Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] cos namieszałem z zamykaniem auta z kluczyka


Gość malik12345

Rekomendowane odpowiedzi

Gość malik12345

witam.Jestem nowy na forum i nowym uzytkownikiem Primery P12 1.8 16V 2002 rok i mam 2 pytania

-chyba namieszałem coś z zamykaniem samochodu bo nie chce sie zamykac z kluczyka.Wszystko było oki dopóki nie chciałem otworzyć auta tym guziczkiem wewnątrz samochodu.Od tego momentu nie moge z pilota-kluczyka zamknąć samochodu.Zamykam tym własnie guziczkiem wewnatrz,zatrzaskuje drzwi , a otwiera normalnie z pilota.Czy to ja cos namieszałem,czy poprostu kluczyk do wymiany? Nie mam zapasowego zeby sprawdzic niestety

-a drugie pytanie dotyczy katalizatora.Musze wymienic katalizator.Czy ktos może polecić jakieś w miare niedrogie rozwiązanie w silniku 1.8 z 2002 roku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 1.09.2010 o 12:01, malik12345 napisał:

 

-a drugie pytanie dotyczy katalizatora.Musze wymienic katalizator.Czy ktos może polecić jakieś w miare niedrogie rozwiązanie w silniku 1.8 z 2002 roku ?

 

tulejka dystansowa, na II sondę, za parę złotych zrobiona u tokarza może dać pozytywny efekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość malik12345

mógłbyś napisać coś więcej o tej tulejce? Mi zapala sie kontrolka -check- i generalnie z autem nic sie nie dzieje.Ale komputer wykazał bład katalizatora.Sondy niby wporządku.Generalnie nie chce żeby mi się czasami zapchał katalizator kiedyś....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 1.09.2010 o 14:05, malik12345 napisał:

mógłbyś napisać coś więcej o tej tulejce? Mi zapala sie kontrolka -check- i generalnie z autem nic sie nie dzieje.Ale komputer wykazał bład katalizatora.Sondy niby wporządku.Generalnie nie chce żeby mi się czasami zapchał katalizator kiedyś....

 

niedługo będą wymiary i zdjecia jak to zrobi i jak ma wyglądać, po zastosowaniu tulejki w TESTOWYM nissmo check nie zapalił się do dzisiaj a zjechana Europa na wakacjach,

jak wiadomo zapala Ci sie check II sondy która odpowiada za sprawność kata, i przyczyny mogą być różne, między innymi zły skład mieszanki, jak się ma LPG źle zestrojone, lub też kończący się kat, można zastosować opcję hard czyli wymienić kata za około 600-800zł w podróbie, lub opcję lajtową i zastosować tulejkę za 2 piwa u znajomego tokarza.

Ja mam wywalony kat i u mnie nie ma żadnego błędu II sondy związanego z Katem, nawet bez tulejki ale ja mam dostrojoną ładnie instalację LPG, spaliny na analizatorze wzorcowe :rolleyes:

czyli wniosek z tego jest taki, że można się pozbyć kata na korzyść ładniejszego i lepszego wydechu, oczywiście wcześniej robiąc sobie tulejkę i sprawdzając czy działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość malik12345

na gazie nie jeżdze-przynajmniej jeszcze :-) Ciekawi mnie jaki zestaw proponowalibyście z podróby i co ewentualnie możnaby wspawać zamiast kata>??

 

a z tym zamykaniem drzwi?? Doradzi ktoś coś mądrego bo zaczyna mnie to baardzo denerwować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 1.09.2010 o 18:06, malik12345 napisał:

na gazie nie jeżdze-przynajmniej jeszcze :-) Ciekawi mnie jaki zestaw proponowalibyście z podróby i co ewentualnie możnaby wspawać zamiast kata>??

 

 

 

albo kat w firmie od tłumików coś Ci doradzą, albo inne rozwiązanie TAKIE lub TAKI milsze i sympatyczniejsze i do tego więcej pod maską może się zrobić :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...