Gość QXs Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Od pewnego czasu miałem problem z obrotomierzem raz działał raz w trakcie jazdy przestawał. Ostatnio w ogóle się nie podnosi. Czy ktoś miał taki problem albo ma pomysł co może być przyczyną? Może gdzieś coś przy silniku się poluzowało albo coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 a ktory masz rok serenki,jezeli jest to rocznik o 98 to prawdopoobnie masz problemy z altkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Serenka jest z 94 roku. A tak się zapytam na jakiej zasadzie działa obrotek w Dieslach? Bo w benzyniakach pod cewkę się podpina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 sterowany jest z alternatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertes Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Szanowni Koledzy. Zaczęły się kłopoty ze wskaźnikami w kokpicie. W mojej Serence 2300 D rok 2000 na postoju pracują (takie mam wrażenie) wszystkie potrzebne kontrolki. Jednak w czasie jazdy żółta lampka rezerwy paliwa nie zapala się nawet w sytuacji braku paliwa w zbiorniku. Po pewnym czasie przestał działać obrotomierz, a po nim wskaźnik (strzałka) poziomu paliwa. Posiłkuję się licznikiem kilometrów. Działa wskaźnik prędkości oraz wskaźnik ciśnienia znajdujący się po prawej stronie całego układu. Na dodatek w ostatnim czasie zaobserwowałem następujące zjawisko: po wyłączeniu silnika zapala się czerwona lampka sygnalizująca chyba zbyt niski poziom czy ciśnienia oleju i lampka ta pali się nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Natomiast obrotomierz jeden raz zaczął działać w sytuacji hamowania silnikiem i redukcji biegu na 4 potem na 3; teraz znów nie działa. W okresie trwania mrozów poczas jazdy hałasowała prawdopodobnie linka wskaźnika kilometrów albo coś ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Proponowałbym na początek sprawdzić czy czasami nie poluzowała się jedna z kostek od deski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertes Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 W którym miejscu ta konkretna kostka się znajduje? Czy pod maską? Czy styki spryskać jakimś środkiem chemicznym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.