Cytrus Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Robi się miękki jak się przegrzeje bo traci właściwości cierne mieszanka mieknie i lipa : D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomiko88 Opublikowano 3 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 Cześć, witam. Trochę odświeżę temat. Przeczytałem wasze wypowiedzi odnośnie klocków do Zetki ponieważ nadszedł czas wymiany moich. Potrzebuję komplet przód+tył.do wersji EU z systemem Brembo. Jeżdżę autem na co dzień raczej spokojnie ... ale wiadomo czasami mocy też trzeba użyć . I pomyślałem, że chyba zainwestuje w standardowe Brembo. Konkretne pytanie czy seryjne Brembo np. te będą okej ? przód -> http://allegro.pl/brembo-klocki-hamulcowe-przod-nissan-350-z-3-5-i6780438486.html tył ->http://allegro.pl/brembo-klocki-tyl-mitsubishi-lancer-6-nissan-350-z-i5889386315.html Rozumiem, że takie klocki były seryjnie w tych systemach montowane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Podepnę się pod temat. Mianowicie skończyły mi się klocki na tylnej osi zamówiłem STOPTECHA bo na przodzie jestem z nich zadowolony. Oddałem auto do mechanika razem z klockami które przyszły. Gdy ja już byłem poza miejscem zamieszkania mechanik odpakował klocki i okazało się że przez pomyłkę zamówiłem na przód. Auto potrzebne było mi na weekend więc kazałem mu jechać do sklepu i kupić najlepsze jakie mają. Załatwił OEM Brembo po odebraniu auta i przejeżdżeniu tygodnia okazuje się ze te klocki cholernie piszczą. i moje pytanie co z nimi zrobić bo wstyd hamować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BogdanROX Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 W dniu 10.06.2018 o 17:43, mmati9 napisał: Podepnę się pod temat. Mianowicie skończyły mi się klocki na tylnej osi zamówiłem STOPTECHA bo na przodzie jestem z nich zadowolony. Oddałem auto do mechanika razem z klockami które przyszły. Gdy ja już byłem poza miejscem zamieszkania mechanik odpakował klocki i okazało się że przez pomyłkę zamówiłem na przód. Auto potrzebne było mi na weekend więc kazałem mu jechać do sklepu i kupić najlepsze jakie mają. Załatwił OEM Brembo po odebraniu auta i przejeżdżeniu tygodnia okazuje się ze te klocki cholernie piszczą. i moje pytanie co z nimi zrobić bo wstyd hamować Piszczą, bo mógł źle zamontować. Powinny być takie blaszki (podkładki), ze starych przekładasz albo kupujesz alternatywnie coś. Przerabiałem to przy zakładaniu Ferodo, podkładki odłożyłem bo myślałem, że to jakiś stary element klocka. Pierwsze przejażdżki to Zetke było słychać z daleka jakby pociąg do stacji dobijał :D. Koła w dół, klocki+podkładki na nowo włożone - problem załatwiony. Na schemacie z serwisówki masz pokazane o czym mowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 to juz wiem czemu tyl mi piszczy....sa jakies uniwersalne ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Ok dzięki wielkie pogadam z nim i zobaczymy co on na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick1989 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 (edytowane) Jesteście w stanie pokazać mi, jak powinno to wyglądać? Wrzucona serwisówka jest tylko do setnej strony i nie ma tam hamulców, tylko silnik. A u mnie po wymianie klocków, także niemiłosiernie piszczy tył :/ wrzucone Ferodo DS Performance Edytowane 12 Czerwca 2018 przez patrick1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 (edytowane) są hamulce str 15 i mam ten sam problem z DS P, a na wcześniejszych tarczach było ok... Edytowane 13 Czerwca 2018 przez Rolandinho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 ogólnie mi ds 2500 piszczaly na początku 2 miesiace a potem cisza kompletna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick1989 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 4 godziny temu, Rolandinho napisał: są hamulce str 15 i mam ten sam problem z DS P, a na wcześniejszych tarczach było ok... Dzięki, chyba byłem zmęczony, że nie widziałem Znalazłem 3 takie blaszki, jedną może dosztukuje mi mechanik, dałem i tak do wymiany tarcze tylne, bo już miały rant, a klocki wymieniłem z 400km temu. Możliwe, że klocek na rancie tak się zachowywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianaerox0219 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 Podrzuci ktoś dokładne wymiary tarcz przód i tył do wersji USA 2003 rok? Mam do wymiany P+T a w miejscowych sklepach ciężko cokolwiek dorwać Z gory dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 (edytowane) Ja mam nowe Stoptechi nacinane na przod z 25% rabatem. Tylko 1230zl brutto za przód. Do kupienia bezpośrednio w TG Auto. Zmieniłem zdanie i wziąłem jednak DBA na tor. PW jesli ktoś zainteresowany. http://stoptech.pl/produkt/452-tarcze-nacinane-przod-126-42076sl-sr.html?search_query=tarcze&results=2439 Edytowane 28 Czerwca 2018 przez GodISmE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
War3z Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Witam Po ilu kilometrach powinno się wymieniać tarcze z przodu w 370z ? Jest jakiś limit czy normalnie po oględzinach zużycia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Po oględzinach zużycia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowik86 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Odkopuje kotleta. Co się teraz zakłada? 350Z, '06 rok, Brembo w serii. Chcę zmienić komplet przód+ tył, tarcze+klocki, jak już będę miał to na wierzchu to dodatkowo założyć przewody w oplocie. Przeznaczenie - normalna jazda codzienna, czasem przyciśnięcie na autostradzie ale też bez upalania po 15-20 minut. Zero toru. Wymagania: 1. Bezpieczeństwo to podstawa. Muszą świetnie hamować i nie zawodzić mnie w żadnej sytuacji. 2. Nie mogą piszczeć - wiem, że to też kwestia montażu i blaszek, ale tego dopilnuję osobiście więc nie mogą być "piszczące fabrycznie". 3. Chciałbym, aby jak najmniej pyliły, bo moim ulubionym zajęciem nie jest czyszczenie felg, a jednak lubię jak one błyszczą razem z zaciskami Chcę znaleźć kompromis między tymi trzema warunkami. Ktoś, coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 2 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2020 W dniu 30.06.2020 o 22:41, Nowik86 napisał: Odkopuje kotleta. Co się teraz zakłada? 350Z, '06 rok, Brembo w serii. Chcę zmienić komplet przód+ tył, tarcze+klocki, jak już będę miał to na wierzchu to dodatkowo założyć przewody w oplocie. Przeznaczenie - normalna jazda codzienna, czasem przyciśnięcie na autostradzie ale też bez upalania po 15-20 minut. Zero toru. Wymagania: 1. Bezpieczeństwo to podstawa. Muszą świetnie hamować i nie zawodzić mnie w żadnej sytuacji. 2. Nie mogą piszczeć - wiem, że to też kwestia montażu i blaszek, ale tego dopilnuję osobiście więc nie mogą być "piszczące fabrycznie". 3. Chciałbym, aby jak najmniej pyliły, bo moim ulubionym zajęciem nie jest czyszczenie felg, a jednak lubię jak one błyszczą razem z zaciskami Chcę znaleźć kompromis między tymi trzema warunkami. Ktoś, coś? Cześć moim zdaniem jednego nie idzie tutaj pogodzić czyli pylenia... Klocki Ferodo ds Performance nie będą piszczeć i będą fajnie hamować tarcze nacinane pizza brakes będę najlepszej jakości/cenie polecam Ci pomalowac je w miejscu bębna wtedy złoty ocynk nie zardzewieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowik86 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Dzięki za odpowiedź. Wiadomo - nie ma klocków które nie pylą w ogóle - ale chcę takie które nie będą pyliły nadmiernie. Druga rzecz - chcę gładkie tarcze. Żadnych nawiercanych, nacinanych itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Nowik ja wiem, skąd to podejście do wierconych i nacinanych tarcz ale te są tylko nacinane i na prawdę fajnie oczyszczają klocki bez dużo glosniejszej pracy mam je od 3 lat ja super wykonane. Myślę że jak im powiesz to po prostu nie zrobią Ci nacięć bo robią na zamówienie, zagadaj wogole do nich bo mają dobre ceny i na hamulcach znają się jak mało kto są naprawdę specami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.