Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Źle działającde wycieraczki Primera p11


firmakortel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przekaźniki w większości są te same, mają symbole od góry, zamień miejscami 2 na chwile.

Pod przykrywką w kabinie na dole powinieneś mieć 2 rezerwowe na podmiane wsadzone w biały plastik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem i pozamieniałem ,nic z tego dalej nie działaja.chciałbym sie dowiedziec jak zbadac czy jest prad we wtyczce a nie wiem jak to podłaczyc do miernika,jeszcze mozna podac prad na krótko do silniczka aby sprawdzic czy  dziala zanim cos kupie ,ale w materi elektryki nie kumam bardzo ,a bez wycieraczek to jestem ugotowany,a jutro do roboty


Wiec sytuacja wyglada tak,silniczek wycieraczek działa po podłaczeniu na krótko ,bezpieczniki sprawdzone ok.silniczek nie dostaje pradu gdzie jeszcze szukac przyczyny,przekazniki sa ok ,moze włacznik zespolony ten przy kierownicy cos sie posklejało ale co i gdzie,wszelkie  sugestie mile widziane


Po całodziennej walce z uruchomieniem wycieraczek jest tak,ze pali  mi za każdym razem bezpiecznik ten w kabinie 20A ,Jak podpinam kabel z wtyczka pod silniczek wycieraczek,gdzie szukac dalej zwarcia bo juz brak mi pomysłów,zostanie tylko elektro-mechanik który wyolbzymi problem :thumbsdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem tkwił w samym silniczku, który dostał wilgoci w środku i miał zwarcie. Palił bezpiecznik dopóki sam nie wysechł. Doszedłem do tego później, jak sytuacja się powtórzyła i wtedy już go rozebrałem i uszczelniłem. No ale skoro działa po podpięciu na krótko to chyba nie to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jeszcze raz silniczek na krótko ale z bezpiecznikiem na +. Ponad to poszukaj wtyczki pod kierownicą od przełącznika zespolonego i prześwietl go multimetrem czy nie robi zwarcia. Jeżeli jest ok, to stawiam że szlak trafił przekaźnik czasowy wycieraczek. Na allegro po 20/40pln.,tym bardziej że brak Ci zasilania na silniczku w... Chyba że gdzieś na przewodzie styka mase,no to trzeba szukać po wiązce:-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem u siebie taką samą sytuację,nawet niepotrzebnie rozbierałem silniczek wycieraczek.Dopiero za drugim razem, po odgięciu gumy przez którą przechodzą przewody do klapy i po szarpaniu przewodami okazało się że jeden miał izolację spękaną i zwartą do masy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sprawa wyglada  tak ,ni miałem juz sił walczyc z tym ,po wszelkich poradach kolegów z forum dzięki, udałem sie do mechanika i co stwierdził że pomimo ze silniczek pali na krótko to jest zepsuty cos tam nie dziala,posprawdzał instalacje ,wszystko hula ,trzeba nowy silniczek stwierdzil mechanizator.Wiec znowu zaczałem grzebac ,i wpadłem na pomysl włozenia silniczka z k11 ,numery te same co primie,co sie okazalo wszystko ładnie chodzi, troszke jakby glosniej ale jest git,mam działajace wycieraczki :punk:  :wave:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 1 rok później...

Może ktoś konkretnie określić bo piszecie różnie... co jest przyczyną źle działających wycieraczek w trybie manualnym i czasowym. Czy jest winny mechanizm wycieraczki czy też może przekaźnik w puszcze, czy przekaźnik nad lewym mocowaniem amortyzatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Element odpowiedzialny za powrót wycieraczek na miejsce jest w silniku, ale będzie działał poprawnie tylko jeśli będzie miał zasilanie po wyłączeniu wycieraczek manetką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Podrzuciłem drugi silniczek i jest to samo tzn w pozycji 1 wycieraczki przycinają się podczas swoich ruchów to samo dotyczy opcji manualnej tzn jak puszcze manetkę to wycieraczki się zatrzymują...

A zatem co dalej trzeba sprawdzić? który i dokładnie gdzię (proszę o fotę ) jest ten przekaźnik od wycieraczek

PZDR


Jest ktoś jeszcze na tym forum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerabiałem temat z wycieraczkami i silniczkiem i wiem że to jest słaby punkt Primery.

 Silniczki delikatne palą sie po przeciążeniu i niedopracowany system sterowania wycieraczkami, prowadnice i sworznie wyrabiają się i wycieraczki zatrzymują się zbyt wysoko lub zbyt nisko. masakra...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie smaruje sworzni wycieraczek to silniczek wycieraczek może się skończyć bo ma ciężko .

Przeważnie winę ponoszą styki w silniczku za  nie prawidłowy powrót wycieraczek . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ktoś niedawno miał taki problem bo czytałem z ciekawości i winna była kostka.

która?

Jak się nie smaruje sworzni wycieraczek to silniczek wycieraczek może się skończyć bo ma ciężko .

Przeważnie winę ponoszą styki w silniczku za  nie prawidłowy powrót wycieraczek . 

rozebrałem silniczek patrze na te styki niby ok wyglądają sporo smaru  co dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...