Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Murano i LPG


jardo0908
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzen dobry ma ktos na forum lpg ile to kostuje i jak to jezdzi jest to v porozontku nic se neuskodzi i znace jakous dobrou firme dzenkuje

 

witam

mam murano wersja amerykańska z 2004 roku z założoną w Polsce sekwencyjną instalacją gazową 2 lata temu i jeśli chodzi o samą instalacje to nie mam z nią kłopotów

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

JAKIEŚ BZDURY PISZĄ KOLEDZY JA mam 3 lata murano z rynku USA samochód mam na gazie 3lata przejechałem już około 80000 km i kompletnie nie mam problemów z silnikiem samochodem i instalacją GAZ także uważam że auta z USA są lepiej wyposażone (zależy od modelu) ponieważ w wersji EU nie ma klimatyzacji dwustrefowej a co do skrzyni i chłodniczki to nie jest aż taki problem jak ktoś ma ochotę jeżdzic po 200 km/h to niech sobie kupi NISSANA 350 Z .Ważne jest to aby AUTKO BYŁO Z PEWNEGO ŻRÓDŁA TO NIE BĘDZIE PROBLEMÓW A NIE TO CZY CZY JEST TO WERSJA Z EU CZY USA a jak ktoś pisze że unikac instalacji gazowej to jestem pewien że GAZ montował w kiepskim warsztacie albo oszczędzał kasy na samej instalacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strider wybacz, ale artykul ktory przytoczyles to istne bzdury napisane przez laika! A wywod o JEEPie poprostu rozbawil mnie prawie do lez. Jesli jest ktos ciekawy moge rozwinac ten temat na przykladzie koncernu Chryslera (czyli DODGE i JEEP wlacznie).

I prosze bardzo nie gaście mnie bezlitośnie, bo Murano nie jest moim pierwszym autem amerykanskim, a i kolejne napewno beda zza oceanu. Ktos gdzies napisal ze roznice w cenie nie biora sie z nikad. oczywiscie! gigantyczne marze, jeszcze wieksze bzdurne europejskie podatki robia swoje. Dla przykladu nowy Mercedes E klasa wyprodukowany w niemczech, wyslany do pierwszego lepszego salonu w USA i tam sprzedany jest o 1/3 swojej ceny tansszy niz w salonie w niemczech.

 

czy moglbys rozwinac kwestie dodatkowego chlodzenia hamolcow?

 

co do LPG, znajomy w murano ma instalacje sekwencyjna BRC i bez jakichkolwiek problemow zrobil 50 000km. Zasada prosta: dobra instalacja, dobry montaz zaowocuje .

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marże dealerów. Nie widze zadnego powodu, by nówka sztuka Murano mialoby kosztowac powyzej 200 000 pln. ale ludzie w europie tak juz sie nauczyli. zaplaca za cos duzo - to jest swietne, malo - kit.

Nie denerwuje sie, spokojnie :) tylko zaczelo mnie delikatnie irytowac czytanie tego forum, bo gdzie ktos nie napisze o wersji USA, odrazu sypia sie komentarze i porownania jednych wersji do drugich. Panowie nie dajmy sie zwariowac. Wersje Amerykanskie to rowniez (a moze i przede wszystkim) swietne auta, dobrze doposazone, a kto chce kupic murano - niech kupuje wersje ktora mu odpowiada. Tylko nie wiem czy w europie da sie znalezc zadbany 3letni egzemplarz SLa w pełnym wyposazeniu za 60tys pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykład sonda lambda do mojego firmy Bosch MADE IN GERMANY - u nas w hurtowni po zniżkach 750 zł sztuka, z USA 2 sztuki + przesyłka + Vat i cło i kurier do mnie w 6 dni wszystko 800 zł. Dla tych co powiedzą - w Niemczech taniej to nieprawda, sprawdzałem, wychodzi 100 zł taniej, a nie liczę przesyłek do PL. Skąd niska cena w USA. :whistle:

Edytowane przez szczureczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Strider - nie wiem jakie ma marze, natomiast wiem ze maja bardzo duze. Przyklad? w salonie Mercedes - Benz, gdy kupowalem nowego sprintera , po kilkunastu minutach rozmowy salon zszedl z ceny o 24 000 pln! tak! dwadzieścia cztery TYSIĄCE!. i co, sprzedali mi go po kosztach? nie sadze, zarobili i tak duzo. taka podla ta europa.

polityka koncernu? nie sadze, chyba ze tylko europejskiej jego czesci . a obserwujac rynek, widac, ze japonskie marki, sa tylko japonskie u siebie i w USA.

 

@szczureczek - takich przykladow mozna podawac miliony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Moi Drodzy i Szanowni! Zapominacie o obciążeniach fiskalnych. Podatki w stanach są znacznie, nawet bardzo znacznie niższe niż w Europie. Dlaczego, no cóż, to bardzo obszerny temat, ale tu przecież nie miejsce na takie wywody. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przykład sonda lambda do mojego firmy Bosch MADE IN GERMANY - u nas w hurtowni po zniżkach 750 zł sztuka, z USA 2 sztuki + przesyłka + Vat i cło i kurier do mnie w 6 dni wszystko 800 zł. Dla tych co powiedzą - w Niemczech taniej to nieprawda, sprawdzałem, wychodzi 100 zł taniej, a nie liczę przesyłek do PL. Skąd niska cena w USA. :whistle:

NIE WIEM PO CO PŁACICIE TYLE ZA SONDY NA ALLEGRO SĄ PO 80ZŁ TRZEBA PRZEŁOŻYĆ TYLKO KOSTKĘ I ZWRÓCIĆ UWAGĘ ABY KABLE MIAŁY TAKĄ SAMĄ DŁUGOŚĆ ROBIŁEM TO U SIEBIE SAM I DZIAŁA BEZ PROBLEMU KOMPUTER NIE WYKAZUJE BŁĘDÓW POSIADAM MURANO WERSJĘ USA 2004 ROK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłbyś opisać dokładnie, od kogo kupiłeś, jaką kostkę i które kable bo zupełnie się na tym nie znam, a jeszcze jak miałbyś jakąś fotkę byłoby super. :dribble:

sonda z podgrzewaczem http://moto.allegro.pl/sonda-5-przewodowa-uniwersalna-firmy-bosch-i1365169660.html proszę sprawdzić czy kolory kabli się zgadzają i wielkość gwintu ucina się oryginalną kostkę o odległości ok 5 cm od kostki długość kabli sondy dorabianej musi być taka sama jak oryginalnej[przez długość kabla zmienia się oporność] i się lutuje troche jest problemu bo kable mają w sobie druty stalowe ale jakoś to idzie

sonda bez podgrzewacza http://moto.allegro.pl/uniwersalna-nowa-sonda-lambda-4-przewodowa-ngk-i1357498820.html postępowć tak samo

sondy wymieniałem sam w kilu swoich autach i nie było z tym problemu

 

Jakie bzdury? Różnice pomiędzy wersją UE, a US w dużym skrócie są następujące:

 

- inne oprogramowanie skrzyni biegów i silnika

- brak chłodnicy skrzyni biegów w US

- poprawione zawieszenie w wersji EU

- brak możliwości skorzystania z amerykańskiej nawigacji

- dodatkowe chłodzenie hamulców (dlatego wersje EU nie mają halogenów)

 

generalnie Murano przed wejściem na rynek europejski przeszło ponad 300 modyfikacji jeśli

ktoś uważa to za bzdurę, bądź uważa te modyfikacje za mało istotne to nie będę się sprzeczał,

ale trzeba mieć świadomość, że na rynek amerykański Nissan Murano to inny samochód, a i grupa

docelowa jest inna.

 

http://www.moto.bstok.pl/?test=17 w tym artykule jest to ciekawie opisane.

MAM WERSJĘ Z USA KLOCKI I TARCZE MOGĘ WYMIENIĆ SAM NA LEPSZE JEŚLI TRZEBA TO ZMIENIĘ I ZACISKI ALE NIE WDZĘ TAKIEJ POTRZEBY AUTO JAK TRZEBA ZATRZYMUJE SIĘ I TO BEZ PROBLEMU CHŁODNICĘ SKRZYNI KUPISZ NOWĄ ZA 250ZŁ SAM WYMIENISZ BEZ PROBLEMU TAPICERKĘ MAM SKÓRE BARDZO DOBREJ JAKOŚCI PRAKTYCZNIE ZERO LIPNEGO PLASTIKU W ŚRODKU POSIADAM NAWIGACJĘ I DVD WSZYSTKIE SYSTEMY POPRAWIAJĄCE BEZPIECZEŃSTWO JAZDY ASR TCS I INNE NAGŁOŚNIENIE BOSE Z TUBĄ KWESTIA TEGO JAK KTOŚ W STANACH ZAMAWIAŁ CO DO GRUBSZEJ BLACHY NA TIRA CZY DRZEWO I TAK TO NA NIC WIĘC PO CO PRZEPŁACAĆ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja mam wprawdzie Renault Espace, ale z tym samym silnikiem co w murano i umnie pierwsza i druga sonda ma 4 przewody (2-białe, 1 czarny, 1 szary). Maja wprawdzie rózne nr katalogowe ale różnica wynika prawdo podobmie z długości przewodu.

Edytowane przez paweldm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

W 2006 odbyła się modernizacja modelu.Zmiany zbiegły się z wprowadzeniem auta narynek Europejski.

Pozostałe różnice wynikają odmiennych przepisów.

Dotyczy to np. xenonów.

W Euro muszą mieć samopoziomowanie, bo światła oślepiają biednych kierowców z przeciwka,

a w USA nie oślepiają, i dlatego mają ręczną regulację.

W USA - bo to jest "taki tam sobie", największy ryneczek aut na świecie, Murano musi spełniać normy

czystości spalin, które w Euro jeszcze nie obowiązują. Stąd inne nastawy silnika i inne kat.

W USA nikt nie jeżdzi z prędkościami przekraczającymi 80 mil (bardzo poważne przestępstwo), a w Euro

są legalne autostrady w Niemczech, gdzie nie ma ograniczeń prędkości - stąd mocniejsze hamulce.

Itd, itd......

Mój Murano jest kolejnym autem z USA. Jeżdziłem Acurą - nie ma porównania z "szajsem" wielu renomowanych

producentów Euro.

Jeżdziłem też P10 (niestety montowana już w Angli), ale jednak przez 20 lat.

Jeżdże też Oplem - zgroza!!!!!!

 

Nie mam żadnych kompleksów z posiadania Murano z USA. Powstawał w tej samej fabryce w Japonii.

Niestety najnowsze modele robione są nareszcie w Euro. tj. w Hiszpanii. Będą na pewno lepsze. Pozdrawiam Kolegów. wkar

Edytowane przez wkar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...

=====================================================================================================

 

Głosujemy w konkursie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

http://www.auto-swia...san-klub-polska

 

=====================================================================================================

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam.

tak sobie czytam i.... Nie rozumiem. Miało byc o LPG a jest jałowa dyskusja o niczym :-( Może ktoś pochwali się jaką założył instalacje, w jakim warsztacie,jakie ma spalanie, jak często serwisuje itp

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolege PaJac.kolega z katowic blisko mnie.ja w swoim montowalem lovato easy fast.instalacja z podpieciem pod OBD.zajmuje sie montazem,zakladalem wiec sam.przeglady przypadaja co 15000 km.masz pytania dzwon 604-518-886

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...