Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P0140-czujnik O2(bank 1, czujnik2) brak aktywności


DINO

Rekomendowane odpowiedzi

jak wiadomo II lambada nie ma znaczenia na pracę silnika, czyli nie ma sensu jej wymieniać na nową, sprawa błędu P0420 została rozwiązana, choć u mnie nie ma kata i ten błąd nie wyskakuje ani nie wyskakiwał, ale pojawia się raz na jakiś czas błąd P0140 i teraz moje pytanie, w jaki sposób to oszukać, może by podłączyć do I lambady sygnał??, gdzieś znalazłem inne rozwiązanie, że też można zastosować diodę shothego, wpiętą równolegle w sygnał i masę, ale on aogranicza napięcie i bardziej pasuje do rozwiązania błędu P0420 niż tego, może ktoś ma jakiś pomysł na rozwiązanie tej sprawy, myślałem też o wpięciu rezystora w obwód grzałki, o wartościach podstawowych, aby miał cały czas wyjściową temperaturę, czyli do kompa szedł by sygnał o tym, że sonda jeszcze nie nagrzana i nie ma co jej brać pod uwagę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierze, jak by nie brał nei było by błędu :) tu ni echodzi o to czy jest wpływ na pracę silnika ale o żółty kolor na desce :D choć znowu wykasowałem, zalałem na shellu i już od wczoraj 1200km i jest gitt,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak ja lałem na shelu i nie było szału bo peszło wiecej niż powinno i przejechałem mniej niż zwykle wiec lipa a shel daleko , generalnie BP lub worek ostatnio przepłacam na Statoil ... co do sondy to to jest 2gi cyrkonowiec czy coś innego ,,tytan ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na BP, wywaliło checka a na statoilu i shellu git, ale to najmniej ważne w tym temacie.

co do sondy, czy taka czy inna to też nie ma znaczenia, chodzi bardziej o to, czy założenie rezystora albo jakiś inny patent może wpłynąć na rozwiązanie problemu, choć jak pisałem wyżej znowu jest gitt, i się zastanawiam, czy ten błąd nei idzie z czegoś innego,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

z tego co wiem to 2ga sonda lambda jest do wykrywania uszkodzonego katalizatora. i tylko do tego. nie struje silnikiem.

co do oszukania kompa to: według service manuala sygnał z II sondy powinien miec czestotliwosc równą ok 50% czastotliwosci pierwszej sondy.

domorosły elektronik powinien wykonać coś takiego bez problemu proponuje wykonac to na jakimś monostabilu. nalezy pamietac o zachowaniu

ogromnej rezystancji na wejściu z I sondy, obciazanie wyjscia sondy zakłuca jej prace.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

z tego co wiem to 2ga sonda lambda jest do wykrywania uszkodzonego katalizatora. i tylko do tego. nie struje silnikiem.

co do oszukania kompa to: według service manuala sygnał z II sondy powinien miec czestotliwosc równą ok 50% czastotliwosci pierwszej sondy.

domorosły elektronik powinien wykonać coś takiego bez problemu proponuje wykonac to na jakimś monostabilu. nalezy pamietac o zachowaniu

ogromnej rezystancji na wejściu z I sondy, obciazanie wyjscia sondy zakłuca jej prace.

 

pozdrawiam

 

do czego jest i za co odpowiada to ja wiem, ;) ale niestety elektronik ze mnie jest nie za bardzo dlatego pytam jak obejść ten bład, bo nie jest to błąd kata tylko inny, poza tym, że ja nie mam już dawno kata i jego błędu też nie mam :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...