Gość mr.ktoś Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Jako, że jestem nowy na tym forum witam wszystkich serdecznie Mam problem z Primerą 2.0 TD. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że silnik stracił na mocy. Autko wolno przyśpiesza a przy dużych obrotach strasznie kopci na czarno. Wygląda to tak jakby nie załączała się w ogóle sprężarka. Dodatkowo kiedy dodaje się gazu a następnie puszcza i ponownie dodaje gazu to auto szarpie. Może ktoś z forumowiczów miał podobne problemy i pomoże? Wiadomo, że mógłbym oddać auto do mechanika ale chciałbym to zrobić jak najtańszym kosztem (o ile się da). Z góry dziękuję za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gusta Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 A szukałeś na forum? TUTAJ na przykład człowiek miał podobny problem, może ci coś podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 W dziale Primera na gorze jest takie cos jak FaQ dla silnika Cd20T . Tam sa rozne linki miedzy innymi jak sprawdzic przelywomierz , a co najwazniejsze jak zrobic autodiagnostyke silnika bez placenia za podlaczenie do komputera. Bedziesz to mial w linku -kody bledow z opisem diagnostyki. Otoz jak kolega poda kody bledow to bedzieny pomagac. . Moze to byc nastawnik pompy, przeplywomierz (bedzie slaby), czujnik polozenia walu korbowego i wiele innych.. Widzisz ze duzo rzeczy. Wiec najpierw kody . Na poczatek do sprawdzenia filtry. Powietrza i paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr.ktoś Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Szczerze to czytałem ten FAQ i znalazłem do mojego auta opis po angielsku jednak mechanika nie jest moją mocną stroną a nie chciałbym uszkodzić auta. Ze sprawdzeniem przepływomierza powinienem sobie poradzić i jutro to uczynię. Filtr powietrza jest nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 To Ty kolego przegladales manual do p11.144. ktory jest po angielsku. To nie to na razie jest Ci potrzebne. Nie potrafie jeszcze wstawiac tych stron zeby ciagle nie pisac gdzie co jest , klikasz w PRIMERA i na gorze jest cos takiego P11. P11.144 FAQ do silnika CD20T diesel autor AND-PEC. Klikasz w to i wyskakuja Ci linki 1 10 prrzykazan ... 2. Kody bledow z opisem diagnostyki i to Ciebie interesuje. Bedziesz tam mia opisana autodiagnostyke i zrobisz ja tam jak jest opisane w zalwznosci od posiadanego zlacza diagnostycznego.Zlacze mozesz miec trapezowe lub prostokatne . Sam zobaczysz a samochodzie jakie masz. To wszystko na razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Diagnostyka diagnostyką ale EGR to zapewne jest zachlastany oliwą na max, lub po prostu przyszedł,czas na wtryski. Do tego może być padło z przepływki. Kolego nowy Nie po to się wysiliłem i zebrałem najczęstsze problemy diesla w FAQ .,Nie po to przetłumaczyłem kody na język zrozumiały. Nie po to zamieściłem łopatologiczne instrukcje diagnostyki traktorowej poprzez kawałek rozgiętego spinacza, abyś teraz mi pisał że czytałeś FAQ ale nie znalazłeś tam nic co by ci pomogło. ... a jedź ty do warsztatu i daj się oskubać z portfela jakiemuś miszczuniowi, co to będzie eksperymentował na twojej Nysie Service Manual występuje tylko i wyłącznie w wersji angielskiej i jakoś to nam Użytkownikom nie przeszkadza. Na necie masz tyle translatorów że możesz sobie to przetłumaczyć. Wiadomo że nieraz wychodzą bzdury, ale po to masz mózg żeby z niego korzystać, no chyba że nie potrafisz to sorry PS Krzysiek Linki to po prostu się kopiuje i wkleja aby wstawić do postu. Jedynie jeśli chcesz żeby zamiast http był jakiś tam napis to trzeba skorzystać z programiku co to zamienia. Nie wiem jak on się nazywa bo nie bawię się w to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Nie którzy żyją w ciemnogrodzie i mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem, czasem wydaję mi się że logicznie myślenie boli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr.ktoś Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 (edytowane) Kolego nowy Nie po to się wysiliłem i zebrałem najczęstsze problemy diesla w FAQ .,Nie po to przetłumaczyłem kody na język zrozumiały. Nie po to zamieściłem łopatologiczne instrukcje diagnostyki traktorowej poprzez kawałek rozgiętego spinacza, abyś teraz mi pisał że czytałeś FAQ ale nie znalazłeś tam nic co by ci pomogło. ... a jedź ty do warsztatu i daj się oskubać z portfela jakiemuś miszczuniowi, co to będzie eksperymentował na twojej Nysie Service Manual występuje tylko i wyłącznie w wersji angielskiej i jakoś to nam Użytkownikom nie przeszkadza. Na necie masz tyle translatorów że możesz sobie to przetłumaczyć. Wiadomo że nieraz wychodzą bzdury, ale po to masz mózg żeby z niego korzystać, no chyba że nie potrafisz to sorry Sorry ale nie jestem mechanikiem, żebym posiadał wiedzę na temat budowy silnika. Ja tylko grzecznie pytam więc wyluzuj... po to jest chyba forum prawda? Nie którzy żyją w ciemnogrodzie i mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem, czasem wydaję mi się że logicznie myślenie boli. Daruj sobie takie teksty... Jak masz pisać takie pierdoły to lepiej w ogóle nie pisz. Mimo wszystko dziękuję wszystkim za odpowiedzi w tym poście. Wczoraj przeglądałem ten FAQ bardzo późno (zmęczenie po pracy itp), dziś przeczytam jeszcze raz na świeżo może wtedy zrozumiem w mojej "ciemnogrodzkiej" głowie co należy zrobić. Edytowane 16 Września 2010 przez mr.ktoś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Poczytaj a potem pytaj. Najlepiej w tematach już istniejących. Jeżeli jeszcze coś cię będzie nurtowało. Też nie jestem mechanikiem a swoją znajomość traktora zawdzięczam w głównej mierze dyskusjom z forum, Serisówce (oczywiście po angielsku) i ufajdanym łapom po łokcie w smarach Trzeba tylko chcieć i wierzyć w siebie a wszystko się uda. Warsztat mechaniczny to dla mnie ostatnia ostateczność Jest tu sporo maniaków znających traktorowe bolączki i zawsze coś poradzimy Puki co to sprawdź przepływkę i odetnij sterowanie na zaworze EGR Jak to zrobić masz w tematach w FAQ Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gusta Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Sorry ale nie jestem mechanikiem, żebym posiadał wiedzę na temat budowy silnika. Ja tylko grzecznie pytam więc wyluzuj... po to jest chyba forum prawda? Kolego mr.ktoś, musisz zrozumieć jedno a mianowicie to, że nikt ci samochodu przez internet nie naprawi, możemy cię tylko naprowadzić na pewne pomysły co zrobić. To ty musisz zakasać rękawy i pokombinować przy samochodzie. Ponadto nie wymagaj od ludzi, żeby za każdym razem kiedy ktoś o to poprosi od początku tłumaczyli krok po kroku rzeczy, które już wielokrotnie były wałkowane na forum. Najpierwsz sam szukasz, czytasz, analizujesz a potem dopiero pytasz w danym isniejącym już temacie ale tylko o rzeczy, których nie zrozumiałeś lub nie były wytłumaczone. Wiem, jest to czasochłonne ale nie oczekuj, że ktoś zrobi to za ciebie. A teraz tak jak koledzy pisali wyżej zdiagnozuj silnik i podaj nam kod błędu jaki ci wyszedł. Jak to zrobić masz TUTAJ lub TUTAJ. Nie którzy żyją w ciemnogrodzie i mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem, czasem wydaję mi się że logicznie myślenie boli. A ty kolego Grimm nie obrażaj ludzi. Doceniaj chęci właścicieli, którzy jednak na to forum wchodzą z zamiarem, żeby samemu coś pokombinować a nie z byle pierdołą walą do mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Kolego gusta nikogo nie obrażam, forum nie istnieje od wczoraj i takich samych postów z takimi samymi problemami jest pełno gdzie koledzy krok po kroku wyjaśnili problemy. Nie sztuką jest znalezienie naszego forum, zarejestrowanie się i od razu pisanie nowego posta typu świecący Check Engine. Wystarczy poświęcić trochę czasu na szukanie a zaoszczędzilibyśmy sobie bałaganu na forum i pracy moderatorm. A tak jest jak jest. Sorki za taki mały O.T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cholpek Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 WITAM!! Posiadam wszystkie części do Nissana Sunny b13N14 1.4 16v 1993 Bezana + Gaz!!!! NA KAŻDĄ ZAKUPIONA CZEŚĆ UDZIELAM GWARANCJI !!!!! KAŻDEJ Części Zdjęcie wysyłam indywidualnie na e-mali ORAZ NA POSZCZEGÓLNE CZĘŚCI WYSTAWIAM NOWA AUKCJE PO WCZEŚNIEJSZYM USTALENIU Auto Mogę sprzedać w Całości lub na Części !!!! Polecam ODBIÓR OSOBISTY JEDYNA TAKA OKAZJA PRZY WIĘKSZYM ZAKUPIE GRATISY !!!!! SPRZEDAM RÓWNIEŻ PO PROMOCYJNEJ CENIE CAŁE WNĘTRZE AUTA !!! JEŚLI CZEGOŚ SZUKASZ NAPISZ A ZAPEWNE SIĘ DOGADAMY !!! :CENY NAJNIŻSZE NA ALLEGRO !! CENA DOTYCZY GOŁEJ KAROSERII AUTA !! POZDRAWIAM : Łukasz TEL: 510-750-763 lukaszgierz1@o2.pl oraz GG:6412234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 WITAM!! Posiadam wszystkie części do Nissana Sunny b13N14 1.4 16v 1993 Bezana + Gaz!!!! NA KAŻDĄ ZAKUPIONA CZEŚĆ UDZIELAM GWARANCJI !!!!! KAŻDEJ Części Zdjęcie wysyłam indywidualnie na e-mali ORAZ NA POSZCZEGÓLNE CZĘŚCI WYSTAWIAM NOWA AUKCJE PO WCZEŚNIEJSZYM USTALENIU Auto Mogę sprzedać w Całości lub na Części !!!! Polecam ODBIÓR OSOBISTY JEDYNA TAKA OKAZJA PRZY WIĘKSZYM ZAKUPIE GRATISY !!!!! SPRZEDAM RÓWNIEŻ PO PROMOCYJNEJ CENIE CAŁE WNĘTRZE AUTA !!! JEŚLI CZEGOŚ SZUKASZ NAPISZ A ZAPEWNE SIĘ DOGADAMY !!! :CENY NAJNIŻSZE NA ALLEGRO !! CENA DOTYCZY GOŁEJ KAROSERII AUTA !! POZDRAWIAM : Łukasz TEL: 510-750-763 lukaszgierz1@o2.pl oraz GG:6412234 To nie ma nic wspolnego z tematem .Daj to do dzialu kupie/sprzedam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.