Gość malik12345 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 witam.Jestem nowy na forum i nowym uzytkownikiem Primery P12 1.8 16V 2002 rok i mam 2 pytania -chyba namieszałem coś z zamykaniem samochodu bo nie chce sie zamykac z kluczyka.Wszystko było oki dopóki nie chciałem otworzyć auta tym guziczkiem wewnątrz samochodu.Od tego momentu nie moge z pilota-kluczyka zamknąć samochodu.Zamykam tym własnie guziczkiem wewnatrz,zatrzaskuje drzwi , a otwiera normalnie z pilota.Czy to ja cos namieszałem,czy poprostu kluczyk do wymiany? Nie mam zapasowego zeby sprawdzic niestety -a drugie pytanie dotyczy katalizatora.Musze wymienic katalizator.Czy ktos może polecić jakieś w miare niedrogie rozwiązanie w silniku 1.8 z 2002 roku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 -a drugie pytanie dotyczy katalizatora.Musze wymienic katalizator.Czy ktos może polecić jakieś w miare niedrogie rozwiązanie w silniku 1.8 z 2002 roku ? tulejka dystansowa, na II sondę, za parę złotych zrobiona u tokarza może dać pozytywny efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malik12345 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 mógłbyś napisać coś więcej o tej tulejce? Mi zapala sie kontrolka -check- i generalnie z autem nic sie nie dzieje.Ale komputer wykazał bład katalizatora.Sondy niby wporządku.Generalnie nie chce żeby mi się czasami zapchał katalizator kiedyś.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 mógłbyś napisać coś więcej o tej tulejce? Mi zapala sie kontrolka -check- i generalnie z autem nic sie nie dzieje.Ale komputer wykazał bład katalizatora.Sondy niby wporządku.Generalnie nie chce żeby mi się czasami zapchał katalizator kiedyś.... niedługo będą wymiary i zdjecia jak to zrobi i jak ma wyglądać, po zastosowaniu tulejki w TESTOWYM nissmo check nie zapalił się do dzisiaj a zjechana Europa na wakacjach, jak wiadomo zapala Ci sie check II sondy która odpowiada za sprawność kata, i przyczyny mogą być różne, między innymi zły skład mieszanki, jak się ma LPG źle zestrojone, lub też kończący się kat, można zastosować opcję hard czyli wymienić kata za około 600-800zł w podróbie, lub opcję lajtową i zastosować tulejkę za 2 piwa u znajomego tokarza. Ja mam wywalony kat i u mnie nie ma żadnego błędu II sondy związanego z Katem, nawet bez tulejki ale ja mam dostrojoną ładnie instalację LPG, spaliny na analizatorze wzorcowe czyli wniosek z tego jest taki, że można się pozbyć kata na korzyść ładniejszego i lepszego wydechu, oczywiście wcześniej robiąc sobie tulejkę i sprawdzając czy działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malik12345 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 na gazie nie jeżdze-przynajmniej jeszcze :-) Ciekawi mnie jaki zestaw proponowalibyście z podróby i co ewentualnie możnaby wspawać zamiast kata>?? a z tym zamykaniem drzwi?? Doradzi ktoś coś mądrego bo zaczyna mnie to baardzo denerwować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 na gazie nie jeżdze-przynajmniej jeszcze :-) Ciekawi mnie jaki zestaw proponowalibyście z podróby i co ewentualnie możnaby wspawać zamiast kata>?? albo kat w firmie od tłumików coś Ci doradzą, albo inne rozwiązanie TAKIE lub TAKI milsze i sympatyczniejsze i do tego więcej pod maską może się zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.