Gość miff Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Ciekawa sprawa bo zaraz po odpaleniu, strasznie mi dymi takim białoniebieskim dymem i ok, to rozumiem (tzn. niedobrze, ale bywa). potem jeśli np. jade po woli na jedynce (po prakingu) choćbym i dwie godziny jechał to wciąż dymi, ale wystarczy, że pare metrów przejade i rozbujam go troche to przestaje, stawałem, gazowałem i było ok!, ale gdy tylko zgasze, to po odpaleniu ta sama historia. Dodatkowo zaczął się jakby bardziej grzać swoją drogą do tego zbiorniczka przelewowego chłodnicy idą dwie rurki, jedna jest od korka, a druga luźno wisi, tak powinno być? bo mi ostatnio kupe płynu wychlapało, podejżewam, że tamtędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Takie dymienie i ten kolor dymku po odpaleniu jest typowe dla zuzytych uszczelniaczy zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Przerabiałem coś podobnego na przykładzie Astry teścia z silnikiem Isuzu (1.7 TD). Przyczyną były zużyte gniazda zaworów. Gość załorzył płytki dystansowe na zaworki i po kłopocie. Tam w ten sposób regulowało się luzy, jak w Nismo to nie wiem, ale może być podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 nie wiem jak w 1.7 D ale w 2.0 nie reguluje sie zaworów to są hydrostaty a czy oleju Ci nie bierze ? jasne dymienie niebieskawe najczęściej jest od oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 nie wiem jak w 1.7 D ale w 2.0 nie reguluje sie zaworówto są hydrostaty a czy oleju Ci nie bierze ? jasne dymienie niebieskawe najczęściej jest od oleju Kolego właśnie w zaworach z kasowaniem hydraulicznym wstępnie luz ustawia się za pomoca płytek :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 a w instrukcji wydawnictaw auto ... do primerki p10 pisze : zawory nie wymagają regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Płytki stosuje się, jak autko ma większy przebieg i hydraulika już nie pomaga :-) W 1.7 D też w instrukcji piszą, że nie wymaga ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 no tak .. przecież żyjemy w polsce ... po co wymieniać jak przetłumaczyli z zachodniej książki ... jak są sposoby na naprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miff Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Ok! Juz stoi u mechanika, co się okazało, uszczelka pod głowicą poszła i jak chwile postał to się woda z chłodnicy dostawała do cylindra no i kopcił, czym się dało (pewinie m.in. parą) mam nadzieje ze po wymianie będzie ok. zacząłem to brać pod uwagę jak przyglądnąłem się wodzie w chłodnicy, była zasyfiona i pod niesamowitym ciśnieniem.. no i oświeciło mnie ;-) Dzięki za pomoc! Już niedługo znowu będe mógł śmigać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 miff a ile wymiana + części? ps . pytam bo kumpel kupił p10 i chciał zobaczyć """ile pójdzie""" a autko jeździło wcześniej 4 latka ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marraf Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 DObra mam W10 2.0d i jak dam mu troszkę w gaz to dymi na czarno, pod górki przy wyprzedaniu dymi na czarno? da się coś z tym zrobić? Pozdrawiam PS auto ma przebieg 250k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Da sie kup sobie benzyne A tak na powaznie to chyba diesle tak maja ze jak sie im da troche w palnik to przykopca. Nawet w tych nowych dieslach niraz da sie zauwazyc ze podczas przyspieszania przykopci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 U mnie jak się daje w pedał to dymi też, karcę w taki sposób nieuprzejmych kierowców :twisted: - aż czarno za mną :grin: . Normalne i nic z tym się nie da zrobić ewentualnie można wyregulować wtryski,wymienić - nic pozatym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.