierwsza spaliła się wieczorem a druga z samego rana jak odpalałem auto. Tym sposobem też zostałem bez świateł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubik77 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Sprawdź bezpieczniki: F5- światło krótkie prawa strona, F6- lewa... Musisz pokierować mnie dalej. Mądrzejszy jestem na tą chwilę o tyle że bezpieczniki znajdują się również w komorze silnika ... i zapewne tam muszę szukać wspomniane przez Ciebie F5 i F6. Jednak udało mi się dostać do skrzynki znajdumącej się bliżej światła (taka prostokątna) i tam nie namierzyłem szukanych bezpieczników. Zaraz obok (bliżej szyby) jest druga skrzynka (kwadratowa) ale nie wiem czy tam się ich doszukiwac. Nie wiem ponieważ razem z wieczkiem otwiera się podstawa (chyba się zczepiły, zapiekły) i widzę tylko plontanine kabli. Próbować dobrać się do tej skrzynki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Musisz pokierować mnie dalej ....................... Dopiero przy takich przypadkach jak u Dubika77 wychodzą braki w instrukcji. W Toyocie, Passacie czy nawet w „Maluchu” miałem rozpisane bezpieczniki gdzie są i który, w zależności od modelu, za co odpowiada a w QQ ??????? Nie trzeba miec bujnej wyobraźni aby skóra scierpła na mysl co by było gdyby tak w nocy, w czasie jazdy padły światła. Może ktoś z kolegów ma schemat lub posiada wiedzę, który bezpiecznik gdzie się znajduje i za co odpowiada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agit11 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Dopiero przy takich przypadkach jak u Dubika77 wychodzą braki w instrukcji. W Toyocie, Passacie czy nawet w „Maluchu” miałem rozpisane bezpieczniki gdzie są i który, w zależności od modelu, za co odpowiada a w QQ ??????? Nie trzeba miec bujnej wyobraźni aby skóra scierpła na mysl co by było gdyby tak w nocy, w czasie jazdy padły światła. Może ktoś z kolegów ma schemat lub posiada wiedzę, który bezpiecznik gdzie się znajduje i za co odpowiada? Witam I to jest racja w życiu już miałem kilka samochodów i w każdym z nich w instrukcji była rozpiska skrzynki bezpieczników za co który odpowiada nissan to całkowicie olał już sam raz na forum zadałem pytanie oczy ktoś ma schemat bezpieczników w qashqaiu ale nie dostałem odpowiedzi, a wg mnie jest to jedna z głównych rzeczy które się powinno wiedzieć użytkowując samochód. Miałem już kilka razy przypadek w innych samochodach że jak żarówka padła to też spalił się bezpiecznik czy n.p było jakieś zwarcie na kablu urządzenia podpiętego pod gniazdo zapalniczki padał bezpiecznik a tu trzeba tego szukać który jest spalony a jak to sie dzieje na trasie i to po ciemku to już jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Musisz pokierować mnie dalej. Mądrzejszy jestem na tą chwilę o tyle że bezpieczniki znajdują się również w komorze silnika ... i zapewne tam muszę szukać wspomniane przez Ciebie F5 i F6. Jednak udało mi się dostać do skrzynki znajdumącej się bliżej światła (taka prostokątna) i tam nie namierzyłem szukanych bezpieczników. Zaraz obok (bliżej szyby) jest druga skrzynka (kwadratowa) ale nie wiem czy tam się ich doszukiwac. Nie wiem ponieważ razem z wieczkiem otwiera się podstawa (chyba się zczepiły, zapiekły) i widzę tylko plontanine kabli. Próbować dobrać się do tej skrzynki ? Skrzynka znajduje się bliżej filtra powietrza . Dopiero przy takich przypadkach jak u Dubika77 wychodzą braki w instrukcji. W Toyocie, Passacie czy nawet w „Maluchu” miałem rozpisane bezpieczniki gdzie są i który, w zależności od modelu, za co odpowiada a w QQ ??????? Nie trzeba miec bujnej wyobraźni aby skóra scierpła na mysl co by było gdyby tak w nocy, w czasie jazdy padły światła. Może ktoś z kolegów ma schemat lub posiada wiedzę, który bezpiecznik gdzie się znajduje i za co odpowiada? Proszę: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Skrzynka znajduje się bliżej filtra powietrza . Proszę: Dziękuje VEGIT za zdjęcia. Sadzę że tych skrzyneczek z bezpiecznikami jest jednak wiecej. Trzeba sie tym zainteresować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubik77 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 No skrzynki napewno sa trzy. Jedna pod kierownica i dwie w przedziale silnika. Do dwoch sie dobralem, trzeciej nie moglem otworzyc (tej se zdjecia vegit-a). No ale teraz siedze doslownie w ASO i zobacze co fachowcy powiedza. Bedzie swiatlo czy zapanuje ciemnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Bedzie swiatlo ............ Tylko nie w tunelu Powodzenia zycze i napisz co Ci zmajstrowali. Przy okazji zapytaj czy maja rozpiske bezpieczników który za co odpowiada. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubik77 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Ha ha, na światło w tunelu mam jeszcze czas Diagnoza jest najprostrza ... spaliły się dwie żarówki, dwie na raz w jednym momencie. Jak dla mnie dziwne ale prawdziwe i teraz zastanawiam się tyko czy nie było to od jakiegoś zwarcia. No ale światło wróciło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakis Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Ha ha, na światło w tunelu mam jeszcze czas Diagnoza jest najprostrza ... spaliły się dwie żarówki, dwie na raz w jednym momencie. Jak dla mnie dziwne ale prawdziwe i teraz zastanawiam się tyko czy nie było to od jakiegoś zwarcia. No ale światło wróciło. ten typ tak ma w ciągu roku 7 żarówek już mi poszło, zauważyłem że najczęściej się przepalają jak gasze-uruchamiam silnik ze światłami w pozycji AUTO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agit11 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 (edytowane) ten typ tak ma w ciągu roku 7 żarówek już mi poszło, zauważyłem że najczęściej się przepalają jak gasze-uruchamiam silnik ze światłami w pozycji AUTO Witam Przerabiałem to samo w hondzie civic tylko tam są h1 jak wprowadzili obowiązek jazdy na światłach co 2- 3 miesiące nowe żarówki jak kupywałem porządne osramy z górnej półki jak kupiłem zwykłe tunsgramy żarówki wytrzymywały koło 10 miesięcy na końcu kupiłem osramy ale long time te najtańsze i jeżdziłem praktycznie ponad półtora roku do sprzedaży samochodu. Do qashqai od razu zamontowałem światła dzienne i na razie pół roku jeżdżę na oryginalnych żarówkach jakie w nim były oby tak dalej Pozdrawiam Edytowane 23 Kwietnia 2012 przez agit11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubik77 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 ... zauważyłem że najczęściej się przepalają jak gasze-uruchamiam silnik ze światłami w pozycji AUTO No i w moim przypadku przepalenia się obu żarówek było identycznie. Jak pisałem stało się to w Niemczech gdzie nietrzeba jeździć na światłach, zatem przełączyłem na AUTO. Odpalając auto wieczorem świateł już nie miałem. Ciekwa sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^^ehhh^^ Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 No i w moim przypadku przepalenia się obu żarówek było identycznie. Jak pisałem stało się to w Niemczech gdzie nietrzeba jeździć na światłach, zatem przełączyłem na AUTO. Odpalając auto wieczorem świateł już nie miałem. Ciekwa sprawa. Dubik - nie ma nic niezwykłego w tym nie licząc QQ w którym zarowki przepalaja sie poki co po rowno pol roku w innych autach żarówki przepalały sie niemal zawsze parami ...no w odstepach 1 - 2 dniowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 ten typ tak ma w ciągu roku 7 żarówek już mi poszło, zauważyłem że najczęściej się przepalają jak gasze-uruchamiam silnik ze światłami w pozycji AUTO Który rocznik masz auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakis Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Który rocznik masz auto? 2008rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia96 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Tutaj wam nie pomoge-posiadam auto 3 dzien. Ale moge powiedziec ,ze widocznosc wieczorem jest zajefajna ;] Wczoraj sie nauczylem,skladac lusterka ;] A dzisiaj nawet telefon polaczylem blootuczem xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość farules Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Dziwna sprawa z tymi Waszymi żarówkami. Moje auto ma 1,5 roku, 60 kkm i żadna żarówka się jeszcze nie spaliła. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.