bobytempelton Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Przekaźniki w większości są te same, mają symbole od góry, zamień miejscami 2 na chwile. Pod przykrywką w kabinie na dole powinieneś mieć 2 rezerwowe na podmiane wsadzone w biały plastik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 sprawdziłem i pozamieniałem ,nic z tego dalej nie działaja.chciałbym sie dowiedziec jak zbadac czy jest prad we wtyczce a nie wiem jak to podłaczyc do miernika,jeszcze mozna podac prad na krótko do silniczka aby sprawdzic czy dziala zanim cos kupie ,ale w materi elektryki nie kumam bardzo ,a bez wycieraczek to jestem ugotowany,a jutro do roboty Wiec sytuacja wyglada tak,silniczek wycieraczek działa po podłaczeniu na krótko ,bezpieczniki sprawdzone ok.silniczek nie dostaje pradu gdzie jeszcze szukac przyczyny,przekazniki sa ok ,moze włacznik zespolony ten przy kierownicy cos sie posklejało ale co i gdzie,wszelkie sugestie mile widziane Po całodziennej walce z uruchomieniem wycieraczek jest tak,ze pali mi za każdym razem bezpiecznik ten w kabinie 20A ,Jak podpinam kabel z wtyczka pod silniczek wycieraczek,gdzie szukac dalej zwarcia bo juz brak mi pomysłów,zostanie tylko elektro-mechanik który wyolbzymi problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 U mnie problem tkwił w samym silniczku, który dostał wilgoci w środku i miał zwarcie. Palił bezpiecznik dopóki sam nie wysechł. Doszedłem do tego później, jak sytuacja się powtórzyła i wtedy już go rozebrałem i uszczelniłem. No ale skoro działa po podpięciu na krótko to chyba nie to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Sprawdz jeszcze raz silniczek na krótko ale z bezpiecznikiem na +. Ponad to poszukaj wtyczki pod kierownicą od przełącznika zespolonego i prześwietl go multimetrem czy nie robi zwarcia. Jeżeli jest ok, to stawiam że szlak trafił przekaźnik czasowy wycieraczek. Na allegro po 20/40pln.,tym bardziej że brak Ci zasilania na silniczku w... Chyba że gdzieś na przewodzie styka mase,no to trzeba szukać po wiązce:-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Miałem u siebie taką samą sytuację,nawet niepotrzebnie rozbierałem silniczek wycieraczek.Dopiero za drugim razem, po odgięciu gumy przez którą przechodzą przewody do klapy i po szarpaniu przewodami okazało się że jeden miał izolację spękaną i zwartą do masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Sprawa wyglada tak ,ni miałem juz sił walczyc z tym ,po wszelkich poradach kolegów z forum dzięki, udałem sie do mechanika i co stwierdził że pomimo ze silniczek pali na krótko to jest zepsuty cos tam nie dziala,posprawdzał instalacje ,wszystko hula ,trzeba nowy silniczek stwierdzil mechanizator.Wiec znowu zaczałem grzebac ,i wpadłem na pomysl włozenia silniczka z k11 ,numery te same co primie,co sie okazalo wszystko ładnie chodzi, troszke jakby glosniej ale jest git,mam działajace wycieraczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekm331 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Mam problem z wycieraczkami Primera P12 2,2 z czujnikiem deszczu brak pracy przerywane ,wycieraczki zatrzymuja sie na szybie gdzie chca ,prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek_88 Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Może ktoś konkretnie określić bo piszecie różnie... co jest przyczyną źle działających wycieraczek w trybie manualnym i czasowym. Czy jest winny mechanizm wycieraczki czy też może przekaźnik w puszcze, czy przekaźnik nad lewym mocowaniem amortyzatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 różnie.. najczęściej silnik, ale czasami też ten przekaźnik na kielichu amortyzatora szwankuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek_88 Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Ok ale to szwankuje mechanizm wycieraczek czy wystraczy wymienić sam silniczek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Element odpowiedzialny za powrót wycieraczek na miejsce jest w silniku, ale będzie działał poprawnie tylko jeśli będzie miał zasilanie po wyłączeniu wycieraczek manetką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek_88 Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Podrzuciłem drugi silniczek i jest to samo tzn w pozycji 1 wycieraczki przycinają się podczas swoich ruchów to samo dotyczy opcji manualnej tzn jak puszcze manetkę to wycieraczki się zatrzymują... A zatem co dalej trzeba sprawdzić? który i dokładnie gdzię (proszę o fotę ) jest ten przekaźnik od wycieraczek PZDR Jest ktoś jeszcze na tym forum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/36105-p11wp11-problem-z-wycieraczkami/http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/95527-przekaznik-czasowy-wycieraczek-primera-p11/tak na szybko znalezione - do poczytania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Ktoś niedawno miał taki problem bo czytałem z ciekawości i winna była kostka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabollo9 Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 przerabiałem temat z wycieraczkami i silniczkiem i wiem że to jest słaby punkt Primery. Silniczki delikatne palą sie po przeciążeniu i niedopracowany system sterowania wycieraczkami, prowadnice i sworznie wyrabiają się i wycieraczki zatrzymują się zbyt wysoko lub zbyt nisko. masakra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Jak się nie smaruje sworzni wycieraczek to silniczek wycieraczek może się skończyć bo ma ciężko . Przeważnie winę ponoszą styki w silniczku za nie prawidłowy powrót wycieraczek . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek_88 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Ktoś niedawno miał taki problem bo czytałem z ciekawości i winna była kostka. która? Jak się nie smaruje sworzni wycieraczek to silniczek wycieraczek może się skończyć bo ma ciężko . Przeważnie winę ponoszą styki w silniczku za nie prawidłowy powrót wycieraczek . rozebrałem silniczek patrze na te styki niby ok wyglądają sporo smaru co dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.