Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan z USA bać się czy ryzykować


Gość bubuja1

Rekomendowane odpowiedzi

Rozglądam się za autem, w grę wchodzi navara i pathfinder. Auto ok 3 letnie. Na rynku wtórnym jest duży wybór aut z USA.

Mają oczywiście inne silniki (benzynowe i to mi w sumie odpowiada) Zastanawiają mnie jednak następujące rzeczy:

 

- kwestia części do auta z USA (silnik, zawieszenie)

- jakie są niezbędne przeróbki na które trzeba zwrócić uwagę przy ewentualnym zakupie.

- Czy ktoś ma informacje na temat jakości produkcji navary na rynek amerykański? (słyszałem opinie, że niektóre marki mają słabsze zawieszenia i inne rzeczy na rynek w USA)

- jak wybierać silnik to w którym kierunku iść (widziałem auta z silnikiem 2.5 i 4.0)

- jak wygląda spalanie benzyny w tych silnikach.

- czy udało się komuś rozwiązać kwestię przeprogramowania wyświetlaczy z F na C??

 

No i ogólnie liczę na opinie czy warto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o czesci to juz poszerzyl sie rynek importowanych 'parts' z zagranicy ale i tak wedlug mnie to garstka tego, ogolnie to nie pchal bym sie w import auta lepiej poszukac czegos na miejscu zawsze to mniej problemu z tym B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-wiele czesci pasuje z europy (np zawieszenie) w polskim ASO mozna zamowic czesci pasujace do nr VIN, ceny sa podobne jak za czesci do aut sprzedawanych w kraju tylko czasem czekac trzeba.

z USA mozna sprowadzic oryginalne czesci za ułamek ceny europejskich odpowiednikow.

zawieszenia czesto do europejskich wersji tez sprowadza sie z za oceanu bo duzo taniej.

zarowki sa inne ale mozna dostac w intercarsie,( ja przez 2 lata nawet jednej zarowki nie musialem wyminic)

jedyne co wymienialem z powodu zuzycia to klocki hamulcowe- (pasuja europejskie)

 

-teoretycznei nalezy przerobic swiatla: biala pozycja z przodu i przeciwmgiene z tylu.

-do jakosci wykonania nie mam zastrzezen, zwlaszcza w porownaniu z jakoscia w europie;)

-sa silniki V6 i V8

-nawet V6 chetnie rusza z piskiem opon na 32" kapciach, wiec nie jest zle;) spalanie srednie okolo 18l/100km (bez problemu przerabiasz na gaz)

-przeprogramowalem wyswietlacz temp w luterku wtecznym, pokazuje w C

wyswietlacz klimy to bardziej skomplikowana sprawa, pozostaje sie obyc z okreslaniem temp w innej skali;)

 

 

 

Rozglądam się za autem, w grę wchodzi navara i pathfinder. Auto ok 3 letnie. Na rynku wtórnym jest duży wybór aut z USA.

Mają oczywiście inne silniki (benzynowe i to mi w sumie odpowiada) Zastanawiają mnie jednak następujące rzeczy:

 

- kwestia części do auta z USA (silnik, zawieszenie)

- jakie są niezbędne przeróbki na które trzeba zwrócić uwagę przy ewentualnym zakupie.

- Czy ktoś ma informacje na temat jakości produkcji navary na rynek amerykański? (słyszałem opinie, że niektóre marki mają słabsze zawieszenia i inne rzeczy na rynek w USA)

- jak wybierać silnik to w którym kierunku iść (widziałem auta z silnikiem 2.5 i 4.0)

- jak wygląda spalanie benzyny w tych silnikach.

- czy udało się komuś rozwiązać kwestię przeprogramowania wyświetlaczy z F na C??

 

No i ogólnie liczę na opinie czy warto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze kusząca jest perspektywa posiadania 50% więcej kucy pod maską...

Jak to jest z tymi silnikami napisałeś że są wersje V6 i V8, są jakieś preferencje w stosunku do któregoś?

Jeśli chodzi o te silniki czy jeżdżą one gdzieś w europejskich wersjach?

 

camo zakładam, że twój path jest z automatem - jak wygląda jazda takim zestawieniem, czy wyobrażasz sobie żeby jeździł z podczepioną lawetą/przyczepą 2,5t?

Co z jakością tych automatów. Swego czasu Japonia miała AT nie do zajechania, biorąc jednak pod uwagę co się porobiło na zachodzie w MB, Audi itp. automat przestaje być przyjemnością ale kosztowną zabawką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli gdzies w europie pojawialy sie silniki bezynowe to sporadycznie. V8 jest na rynku od 2008 wiec to juz nowsza wersja na USA. jest mocniejszy, ale mozna sie spodziewac ze zauwazalnie wiecej pali:)

wszystkie opcje z USA maja AT, samochod ma nadmiar mocy i nie powinno byc problemow z automatem. znam tylko

AT nissanowskie z terrano i patrola, wiec nie moge porownac z innymi markami.

jak dla mnie to idealne rozwiazanie, estetyczne i wygodne:), dziala sprawnie na drodze i w terenie.

 

 

 

 

Kurcze kusząca jest perspektywa posiadania 50% więcej kucy pod maską...

Jak to jest z tymi silnikami napisałeś że są wersje V6 i V8, są jakieś preferencje w stosunku do któregoś?

Jeśli chodzi o te silniki czy jeżdżą one gdzieś w europejskich wersjach?

 

camo zakładam, że twój path jest z automatem - jak wygląda jazda takim zestawieniem, czy wyobrażasz sobie żeby jeździł z podczepioną lawetą/przyczepą 2,5t?

Co z jakością tych automatów. Swego czasu Japonia miała AT nie do zajechania, biorąc jednak pod uwagę co się porobiło na zachodzie w MB, Audi itp. automat przestaje być przyjemnością ale kosztowną zabawką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...