seba976 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 (edytowane) i znowu mnie dopadlo auto caly czas bylo ok juz mnie to po malu dobija , kolejna usterka :/ . jak odpalam to chce zapalic ale jak nie przydusze gazu nie chwyci a jak juz odpoali wiadomo ... jak puszcze pedal gazu auto gasnie. od czego byscie zaczeli szukac komputer nie pokazuje zadnego bledu. paliwo bylo jest ok bo nie tankowalem przed usterka, temp. silnika wyglada w normie. dziekuje za podpowiedzi pozdr seba Edytowane 16 Września 2010 przez seba976 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koncza Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Ja w benzynie mam też problem z wolnymi i brak błędu, wątek tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/68539-nissan-almera-122002-18-benz-85kw-zlacze-diagnostyczne/page__p__745797__hl__przep%C5%82ywomierz%20almera__fromsearch__1entry745797 Niestety nie poradzę bo mało się znam. Pozdrawiam - Konrad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba976 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) dzieki Konrad za odpowiedz. wlasnie dzisiaj bylem u diagnosty i na 75% wskazal przeplywke. problem jak zwykle tkwi w cenie bo bosha kosztuje ok 1200 - 1500 zlotych po przeliczeniu a zawsze zostaje 25 % niepewnosci ze to jednak nie to. jutro jade na jakis szrot moze uzywka bedzie. sa tez na ebayu takkie cuda tylko nie wiemm jak one sie spisuja. niby gwarancja jest ale diagnosta odradza takich wynalazkow http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-MAF-22680CA000-226807S000-226807S000-PROMO-PRICE-/150382542462?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM moze ktos z was takie cos uzywa i ma jakies doswiadczenie i opinie na ten temat pozdr seba Edytowane 25 Sierpnia 2010 przez seba976 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klawinski Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Twoj jest 136 czy 112?? Bo jesli na takiej samej przeplywce to wpadnij do mnie i podmienimy wtedy bedziesz mial pewnosc czy to to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba976 Opublikowano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 (edytowane) Twoj jest 136 czy 112?? Bo jesli na takiej samej przeplywce to wpadnij do mnie i podmienimy wtedy bedziesz mial pewnosc czy to to. dzieki za zaproszenie ale obawiam sie ze moge nie dojechac wiec nie bede na razie ryzykowal, ale kto wie moze jutro zrobie rundke i wtedy zdecyduje sie na podroz ciezko mi powiedziec dzisiaj ale dziekuje. moj silnik ma 136 koni a przeplywka ma numer 22680 7s000. jak nie masz nic przeciwko podeslij mi nr komorki na pw lub maila seba976@wp.pl odezwal bym sie w weekend jakos bo mialbym pare pytan zwiazanych z autem. dzieki no i tak przeplywke zamowilem i dzisiaj doszla problem polega na tym ze to nie bylo to i szukam dalej. zadzwonilem dzisiaj do AA asssistance i kolo stwierdzic nie mogl na 100 procent co jest, ale podejrzewa cos ze z rozrzadem nie tak. miimo malego zainteresowania tematem bede pisal co i jak z moim autkiem dla czytajacych kolegow a moze komus sie to przyda czego nikomu nie zycze ale ja juz mam dosc tego nissana po malu :/ Edytowane 29 Sierpnia 2010 przez seba976 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klawinski Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Ciekaw jestem co z tego wyniknie. Jesli to faktycznie rozrzad to moze szarpnac po kieszeni. Pisz co i jak bo na pewno pare osob sledzi temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba976 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 (edytowane) no poki co trzymac kciuki.... oddalem auto do kolejnego speca i co wyszlo to sie okaze jutro ale nie wiem jak to po polsku nazywamy angielska nazwa to "Crankshaft Sensor" wiec czekam do jutra o juz znalazlem czujnika walu korb. Krotki bilanls awari mojej almery - nowa przeplywka - nowy czujnik wału - auto wciaz niesprawne - mechanicy zgaduja podejrzewam ze naprawa troche wyniesie, wiec mam nadzieje ze to oststni raz. to juz 3 tygodnie bez auta i chciałbym tu rzucic jakies niecenzuralne przeklenstwo dla sledzacych temat moj przypadek jest nie spotykany raczej ale po prawie 4 ru tygodniach auto jest sprawne i jutro odbieram. o kosztach i tym co bylo napisze pozniej bo mam fotke do wklejenia ale w najblizszymn czasie nie pozbywam sie almy bo nie warto teraz Edytowane 8 Września 2010 przez seba976 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtek30 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Ja wymieniłem przepływke na używkę o takich samych parametrach dodatkowo odpiołem akumulator podobno to pomaga a auto teraz dożo lepiej śmiga chociaż wcześniej jeżdziła nim moja dziewczyna bo ja noga w gipsie i po mieś jak wsiadłem stwierdziłem że go zamuliła bardzo słabo się wkręcał u mnie po 2 dniach przy bardzo agresywnej jedzie chyba się obudził jednak jak sie jezdzi ma znaczenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba976 Opublikowano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d421befb10fcea0b.html na zdjeciu jest widoczny glowny winowajca calego problemu. vacuum pump oil chain, czyli lancuch pompy oleju. byl tak luzny i zuzyty ze sie zawijal i zaczal powodowac blokowanie calego walu przez co silnik glupial i mial dziwne sygnaly na czujniku tegoz walu. co mialo delikatny wplyw na rozrzad prawdopodobnie tez. jak go odpalilem na przydepnietym gazie to odpalil bo widac lancuch zbieralo na wyzszych obrotach ale pozniej noga z gazu i silnik gasl. przeplywka wymieniona niepotrzebnie. czujnik walu nie potrzebnie( jak ktos potrzebuje moge odsprzedac ) reszta czyli lancuch, kolo zebate od niego jakies tam uszczelki i kilka dodatkowych robotek od razu tj filter paliwa i uszczelka pod turbina bo olej ciekl i takie tam bla bla bla kosztowalo mnie 550 funtow pol na pol robocizna czesci ale sa efekty i nawet nie kopci juz "az tak bo dizel zawsze..." pukac w nie malowane wracam na drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość badger79 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Seba, nie martw się, ja też po zakupie Almerki miałem kilka małych przebojów, i to takich, które niby u innych użytkowników sie nie zdarzają - przez pół roku jeździłem z pomarańczową kontrolką ESP, wyrzuciłem kilka stówek na diagnostykę, w tym 2 ASO i każdy kręcił głową (niektórzy byli zdziwieni, że w Almerze jest ESP hehe , a powód był błahy - przerwana wiązka elektryczna, którą przegrzała rura od intercoolera ale jak już się uporałeś z tym problemem, to czeka Cię już tylko sama jazda - Alma odwdzięczy się na pewno pozdrawiam, Sebastian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.