mariusz2200 Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Prawdopodobnie będę zamawiał części z USA do Patka: pasek, napinacz, filtr K&N. Jeśli ktoś coś potrzebuje, niech da znać to zaoszczędzimy na wysyłce. Części są oczywiście orginalne NISSANa i tanie np. pasek kosztuje około 19$ A może ktoś z Was ma dojście do części dla tych aut? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Filtr k&n ale wkład czy stożek? Powiem Ci, że jak wkład to w tych samych pieniądzach są w Polsce, jak stożek to radzę brać z dolotem i wtedy odczuje się różnicę. Ja mam wkład i sprawuje się ok. Co 10 tkm myjka i nowy olejek na resztę też poluję, ale mnie koszty przesyłki zabijaja. Najlepiej jakoś kontenerem puścić. Co do paska to kupiłem jakiś 7pk z końcówka 22 numer za 70 zł w focie od vw jakiegoś i działa narazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2200 Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Filtr k&n ale wkład czy stożek? Powiem Ci, że jak wkład to w tych samych pieniądzach są w Polsce, jak stożek to radzę brać z dolotem i wtedy odczuje się różnicę. Ja mam wkład i sprawuje się ok. Co 10 tkm myjka i nowy olejek na resztę też poluję, ale mnie koszty przesyłki zabijaja. Najlepiej jakoś kontenerem puścić. Co do paska to kupiłem jakiś 7pk z końcówka 22 numer za 70 zł w focie od vw jakiegoś i działa narazie. Myślałem o wkładzie są po 45$, ale popatrzę na stożki. Czy mógłbyś podać link do tego paska i ile już na nim zrobiłeś? U mnie pasek piszczy makabrycznie . Raz już go wymieniłem na 6pk o zbliżonej długości, ale po 2kkm znowu zaczął piszczeć. Podobno w 2005r. montowali jakieś kiepskie napinacze i to jest winą przyśpieszonego zużywania się paska. Aktualnie rozebrałem napinacz i będę kombinował ze zwiększeniem jego naciągu wstępnego. Jeśli to się nie uda będę zmuszony zakupić w USA orginalną poprawioną wersję - 11955-EA20A. Poprzednia miała oznaczenie 11955-EA200 i podobno była wadliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Witam. U mnie nic nie piszczy. Kurczę poszukam to podam jakoś niedługo ten pasek, napewno mam 7pk i 2 mm dłuższy od oryginału. 45$ - to ja coś koło 160 zł płaciłem w Polsce, 200 zł mnie wyszło z olejkami. Jak masz gaz nie polecam stożka. Na pasku mam już 30 tmil. Oryginał podobno na 100 tmil. Wolę wymienić wcześniej i mieć spokój w trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2200 Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Witam. U mnie nic nie piszczy. Kurczę poszukam to podam jakoś niedługo ten pasek, napewno mam 7pk i 2 mm dłuższy od oryginału. Ha! Udało mi się skrócić sprężynę, która jest wewnątrz napinacza o około 2 cm i na gorąco wygiąć mocowanie. Złożyłem do kupy, zamontowałem i jest super . Troszeczkę popiskuje czasami jak jest zimny, ale sądzę że jest to wina wymordowanego już paska. Super by było gdybyś znalazł ten namiar na pasek, to bym go wymienił, miał ciszę... spokój... . Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Przeczytam w piątek ( bo auto wraca z trasy ) z paska może jeszcze będzie napis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 PASEK MA SYMBOL: 7PK2215 Długość [mm]: 2215 Ilość żeber: 7 Techniczny numer informacyjny: MITSUBOSHI OE NISSAN: 11720-EA200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 O to ja mam 7PK2217 bo 2 mm dłuższy. Taki mieli najbliższy z 7pk to taki brałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2200 Opublikowano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 PASEK MA SYMBOL: 7PK2215 Długość [mm]: 2215 Ilość żeber: 7 Techniczny numer informacyjny: MITSUBOSHI OE NISSAN: 11720-EA200 Nigdzie nie mogę znaleźć 7PK2215 ani 7PK2217. Najbliższy rozmiar to 7PK2225 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 jedz do hurtowni i spytaj o pasek o wymiarach najbliższych temu co jest oryginał. Mnie znaleźli 2 mm dłuższy. 7 mm to też niedużo. Napinacz ma duży naciąg, a dobre paski się nie wyciągają. OK. Żeby było dla potomnych, bo właśnie wymieniam pasek na zaś i napinacz i rolki w Polsce dostępny jest 7pk2220 i jest 5 milimetrów dłuższy od oryginału. Conti ma w swojej ofercie takie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robcio 1 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 hmmm szukalem tego paska od roku bo jak zaczyna padac deszcz to zaczyna piszczec jak szalony,szukalem w internecie w sklepach z czesciami i co?lipa raz mi znalezli ale jak co do czego to sie okazalo ze za krotki,nie mialem wyjscia i zaszedlem do serwisu i sam w to nie wierzylem za 150zl sciagneli mi Amsterdamu nowy bez problemu bez biegania ,czasami cuda sie chyba zdarzaja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.