ranger Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Mój kolega, posiadacz Note (szkoda, że na członek naszego forum - ale namawiam go usilnie ), ma dość ciekawy problem. Pozwoliłem sobie zamieścić go jako temat, bo może ktoś z Was już się z czymś takim spotkał. Otóż generalnie chodzi o to, że oparcie w jego fotelu kierowcy ma tendencję do samoistnego "cofania się". Efekt polega na tym, że jeżeli ustawimy sobie oparcie tak jak nam pasuje, to po kilku dniach jeżdżenia, oparcie "cofnie się" - czy raczej samoistnie odchyli na tyle, że konieczna jest ponowna regulacja polegająca na "podciągnięciu" go pokrętłem z boku siedzenia. Kolega wspomina, że patrząc na szczyt oparcia, odchylenie o którym mowa sięga nawet 10 cm. Spotkał się ktoś z Was z czymś takim? Jest na to jakaś rada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Mam to samo w Primerce, ale to z racji tego że jestem trochę duży to się przyzwyczaiłem do kręcenia Problem leży w zębatkach pod siedzeniem, porobiły się luzy i nie trzyma ustalonej pozycji. Odkręcić fotel, posprawdzać ruchome części, zniwelować luzy, posmarować i będzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 (edytowane) Kolega ma auto jeszcze na gwarancji, tak więc zgłosi to przy najbliższym przeglądzie. Myślałem, że to jednak drobniejsza sprawa. Swoją drogą dość dziwne. Kolega nie jest duży (w żadnym wymiarze ) auto nie ma jeszcze 2 lat, a tu taki zonk. Edytowane 16 Września 2010 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Na gwarancji niech zgłasza,na bank będzie wymienione,niech jeszcze doda że czuł że w czasie jazdy się luzuje i ma z głowy.Tydzień czasu na sprowadzenie z Amsterdamu i wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Ale czy jeszcze ktoś z Was miał podobny problem? Ciekawi mnie, czy jest to jakaś znana przypadłość, czy raczej przypadek jednostkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Mój fotel z tego co zauważyłem póki co trzyma 1 pozycję. A co z tą Holandią? Części stamtąd sprowadzają do Note? Hmmm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Nie tylko,do Note.Ale generalnie jest tam chyba magazyn dystrybucyjny Nissana,bo za każdym razem w serwisie przy większych naprawach podpierają się właśnie Amsterdamem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 No proszę... A ja myślałem, że baza jest w Szwajcarii...Gdzieś mi ktoś coś takiego mówił. A książka serwisowa/instrukcja drukowana np na Węgrzech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 17 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Czyli skoro temat rozwinął się w kierunku magazynów dystrybucyjnych itp. rozumiem, że nikt z szanownych kolegów nie spotkał się z takim problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Nie, nie spotkaliśmy się ale: Dziadek Lucjan radzi: Jeśli budzisz się rano i czujesz, że to będzie ch...wy dzień, nayeb się przed śniadaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
currahee Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 No proszę... A ja myślałem, że baza jest w Szwajcarii...Gdzieś mi ktoś coś takiego mówił. A książka serwisowa/instrukcja drukowana np na Węgrzech. Nissany są produkowane w Sunderland, Tyne and Wear UK, także myślę, że części również pochodzą stamtąd. Potwierdzają to napisy na wielu częściach "Made in UK". Amsterdam może być tylko portem w drodze z wysp na kontynent. W Szwajcarii chyba jest tylko kierownictwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 17 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 (edytowane) Nissany są produkowane w Sunderland, Tyne and Wear UK, także myślę, że części również pochodzą stamtąd. Potwierdzają to napisy na wielu częściach "Made in UK". Amsterdam może być tylko portem w drodze z wysp na kontynent. W Szwajcarii chyba jest tylko kierownictwo. Pełna nazwa fabryki w Sunderland to "Nissan Motor Manufacturing UK". Oznacza to raczej, że następuje tam montowanie samochodów a nie produkcja wszystkich niezbędnych części i podzespołów - choć mogę się mylić. Nie zmienia to faktu, że pewnie sporą ich część produkuje się w innych zakładach na terenie UK (lub "składa" z gotowych komponentów). Prawdą jest też to, że tzw. centra logistyczne znajdują się w miejscach odległych od fabryk, ale dogodnych w sensie logistycznym. Nic chyba zatem dziwnego, że w przypadku Nissana jest to np. Amsterdam. Co do Szwajcarii, też słyszałem, że jest centrala - ale w sensie handlowym na Europę. Dziadek Lucjan radzi: Jeśli budzisz się rano i czujesz, że to będzie ch...wy dzień, nayeb się przed śniadaniem Och was79, to był naprawdę dobry dzień . Kryzys wieku średniego jeszcze chyba przede mną Edytowane 17 Września 2010 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.