Gość j4ck Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 witam, czy kupując interfejs diagnostyczny OBD2 można sprawdzić każdy układ w pojeździe? W moim pathfinderze występuje problem opisany na forum - po chwili jazdy komputer wywala ABS, ESP, anti-slip oraz 4WD, jest to wg logiki czujnik ABS - czy takim kablem i odpowiednim softem da się określić który to jest czujnik? Jaki soft trzeba szukać na peb`ie? ;> Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Tak ale tylko Consult. Wątpię aby podpowiedział który czujnik jest uszkodzony jakiś zwykły interfejs z allegro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras78 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Prawdopodobnie masz uszkodzony któryś z kabli z wiązki idącej z tyłu od czujników. Są bardzo cienkie i łatwo się uszkadzają. Radze ich nie łatać tylko wymienić całe na nowe grubsze. Przerabiałem to u siebie (objawy takie jak opisałeś) i problem został raz a skutecznie rozwiązany. Co do interfejsu - mój mechanik ma jakiś taki uniwersalny do różnych samochodów i po podpięciu do Pathfindera odrazu mu pokazał które koło nie czyta sygnałów z czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Ja sprawdzałem czujniki abs tylne mierząc opór; o ile dobrze pamietam to 10,5 K . Oczywiście wcześniej odpiąłem na kostce z całego układu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość j4ck Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 koledzy, dziękuję za podpowiedzi. Nie potrafiąc samemu uporać się z problemem, oddałem auto do zaufanego warszatu i okazało się, że wyexploatowane było łożysko w przednim kole razem z tą zębatką nadającą do czujnika. Przy prędkości 70 km/h czujnik odbierał prawie 100 km/h, stąd wariacje układu. P.S.: Całkowity koszt naprawy - 3kpln. Za wszystko zapłacisz kartą VISA. Sprawne i bezpieczne auto - bezcenne;))))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawarka1 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Witam jeżeli mogę coś podpowiedzieć nie sprawdzajcie tych czujników od ABS miernikami do oporu bo możecie je zepsuć . Ja tak miałem co prawda w bmw , dostałem taką radę ale już po przetestowaniu czujników no i jednego spaliłem , a przyczyna pierwotną po wymianie na nowy (bo dalej nie działał) był zły kontakt połączenia (wszystkie następne diagnozy robione były KTS Bosch) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.