Gość seba1975 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Witam, w moim patrolu występuje duże bicie na kierownicy [na boki]w zakresie predkości 70-85km/h. Zawieszenie nie ma żadnych luzów, przełożyłem koła przód na tył, i nic to nie pomogło. Może ktoś z Was ma jakieś rozwiązanie? Pozdrawim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 No, pomysł nowatorski... Pierwszy raz słyszę, że sposobem może być przełożenie kół. Patrz, kurcze, a ja przez całe życie kupuję nowe opony i wyważam koła po każdym sezonie. A tak poważnie, to przerabiałem ten temat - koła w Patrolu są duże i na zwykłej wyważarce dla osobówek niewiele się wskóra, zwłaszcza jeżeli jest stara i zużyta. Niestety właściciele serwisów przemilczają ten fakt i kasują pieniądze za usługę, która nic nie daje. Z kołami od Patrola jeżdżę na wyważarkę do serwisu ciężarówek i busów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seba1975 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 No, pomysł nowatorski... Pierwszy raz słyszę, że sposobem może być przełożenie kół. Patrz, kurcze, a ja przez całe życie kupuję nowe opony i wyważam koła po każdym sezonie. A tak poważnie, to przerabiałem ten temat - koła w Patrolu są duże i na zwykłej wyważarce dla osobówek niewiele się wskóra, zwłaszcza jeżeli jest stara i zużyta. Niestety właściciele serwisów przemilczają ten fakt i kasują pieniądze za usługę, która nic nie daje. Z kołami od Patrola jeżdżę na wyważarkę do serwisu ciężarówek i busów. Masz rację spróbuję podjechać jeszcze raz wyważyć koła ale czy bicie na boki koła kierownicy może być spowodowane niedoważeniem kół? Bo nie jest to drżenie kierownicy. A przekładka kół tył na przód miała na celu sprawdzenie czy co kolwiek się zmieni[będzie lepiej lub gorzej]Nie ukrywam że miałem podobny przypadek kiedy był uszkodzony kord opony ale wtedy bicie występowało przy małej prędkości [20km/h] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Masz rację spróbuję podjechać jeszcze raz wyważyć koła ale czy bicie na boki koła kierownicy może być spowodowane niedoważeniem kół? Bo nie jest to drżenie kierownicy. A przekładka kół tył na przód miała na celu sprawdzenie czy co kolwiek się zmieni[będzie lepiej lub gorzej]Nie ukrywam że miałem podobny przypadek kiedy był uszkodzony kord opony ale wtedy bicie występowało przy małej prędkości [20km/h] Szukaj luzów, obejrzyj opony i felgi , i popatrz na tarcze Znam przypadek jak koleś wyszczerbił /niewiem w jaki sposób/ tarczę - biło aż miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QbaKJ Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Witam, w moim patrolu występuje duże bicie na kierownicy [na boki]w zakresie predkości 70-85km/h. Zawieszenie nie ma żadnych luzów, przełożyłem koła przód na tył, i nic to nie pomogło. Może ktoś z Was ma jakieś rozwiązanie? Pozdrawim. Problem pojawił się nagle? Jakie masz opony? Czy jest różnica między 2H a 4H? Czy samochód długo stał? Oprócz wyważenia przyczyną mogą być: jajowate koła, co niekoniecznie wyjdzie przy wyważaniu (od dłuższego stania), wywalony krzyżak na przednim wale i parę innych... A ten luz na piastach zlikwidowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Problem pojawił się nagle? Jakie masz opony? Czy jest różnica między 2H a 4H? Czy samochód długo stał? Oprócz wyważenia przyczyną mogą być: jajowate koła, co niekoniecznie wyjdzie przy wyważaniu (od dłuższego stania), wywalony krzyżak na przednim wale i parę innych... A ten luz na piastach zlikwidowałeś? Zgadza sie typowy objaw w Jeepach , padający krzyżak wału powodował fajne bicie i wibracje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seba1975 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Problem pojawił się nagle? Jakie masz opony? Czy jest różnica między 2H a 4H? Czy samochód długo stał? Oprócz wyważenia przyczyną mogą być: jajowate koła, co niekoniecznie wyjdzie przy wyważaniu (od dłuższego stania), wywalony krzyżak na przednim wale i parę innych... A ten luz na piastach zlikwidowałeś? W czwartek mam zamiar zmienić opony na inne i wtedy zobaczę co dalej, luz na piastach dało się bez problemu wyregulować.Mam ten samochód krótko bicie było ale były felgi dość mocno poodkształcane więc zwaliłem te bicia na kark tych felg. Ale felgi zmieniłem na nowe i nic się nie zmieniło, więc zobaczymi po zmianie opon co to będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Nie pamiętam dokładnie, ale chyba ktoś miał taki problem już tu na forum i okazało się uszkodzone jakieś łożysko napędowe w skrzyni... poszukaj w postach z ostatniego roku. Wymiana pomogła jak ręką odjął. No byłem blisko Tu masz ten problem opisany i rozwiązanie http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/61819-drgania-kierownicy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.