Gość remik_p12 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Witam! Mam problem z kontrolką Check Engine w Primerze P12 2.0 niedawno założona sekwencyjna instalacja gazowa. Kontrolka świeci się na benzynie i na LPG. Po odpaleniu auta na nagrzanym silniku nie umie wejść na obroty i gaśnie, dodam że tylko na benzynie, po przełączeniu na LPG chodzi idealnie. Gdy silnik jest zimny to odpala bez problemu na benzynie, kontrolka się ciągle świeci. W czym może być problem? Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 prawdopodobnie w montażu i regulacji jaka instalacja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Mam problem z kontrolką Check EngineWybacz, ale chyba nie Ty masz problem tylko gazownicy którzy Cie założyli instalację? Niech pogmerają w sofcie, muszą znaleźć jakieś rozwiązanie, skoro zdecydowali się na montaż konkretnej instalki w konkretnym pojeździe to to ma jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 (edytowane) A co do instalacji gazowej, w instrukcji napisana jest nazwa ESGI 2, listwa Valtek'a a reduktor Scorpion'a. Czy jest możliwość sprawdzenia błędu w P12 takim sposobem jak zworka lub innym oraz usunięcie tego błędu? Edytowane 7 Września 2010 przez remik_p12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Kontrolkę możesz skasować resetując kompa. Czasami wystarczy 10 minut z wyłączonym akumulatorem, czasami trzeba na całą noc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 A co da wykasowanie błędu ? Za chwilę pojawi się znowu. Trzeba usunąć przyczynę. Najwyraźniej źle pracuje instalacja gazowa. Trzeba do gazowników do poprawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 masz instalację taką sobie, do tego wywal valdki i zamontuj jakieś wtryskiwacze to wtedy zrozumiesz różnicę, tak z ciekawości ile zapłaciłeś za to wszystko, bo masz dość tani zestaw na valdkach, które nie trzymają parametrów, miałeś strojoną instalację podczas jazdy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Nie chodzi tutaj o instalację gazową, ale o zapalanie na benzynie na gorącym silniku. Przecież to na benzynie źle chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Jeśli problem zaczął występować po montażu inst.gaz to jest bardzo prawdopodobnym że to jej wina. Źle pracująca instalacja gaz. może powodować problemy z pracą silnika na benzynie, to nierzadki przypadek. Nie chce mi sie tłumaczyć mechanizmu tego zjawiska, było wielokrotnie opisywane na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Nie chodzi tutaj o instalację gazową, ale o zapalanie na benzynie na gorącym silniku. Przecież to na benzynie źle chodzi. czyli, jak uważasz, że nie ma to wpływu i wiesz lepiej to po co zadajesz takie pytania, dostałes odpowiedż, sprawdziłeś chociaż to co zasugerowaliśmy?? czy od razu jak większość mechaników stwierdziłeś, że przecież to na PB a nie na LPG i co ma do tego LPG ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 DINO, a czy widzisz tutaj jakieś zasugerowanie, bo ja nie. A co do instalacji i jej jakości, moim zdaniem to inwestowanie w coś co jest "niby" lepsze nie ma sensu, jak się ma coś zepsuć to się zepsuje. Miałem już kilka aut z LPG i nie wywalałem pieniędzy w coś co jest "przereklamowane" i montowałem zwykłe instalacje i jeździłem bez żadnych problemów. Tak więc myślę że ten problem to jakaś błahostka, czy dałoby się sprawdzić jaki to błąd, czy też muszę podjechać do mechanika aby podpiął pod kompa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 . Tak więc myślę że ten problem to jakaś błahostka, dlatego proponowałem aby eliminować po kolei i zacząć od tego, czy reduktor nie przepuszcza gazu i tylko tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Błąd skasowany przez odpięcie klemy od akumulatora, zobaczymy na jak długo... Jeśli się wyświetli jadę pod kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sewe25 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Słuchaj .Udaj się do Gazownika i Powiedz mu ze ma ci założyć Emulator OBD najlepiej z firmy AEB nr jak pamietam 426 inaczej bedzie ci sie zapalał albo palił check. Sprzedaje instalacje gazowe i znam Gazowników. Sam mam primerkę 2001 2,0 Benzyna to jest ten sam silnik i miałem ten sam problem i znikł po zamontowaniu Emulatora. Jaką Instalkę ci założyli??? W załączniku masz konkretnie co to ma byc i cały opis. Pozdro dla ciebie daj znac jak pójdzie Wiadomo że błąd bedzie w miesznace albo za uboga albo za bogata. Te silniki są bardzo czułe. A tu kolegam widze ma założonego staga 200 z listwami Matrix . Z ktorego roku jest ta instalka??? aeb 426.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 a po co emulator, jak się dobrze wystroi i zamontuje oraz da dobre elementy to żaden check nie wyskakuje, moja jest chyba z 2005 i nie miałem takich problemów, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Byłem u gazownika i przypuszcza że to może być listwa wtryskowa, która przepuszcza. Dzisiaj zakręcę dopływ gazu i sprawdzę czy będzie palił bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Byłem u gazownika i przypuszcza że to może być listwa wtryskowa, która przepuszcza. Dzisiaj zakręcę dopływ gazu i sprawdzę czy będzie palił bez problemu. Witam. Mniałe też problem z gazem ale w Lanosie. Jak wiadomo kilka lat temu. Wezwali serwis i na swój koszt i jak masz na gwaranci to ma Ci grać wszystko jak na leży. Nękaj ich aż do bulu, albo zmień instalatora. Jak z mojego doświadczenia z gazm to niech ustawią jak należy i samemu pilnować tych parametrów. Byłem u gazownika i przypuszcza że to może być listwa wtryskowa, która przepuszcza. Dzisiaj zakręcę dopływ gazu i sprawdzę czy będzie palił bez problemu. Witam. Mniałe też problem z gazem ale w Lanosie. Jak wiadomo kilka lat temu. Wezwali serwis i na swój koszt i jak masz na gwaranci to ma Ci grać wszystko jak na leży. Nękaj ich aż do bulu, albo zmień instalatora. Jak z mojego doświadczenia z gazm to niech ustawią jak należy i samemu pilnować tych parametrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszka091 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 witam, temat już trochę nie świeży, ale odpiszę. Więc chceck świeci ci się przez jazdę na ubogiej mieszance spowodowanej listwą valtek która nawet nie jest nazywana wtryskiwaczami a elektrozaworkami, są bardzo wolne i nie precyzyjne, więc polecałbym niewiele droższe magic jety a wiele lepsze oszczędniejsze i przy nich nie będzie wywalać ci chceck, a jeżeli chodzi o palenie to pewnie te właśnie elektrozaworki puszczają gaz przez ich brak szczelności do kolektora co powoduje zalewanie silnika prubującego odpalić na dwoch mieszankach, przy zimnym tak się nie dzieję gdyż gaz zdąży się ulotnić.Jeżeli chodzi o sekwencje to rodzaj zastosowanych podzespołów, co idzie za tym cena ma duże znaczenie , nie tak jak w 2giej czy 3ciej generacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.