Gość bubuja1 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Rozglądam się za autem, w grę wchodzi navara i pathfinder. Auto ok 3 letnie. Na rynku wtórnym jest duży wybór aut z USA. Mają oczywiście inne silniki (benzynowe i to mi w sumie odpowiada) Zastanawiają mnie jednak następujące rzeczy: - kwestia części do auta z USA (silnik, zawieszenie) - jakie są niezbędne przeróbki na które trzeba zwrócić uwagę przy ewentualnym zakupie. - Czy ktoś ma informacje na temat jakości produkcji navary na rynek amerykański? (słyszałem opinie, że niektóre marki mają słabsze zawieszenia i inne rzeczy na rynek w USA) - jak wybierać silnik to w którym kierunku iść (widziałem auta z silnikiem 2.5 i 4.0) - jak wygląda spalanie benzyny w tych silnikach. - czy udało się komuś rozwiązać kwestię przeprogramowania wyświetlaczy z F na C?? No i ogólnie liczę na opinie czy warto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 jesli chodzi o czesci to juz poszerzyl sie rynek importowanych 'parts' z zagranicy ale i tak wedlug mnie to garstka tego, ogolnie to nie pchal bym sie w import auta lepiej poszukac czegos na miejscu zawsze to mniej problemu z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 -wiele czesci pasuje z europy (np zawieszenie) w polskim ASO mozna zamowic czesci pasujace do nr VIN, ceny sa podobne jak za czesci do aut sprzedawanych w kraju tylko czasem czekac trzeba. z USA mozna sprowadzic oryginalne czesci za ułamek ceny europejskich odpowiednikow. zawieszenia czesto do europejskich wersji tez sprowadza sie z za oceanu bo duzo taniej. zarowki sa inne ale mozna dostac w intercarsie,( ja przez 2 lata nawet jednej zarowki nie musialem wyminic) jedyne co wymienialem z powodu zuzycia to klocki hamulcowe- (pasuja europejskie) -teoretycznei nalezy przerobic swiatla: biala pozycja z przodu i przeciwmgiene z tylu. -do jakosci wykonania nie mam zastrzezen, zwlaszcza w porownaniu z jakoscia w europie;) -sa silniki V6 i V8 -nawet V6 chetnie rusza z piskiem opon na 32" kapciach, wiec nie jest zle;) spalanie srednie okolo 18l/100km (bez problemu przerabiasz na gaz) -przeprogramowalem wyswietlacz temp w luterku wtecznym, pokazuje w C wyswietlacz klimy to bardziej skomplikowana sprawa, pozostaje sie obyc z okreslaniem temp w innej skali;) W dniu 14.08.2010 o 20:58, bubuja1 napisał: Rozglądam się za autem, w grę wchodzi navara i pathfinder. Auto ok 3 letnie. Na rynku wtórnym jest duży wybór aut z USA. Mają oczywiście inne silniki (benzynowe i to mi w sumie odpowiada) Zastanawiają mnie jednak następujące rzeczy: - kwestia części do auta z USA (silnik, zawieszenie) - jakie są niezbędne przeróbki na które trzeba zwrócić uwagę przy ewentualnym zakupie. - Czy ktoś ma informacje na temat jakości produkcji navary na rynek amerykański? (słyszałem opinie, że niektóre marki mają słabsze zawieszenia i inne rzeczy na rynek w USA) - jak wybierać silnik to w którym kierunku iść (widziałem auta z silnikiem 2.5 i 4.0) - jak wygląda spalanie benzyny w tych silnikach. - czy udało się komuś rozwiązać kwestię przeprogramowania wyświetlaczy z F na C?? No i ogólnie liczę na opinie czy warto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bubuja1 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Kurcze kusząca jest perspektywa posiadania 50% więcej kucy pod maską... Jak to jest z tymi silnikami napisałeś że są wersje V6 i V8, są jakieś preferencje w stosunku do któregoś? Jeśli chodzi o te silniki czy jeżdżą one gdzieś w europejskich wersjach? camo zakładam, że twój path jest z automatem - jak wygląda jazda takim zestawieniem, czy wyobrażasz sobie żeby jeździł z podczepioną lawetą/przyczepą 2,5t? Co z jakością tych automatów. Swego czasu Japonia miała AT nie do zajechania, biorąc jednak pod uwagę co się porobiło na zachodzie w MB, Audi itp. automat przestaje być przyjemnością ale kosztowną zabawką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 jesli gdzies w europie pojawialy sie silniki bezynowe to sporadycznie. V8 jest na rynku od 2008 wiec to juz nowsza wersja na USA. jest mocniejszy, ale mozna sie spodziewac ze zauwazalnie wiecej pali:) wszystkie opcje z USA maja AT, samochod ma nadmiar mocy i nie powinno byc problemow z automatem. znam tylko AT nissanowskie z terrano i patrola, wiec nie moge porownac z innymi markami. jak dla mnie to idealne rozwiazanie, estetyczne i wygodne:), dziala sprawnie na drodze i w terenie. W dniu 15.08.2010 o 19:34, bubuja1 napisał: Kurcze kusząca jest perspektywa posiadania 50% więcej kucy pod maską... Jak to jest z tymi silnikami napisałeś że są wersje V6 i V8, są jakieś preferencje w stosunku do któregoś? Jeśli chodzi o te silniki czy jeżdżą one gdzieś w europejskich wersjach? camo zakładam, że twój path jest z automatem - jak wygląda jazda takim zestawieniem, czy wyobrażasz sobie żeby jeździł z podczepioną lawetą/przyczepą 2,5t? Co z jakością tych automatów. Swego czasu Japonia miała AT nie do zajechania, biorąc jednak pod uwagę co się porobiło na zachodzie w MB, Audi itp. automat przestaje być przyjemnością ale kosztowną zabawką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Czy ktos sie orientuje czy sa roznice w przelozeniach mostow wersji benzynowych i europejskich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.