tomaszek123 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 umocowany pod roleta.40 minut roboty.obejrzec mozesz na zywo u mnie w olkuszu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmarek Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Nie masz jakiegos zdjecia bo do Olkusza dopiero w lipcu pojade na grzyby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek123 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 no tak dziura to dziura podaj numer wysle mms Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 no tak dziura to dziura podaj numer wysle mms może daj tutaj, będzie dla innych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafer_alston Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Witam, W moim Murano posiadam instalację Stag 300 z wtryskiwaczami fast REG niebieskie i reduktorem Magic 3. W ostatnim czasie wymieniłem filtry od gazu i przeprowadziłem aktualizację sterownika. Po przeprowadzonej aktualizacji i autokalibracji znacznie zmienił mi się mnożnik. Auto jeździ poprawnie. Nie wiem jeszcze czy będzie jakaś różnica w spalaniu bo minęło zbyt mało czasu, żeby to stwierdzić. Jako, że mamy na naszym forum speca od gazu to przy okazji mam prośbę do tomaszek123 o ocenę moich map i ewentualne wskazówki co dalej z tym robić. Mapa przed aktualizacją sterownika Mapa po aktualizacji sterownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madmax67 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Witam, W moim Murano posiadam instalację Stag 300 z wtryskiwaczami fast REG niebieskie i reduktorem Magic 3. W ostatnim czasie wymieniłem filtry od gazu i przeprowadziłem aktualizację sterownika. Po przeprowadzonej aktualizacji i autokalibracji znacznie zmienił mi się mnożnik. Auto jeździ poprawnie. Nie wiem jeszcze czy będzie jakaś różnica w spalaniu bo minęło zbyt mało czasu, żeby to stwierdzić. Jako, że mamy na naszym forum speca od gazu to przy okazji mam prośbę do tomaszek123 o ocenę moich map i ewentualne wskazówki co dalej z tym robić. Mapa przed aktualizacją sterownika Mapa po aktualizacji sterownika Witam wszystkich. Nie ma działu powitalnego lub go nie znalazłem.. Mapa w "kosmosie" z 3 powodów a raczej 2.. Kolektor wiercony na "górze" czyli lenistwo monterów lub za małe dysze(wwiertki) we wtryskiwaczach. obstawiam pierwsze bo regi wsadzić pod kolektor graniczy z cudem. Jak masz osłonę(pewnie pocięta) nad głowicą i częścą kolektora to zdejmij i zrób kilka fotek bo powoli usmażysz silnik jak będziesz dusił po gazie mocniej. Panowie i Panie poczytałem trochę w temacie ze względu na zakup Murano. Opowieści że LPG to zło i niszczy silnik,"katy" i najlepiej w zapalniczce częściowo można potwierdzić tylko ze względu na miliony "monterów i fachowców" od siedmiu boleści. Co do doboru komponentów też nie jest tak słodko. np. 5 salonowych (2013rok produkcji) swiftów(specjalnie z małej ) z przebiegiem po 100 km(sto kilometrów) dla każdego inna konfiguracja ciśnienia i dysz na wtryskach. W moim Muranku okazuje się że zielone Hany są przymałe i "pasi" dać niebieskie i lekko ograniczyć dyszą. Ale w tym momencie okazuje się że trzeba za usługę i wiedzę zapłacić. Cudowne podzespoły same pracować nie będą. @Dino na pewno wie coś o tym. Montować LPG i oszczędzać! ps. proszę postu nie traktować jako kryptoreklamę, jeżeli tak to zostanie odebrane od razu do usunięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 VQ35DE maja dwie sondy szerokopasmowe i dzieki nim robia korekty w calym zajresie obrotów. Dobrze toleruja gaz, parę zetek lata z lpg. Klucz fo sukcesu to dobre wystrojenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulsarus Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Witam a ja zadam proste pytanie ile pala wam na gazie misto i trasa bo mi miasto wychodzi 20l !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Witam a ja zadam proste pytanie ile pala wam na gazie misto i trasa bo mi miasto wychodzi 20l !! a ile bys chciał aby Ci paliło??? jak dla mnie wynik OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrKajoj Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Mam pytanko, która instalacje wybrać STAG ISA - 2 czy Zenit Pro OBD ? Czy może jeszcze coś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 OPTIMA PRO-TEC lub TECH OBD, ale i tak wazny monter, strojenie i reszta podzespołów, to co wymieniłeś to tylko sterownik LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert_retford Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 witam kolegów szukałem na forum informacji na temat ale nie znalazłem : czy nasze Murana w silnikach 3,5 do 2008 roku maja regulację zaworów hydrauliczną , czy jakąś inna ? mam zagazowany silnik , zrobione 40.000km na razie bez problemów , ale silnik ma w sumie 195.000 /2006r Europa / czy coś z zaworami należy robić , i ewent. co i kiedy ? pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkar Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 w Murano zastosowano silnik z samochodu sportowego. W związku z tym nie posiada on regulacji luzu zaworów.. To znaczy prostej regulacji. Jeśli zachodzi potrzeba skasowania luzu to trzeba wymienić popychacz. Odsyłam do serwisówki. Pozdrawiam wkar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 (edytowane) VQ35DE który jest w Murano był stosowany w 350Z. Ale to nie ten sam silnik, został przebudowany na potrzeby 350Z i posiadał więcej mocy. Nismo montowało przebudowaną wersję VQ35DE S1 w Fairlady Z S-Tune. VQ35DE to popularny silnik w USA dla Altimy, Maximy i Quest'a, dla nich został zaprojektowany. Nie odwrotnie. Sportowe silniki Nissana które powstały specjalnie do sportowych samochodów to cała seria SR, RB i VR, Edytowane 3 Kwietnia 2014 przez sq9mcs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.