Gość PTY Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Witam! Może ktoś z Was miał taki przypadek z NAVARA D40? moje auto ma 2,5 roku i przejechane 77.000km ostatnio zauważyłem niepokojące objawy tzn podczas przyspieszania na wysokich biegach a obroty są poniżej 2.000 - z rury wydechowej idzie czarny dym - jak ze "stara"! jak dodaje gazu na max-a redukując bieg na niższy a obroty są powyżej 2.000 wszystko jest OK! dzwoniłem do serwisu ale żeby dokładnie sprawdzić łącznie z wtryskami muszę zostawić auto w serwisie na kilka dni... Skrzynia manualna, bez bez filtra DPF - jeżdżę głownie trasy AHA i chyba "przybywa mi oleju w silniku" czyli tak jakby dostawało się paliwo do miski olejowej??? Pozdrawiam wszystkich i czekam na uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 AHA i chyba "przybywa mi oleju w silniku" czyli tak jakby dostawało się paliwo do miski olejowej??? Przybywa paliwa ... YD25 to nie zbyt trwałe jednostki napędowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Jeżeli przybywa to...gdzieś musi ubywać. Sprawdż poziom płynu chłodniczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Zawór EGR do czyszczenia albo ... wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PTY Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 (edytowane) No i sprawa się wyjaśniła... Uszkodzone wtryskiwacze - wszystkie 4 szt. - dobrze ze jeszcze na gwarancji to się stało bo sprawa bardzo kosztowna! Procedura utrudniona bo serwis nie może sam podjąć decyzji tylko wymontowuje i wysyła do producenta (DENSO) do Warszawy - tamci sprawdzają oraz opiniują czy podlega wymianie?! Auto tydzień w serwisie ale wszystko OK! No i spalanie spadło o 1-2 litrów! Dziwne bo tankowałem zawsze Verve na ORLENIE - czyli niby lepszy ON. I co 20-30 tys. dolewałem uszlachetniacza do common-rail'a zapobiegającego osadom-niby nie powinno to spowodować uszkodzenia wtryskiwaczy ale na wszelki wypadek przestrzegam przed dolewaniem jakichkolwiek dodatków do paliwa! teraz tankuje na shell-u. zobaczę jak teraz będzie... Edytowane 10 Stycznia 2011 przez PTY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Polecam Ci, aby zanaczyli Ci wszystko w książce serwisowej - tą wymianę. Czeka Cię pewnie za pareset km znowu. Denso tak ma. Mam mondeo salonowe i już 2 razy wymieniane na gwarancj przebieg 180 tkm. Podobno trzeba latać na oryginalnym filtrze paliwa, ale to guzik prawda. Poprostu wtryski są do dopy. Testowali mi paliwo i powyżej normy i mam faktury z 2-3 stacji gdzie tankowałem, bo ostatniej reklamacji nie do końca chcieli przyznać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 wtryski są obliczone na ok 200tk więc z wymianą nie powinno być problemu powinni sprawdzić ci również pompę bo jeśli zaczeła się przycierać to za jakiś czas znowu będą ci je wymieniać a tak na marginesie to ja też tankuję na orlenie i nie sądzę że to wina paliwa bo przecież wszystkie stacje nie zależnie od marki mają paliwo z polskich rafinerji np z Gdańska tylko dodają swoje dodatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Wiele historii już słyszałem o paliwie i wtryskach, dlatego zakupiłem benzynkę i zagazowałem i mam spokój. Obliczone to może są na 200 ale nie te firmy denso. Kicha straszna przynajmniej w fordzie mondeo 2.0 tdci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 W woli wyjasnienie diler nie pyta sie poprzez warszawe producenta tylo chce miec autoryzacje naprawy od NCEE bo jak sie ktos wyzej przyczepi to nie uzna gwarancji itp itd. YD25 to kiepska jednostka napedowa i wtryski jak i pompa pada od czasu do czasu. Wpisanie w ksiazke serwisowa nie wiem co ma dac bo gwarancja na ta czesc konczy sie wraz z gwarancja na samochod , a jesli naprawa po gwarancyjna bedzie wykonana w ASO to i tak historia bedzie dla nich dostepna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras78 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Gdzieś na forum mondeo jest namiar na firmę która regeneruje DENSO - koszt sporo mniejszy - ważne jeżeli komuś się przytrafiło po gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Kurcze, ja też mam Mondeo TDCI, ale z tego co wyczytałem na forum mondka, problem występował do rocznika 2003 - łuszczyło się coś w pompie i wtryski do wymiany. Od 2004 jest ok i spokój. Mój jest nowszy, ma prawie 160 tys km przejechane ale się trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Co do wpisu to jak może kończyć Ci się gwarancja za miesiąc wraz z zakończeniem gwarancji na auto. Ja w fordzie miałem przedłużoną gwarancję na kolejne 2 lata na tą część. Forda mam 2004 rok już po lifcie. Wtryski wymieniane 2 razy, czyszczony bak, pompa coś tam robione było i nic nie daje. Auto było garażowane, teraz od 2 lat pod chmurką, bo szkoda garażu na takie auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Co do wpisu to jak może kończyć Ci się gwarancja za miesiąc wraz z zakończeniem gwarancji na auto. Ja w fordzie miałem przedłużoną gwarancję na kolejne 2 lata na tą część. Forda mam 2004 rok już po lifcie. Wtryski wymieniane 2 razy, czyszczony bak, pompa coś tam robione było i nic nie daje. Auto było garażowane, teraz od 2 lat pod chmurką, bo szkoda garażu na takie auto. Dwa razy?? No to faktycznie kiepsko... mój jest z 2005, ale nie mam go od nowości więc nie wiem czy wymieniali. Wg ASO to nie było to robione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.