Gość Don Kowal Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Witam wszystkich. Jest to już mój trzeci NX GTI w życiu. Pierwszy był biały, ze sprawną klimą, a drugi bordowy perłowy - dobrze mi zapłacili z ubezpieczenia za niego... Teraz jest trzeci, pewnie ostatni i oto on (jeszcze na ori felgach): Marka: NISSAN Model: 100NX GTI Silnik: SR20DE Rok produkcji: 1991 Kolor: czerwony Przebieg: ok 160 000 Olej Caastrol EDGE sport 10W60 Fully Synthetic (zmieniany co 7000km) Wyposażenie: - ABS - wspomaganie kierownicy - elektryczne szyby - elektryczne lusterka - elektryczna regulacja wysokości świateł - centralny zamek + alarm - regulacja wysokości kierownicy - regulacja jasności oświetlenia deski - czarna tapicerka - cztery głośniki - ori torby do chowania dachu i podsufitki - ori trzecie światło stopu - dach typu TARGA - fabryczne dokładki progów, zderzaka oraz spoiler tylnej klapy - ori kołpaki + felgi stalowe NISSAN + zimowe opony Good Year 185/60R14 Przy aucie zrobiłem: - montaż dodatkowych wskaźników marki EUFAB + czujniki auto gauge w podkładce pod filtr oleju auto gauge: wskaźnik ciśnienia oleju wskaźnik temperatury oleju woltomierz - montaż lampy shift light z regulacją AUTO GAUGE - zamontowałem ori trzecie światło stopu - zdemontowałem tylną wycieraczkę + jest zaślepka - ori halogeny - renowacja + przeróbka na żółte "fogi" - zaciski hamulcowe lakierowane na czerwono - założyłem lakierowane na biało felgi ARTEC made in germany w rozmiarze 15" szer 7", a do tego opony TOYO PROXES T1R 195/50 - czerwone nakrętki do kół ala MUTEK i czerwone nakretki na wentyle - ładna, okrągła końcówka wydechu wspawana na fabryczny tłumik - obniżenie poprzez czerwone sprężyny H&R - wypolerowałem 19sto letni lakier - włożyłem ładne welurowe dywaniki - kilka naklejek w stylu JDM AUDIO: - jednostka sterująca : ALPINE CDE-101RM - fabryczne cztery głośniki - subwoofer MAC AUDIO MP BOX 300 - 30CM 150/500Wat - wzmacniacz MAC AUDIO MPX-200 - okablowanie Caliber - na trasy wrzucam CB TTI TCB-770 + coś co wygląda jak antena i jest marki HUSTLER Zdjęcia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BTB Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Piekny ! gratki i powodzenia ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 autko dopieszczone tak trzymaj a jakies mody jeszcze się szykuja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Don Kowal Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 autko dopieszczone tak trzymaj a jakies mody jeszcze się szykuja ? Oczywiście, jak najbardziej. Przy silniku może nie bardzo grube, ale dające wymierne przyrosty. W najbliższym czasie to uwolnimy wydech, wjeżdża 2,25" albo 2,5". kolektor wydechowy --> gruba rura --> tłumik końcowy komorowy sebring w następnej kolejności dolot (odizolowany filtr i rura doprowadzająca powietrze) przyspieszenie zapłonu aparatem W trochę dalszej przyszłości wjedzie SSAC 2,5" i wtedy pewnie będę musiał wymienić końcowy, później tylko przepływomierz P11, regulowane kółko rozrządu i strojenie. Z zewnątrz nie ma już co kombinować. Pewnie tylko w zimę zmienię kolor felg. Będzie proszkowo środek na czrny mat, a rant z kompresora na czerwony połysk. Przeróbka tylnych lamp na tzw. kocie oczka- po dwie pozycje i po dwa kierunki na lampę. A we wnętrzu marzą mi się jakieś czarne regulowane kubełki, albo fotele z Toyota Celica (z czarno czerwoną tapicerką), a do tego szelki. Ogólnie planuję na zimę umieścić Nysę w ciepłym garażu i trochę czasu poświęcić na to, żeby w następnym sezonie była to jedna z naj... setek w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 kolor taki soczysty że aż cukierkowy zadbana sztuka co do kolektora to proponuje Ci nasz rodzimy wyrób czyli polski A co do kółek regulowanych to też mam jeszcze 3 szt na stanie, jak coś to PW tu masz odpowiedni temat http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/67041-customowy-kolektor-sr20-by-macg/ Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Do Czerwonego bardzo fajnie pasują białe akcenty... Ps. koncowy tłumik Sebringa jak chesz zakładać to najlepiej dydykowany do jakiegoś dużego auta żeby był pod średnicę tych 2,5 cala... Albo zrobić cały wydech w M-techu, będzie solidnie, z kwasa i poziom głośności akceptowalny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Don Kowal Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Do Czerwonego bardzo fajnie pasują białe akcenty... Ps. koncowy tłumik Sebringa jak chesz zakładać to najlepiej dydykowany do jakiegoś dużego auta żeby był pod średnicę tych 2,5 cala... Albo zrobić cały wydech w M-techu, będzie solidnie, z kwasa i poziom głośności akceptowalny... Wiem właśnie, że przy wydechu 2,5" końcowy tłumik z cienkim "wejściem" będzie dławił cały wydech. Poprzedniemu właścicielowi w jednej z hurtowni motoryzacyjnych powiedziano, że 1,6 i GTI maja ten sam układ wydechowy i miałem zamontowany nowy układ od kolektora z cieniutkiej rurki oraz 3 tłumiki z 1,6. Wywaliłem wszystkie tłumiki montując zamiast nich prosta rurę, a na koniec zamontowałem dedykowany do 100NX'a tłumik Sebring'a (niestety z cienkim "wlotem"). Tak, że puki co mam do sprzedania 3 tłumiki do 1,6 prawie nowe, a u siebie kolektor a następnie od razu tłumik końcowy. Nie zauważyłem żadnej znacznej poprawy osiągów, ale za to dźwięk jest piękny. O dziwo nie jest głośny. Do 3k obrotów w ogóle go nie słychać, a później... no cóż - mi to przypomina rozpędzający się motocykl. Jestem bardzo zadowolony. Gdy nadejdzie pora (kasa i czas) na "mój wydech stage 3" to zastanawiam się nad: kolektor 2,5" --> katalizator --> środkowy przelot --> końcowy przelot ala APEXI N1 czy kolektor 2,5" --> środkowy przelot --> końcowy komorowy dedykowany do dużego silnika Przyznam szczerze, że przy budowie wydechu nie zależy mi na wyduszeniu każdego z możliwych KM (choć KM i Nm nigdy nie za wiele), a na zachowaniu znośnego poziomu głośności. A teraz z innej beczki: Byłem przedwczoraj w warsztacie blacharsko lakierniczym na pomiarze grubości lakieru by wyeliminować myśli o ewentualnej powypadkowej lub kolizyjnej przeszłości auta. Okazało się, że nic nigdy nie było malowane czy, nie daj boże, szpachlowane. Mam bezwypadkowe auto. Pomiaru dokonano profesjonalnym sprzętem w Markach k.Warszawy w serwisie http://www.asochwalibog.pl/. Wyniki pomiarów na poszczególnych elementach podane w um - mikrometrach. Maska --> 100-130 um Błotnik --> PP 80-100 um Drzwi prawe --> 80-110 um Błotni PT --> 80-110 um Klata tył --> 90-120 um Błotnik LT --> 90-100 um Drzwi lewe --> 80-110 um Błotnik LP --> 80-100 um Dach --> 110-120 um Przy okazji drzwi kierowcy zostały wyregulowane i teraz zamykają się elegancko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz84 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 To tylko Ci pozazdrościć stanu blacharskiego.Dbaj o blachy ,szczegolnie przed zima nalezy pomyslec o jakims zabezpieczeniu, bo nowy lakier to juz nie jest to samo co ori. Gratuluje zakupu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Stary kotlet ale jak najbardziej znajomy mi ku mojemu zdziwieniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.